Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Advantage bars

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-05, 09:35   #1
babyboo
Juniormedlem
 
babyboo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Ski
Alder: 47
Innlegg: 10
babyboo er på en erverdig vei

Advantage bars

Jeg er sjokoholiker, så jeg ble overlykkelig da jeg oppdaget at jeg faktisk har lov til å spise Advantage barene på induksjonen. Men så leser jeg til min forferdelse at en bar inneholder 18,4 gram karbo, hvordan i allverden kan den være lov på induksjonen da?!?!? Er det noe jeg ikke har skjønt bare eller....

__________________
Babyboo

babyboo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 01-09-05, 09:49   #2
ajn
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hei!
Dette spørsmålet har vært oppe mange ganger :-) På forsiden av Advantage-bar'en står det hvor mange NetCarbs en bar inneholder og det er dette du skal regne med i det daglige inntaket. De fleste Advantagebarene inneholder 2 NetCarbs (totalt antall karbohydrater minus sukkeralkoholder som ikke påvirker blodsukkernivået vesentlig)

Merk : Noen opplever at vektnedgangen stopper opp pga for mye kunstig søtstoff (som f.eks det som er i dietorelle, atkins-bar'ene og lightbruks), men det må du teste ut for deg selv. Mange opplever også ubehag i mage/tarm pga søtstoffene, iallefall om det blir for mye.

Men, enig med deg - det er superdeilig å kunne kose seg med disse bar'ene. Jeg deler den opp i små biter og KOOOOSER meg med den. Har til og med fått kjente i USA til å sende meg andre smaker en de få som er tilgjengelige her i landet. Kjempegodt med krem blandet med disse små bitene også!

AjN

  Svar med sitat
Gammel 01-09-05, 09:53   #3
babyboo
Juniormedlem
 
babyboo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Ski
Alder: 47
Innlegg: 10
babyboo er på en erverdig vei

Ahaaaa, da skjønner jeg. Takk for svar! Tror jeg skal prøve den med krem ikveld jeg!

__________________
Babyboo

babyboo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, lavkarbo generelt. Svar med sitat
Gammel 01-09-05, 11:04   #4
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Du må prøve deg frem med disse barene, ikke alle som tåler dem. Sjekk at du ikke går ut av ketose når du spiser dem, det er det flere som gjør, og noen opplever at vekttapet stopper opp. For meg øker de søtsuget og sjansen for å sprekke med vanlig sjokolade.

Og husk at selv om det er bare 2 g net carbs er det ikke lurt å spise 5 av gangen (da får du også veldig vondt i magen ).

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins Advantage Bars HP Atkins kosthold 9 18-02-11 10:20
Kan Atkins advantage bars hindre ketose? Angelina Lavkarbo generelt 9 25-03-05 11:34
endulge sjokoladen og advantage bare snoopygirl Lavkarbo generelt 14 09-01-05 17:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no