Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-13, 22:17   #19401
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva skal man si? http://h-a.no/Nyheter/Nyheter/tabid/...x#.UWXJrmthiSM
Boikott fordi man ikke får pommes frittes, men økologisk mat....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-04-13, 22:24   #19402
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva skal man si? http://h-a.no/Nyheter/Nyheter/tabid/...x#.UWXJrmthiSM
Boikott fordi man ikke får pommes frittes, men økologisk mat....

Jeg er stum. Velleder Wangensteen kan ikke ha høyere iq enn skonummeret sitt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 11-04-13, 07:04   #19403
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg leste den og ristet på hodet ...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 11-04-13, 07:16   #19404
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg leste den og ristet på hodet ...

Lurer på om han ville klaget på at han ikke fikk pomm-fri på Bagatelle også? Det er da vel for pokker ingen som tvinger mannen til å spise på Hygga! Jeg skulle gjerne prøvd maten der! Men drygt langt unna for min del, dessverre.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 11-04-13, 07:29   #19405
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ser sånn ut, ettersom inulin så vidt jeg vet regnes som et kostfiber, og det er 96% kostfiber i det. Inulin er nok ikke bedre for magen for de som reagerer på sukkeralkoholer, vil jeg tro ... (Jf. effekten mange av oss har opplevd av jordskokk, og til dels av løk).

Jeg reagerer heldigvis ikke på jordskokk og løk, selv om jeg reagerer på en del sukkeralkoholer, så da er det kanskje håp (von i hangande snøre)

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Som en som har spist FOS i halvkilovis så kan jeg si at man kan begynne med 1/2 ts 1-2 ggr daglig og sakte bygge opp toleransen (les endre og tilvenne bakteriekulturen i magen) På slutten tok jeg 1ts i tekoppen - og jeg drikker ca 8-10 kopper daglig - uten problemer.

Drikker du det nå? Har vurdert og prøve det, men det har liksom ikke blitt enda. Tenker også at om jeg får tak i det søtningsmiddelet så blir det å bruke det i små kvanta om gangen uansett, så da kan det hende at jeg ikke får noen ondter av det

Satser på Tysklandstur ganske snart (trenger mer vin også )

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 11-04-13, 08:29   #19406
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg reagerer heldigvis ikke på jordskokk og løk, selv om jeg reagerer på en del sukkeralkoholer, så da er det kanskje håp (von i hangande snøre)



Drikker du det nå? Har vurdert og prøve det, men det har liksom ikke blitt enda. Tenker også at om jeg får tak i det søtningsmiddelet så blir det å bruke det i små kvanta om gangen uansett, så da kan det hende at jeg ikke får noen ondter av det

Satser på Tysklandstur ganske snart (trenger mer vin også )

Jeg har gått tom og ikke giddet å bestille igjen (okosjokolade har til ok pris) etter at jeg fant ut at den russiske surkålen er det som har best probiotisk og normaliserende effekt på den ustabile magen min.

Men for å si det sånn - blir det ny bestilling fra okosjokolade så tar jeg nok med FOS i bestillingen. Da må jeg nok trene meg opp gradvis igjen.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 11-04-13, 09:12   #19407
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Lurer på om han ville klaget på at han ikke fikk pomm-fri på Bagatelle også? Det er da vel for pokker ingen som tvinger mannen til å spise på Hygga! Jeg skulle gjerne prøvd maten der! Men drygt langt unna for min del, dessverre.

Klart vi må klage når vi ikke kan få påmm fritt og kettsjupp, det er jo "grunnlaget" i et solid norsk kosthold

Lurer forresten på om jeg skal spør etter ketchup neste gang jeg er på en eller annen fjong restaurant, bare for å være litt vanskelig

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 11-04-13, 13:13   #19408
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor ville dere kjøpt en skikkelig kontorpult? jeg har tenkt på skeidar og jysk, tittet litt på sidene deres, men står litt fast på eventuelle andre butikker jeg kan titte innom

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 11-04-13, 13:44   #19409
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Hvor ville dere kjøpt en skikkelig kontorpult? jeg har tenkt på skeidar og jysk, tittet litt på sidene deres, men står litt fast på eventuelle andre butikker jeg kan titte innom

Fagmøbler, Møbelringen, Ikea...............

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 11-04-13, 14:06   #19410
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eller brukt! (Har forøvrig bedre erfaring med ikea enn jysk....)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 11-04-13, 14:10   #19411
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takker var ikke så mye brukt i nærheten av meg som jeg lett kan få med meg hjem. stort sett bussavhengig

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 11-04-13, 14:58   #19412
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Hvor ville dere kjøpt en skikkelig kontorpult? jeg har tenkt på skeidar og jysk, tittet litt på sidene deres, men står litt fast på eventuelle andre butikker jeg kan titte innom

Ikke jysk! Veldig vaklevorne greier... IKEA har ok.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-04-13, 16:11   #19413
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer nå fortsatt på om man kan stivpiske kremfløte som har vært frosset ned, jeg da

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 11-04-13, 16:28   #19414
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg lurer nå fortsatt på om man kan stivpiske kremfløte som har vært frosset ned, jeg da

Fant denne tråden via Google og det var visst jeg som kom med svar:

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Går an å fryse for så å piske. Gjorde det i helga, la en 3/4 liter kartong i fryseren fordi jeg skulle stoppe meg selv fra å bruke opp alt med én gang, men den gang ei... tok den opp, tinte den i mikroen, og vispet 1.5 dl krem av fløte og flytende natreen.

Så vet man det óg... igjen!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 11-04-13, 18:27   #19415
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Fant denne tråden via Google og det var visst jeg som kom med svar:



Så vet man det óg... igjen!

Flott! Da slipper jeg å kjøpe en ny kartong

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 11-04-13, 19:45   #19416
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Hvor ville dere kjøpt en skikkelig kontorpult? jeg har tenkt på skeidar og jysk, tittet litt på sidene deres, men står litt fast på eventuelle andre butikker jeg kan titte innom

Etter å ha kjøpt et flatpakket skap fra Jysk boikotter jeg glatt alt som må settes sammen derfra. Gi med hva som helst fra Ikea - det er jo en drøm å sette sammen! Spørs litt hva slags skrivebord du er ute etter - Ikea har bl.a. bord med hev-senk-funksjon, utrolig praktisk!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 11-04-13, 20:16   #19417
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Etter å ha kjøpt et flatpakket skap fra Jysk boikotter jeg glatt alt som må settes sammen derfra. Gi med hva som helst fra Ikea - det er jo en drøm å sette sammen! Spørs litt hva slags skrivebord du er ute etter - Ikea har bl.a. bord med hev-senk-funksjon, utrolig praktisk!

Amen. Ikea er mykje kjekkare, mykje større sjanse for at ting er rette og beine, og at skruane passar.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-04-13, 20:23   #19418
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har en oppskrift på yoghurt-trekk? Sånn man kan ha på nøtter eller energi-barer. Hvordan få det stivt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-04-13, 23:32   #19419
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg lurer nå fortsatt på om man kan stivpiske kremfløte som har vært frosset ned, jeg da

Jeg har prøvd flere ganger å piske fløte som har vært frossen, men aldri fått det til. Frossen fløte egner seg nok best i sauser eller bakst.

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-13, 00:20   #19420
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har erfaring med morroccon oil?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-04-13, 00:29   #19421
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som har erfaring med morroccon oil?

Hei
Jeg bruker den,kjøpte hos frisør

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 12-04-13, 01:49   #19422
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Okey, da blir det muligens en tur på ikea ja Takker

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 12-04-13, 03:25   #19423
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som har erfaring med morroccon oil?

Er også veldig fornøyd med morrocan oil

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 12-04-13, 08:23   #19424
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som har en oppskrift på yoghurt-trekk? Sånn man kan ha på nøtter eller energi-barer. Hvordan få det stivt?

Jeg vet at fotballfruen har oppskrift på det, du kan jo lete litt på matdelen av bloggen hennes.
Sånn i farta og med lette hukommelsesproblemer, så tror jeg at det var sukrinmelis og tyrkisk yoghurt. Hun lagde sånne yoghurtnøtter til bruk etter trening- jeg prøvde de, og de var veldig gode!

link:
http://fotballfrue.no/category/mat/

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 12-04-13, 08:32   #19425
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Hei
Jeg bruker den,kjøpte hos frisør

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er også veldig fornøyd med morrocan oil

Hvilken konkret erfaring har dere? Det er relativt dyrt (og har heller ikke funnet noen billige alternativer på iherb e.l.), så hadde vært ok å høre hva som er så bra med den!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no