Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Wienerpølse - mindre fett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-08, 19:44   #1
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Wienerpølse - mindre fett

Etter søk på matvareguiden.no har jeg funnet ut av wienerpølse med mindre fett har 0 karbs Er det noen her som vet hvilket merke dette er og noen som har prøvd det?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:52   #2
Vibekebra
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Voss
Alder: 45
Innlegg: 51
Vibekebra er på en erverdig vei

Sv: Wienerpølse - mindre fett

veit ikkje, men tek gjerne i mot tips med takk!!! Eg er kjempe glad i pølse....

__________________


Vibekebra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:57   #3
ailicec
Medlem
 
ailicec sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 72
ailicec er på en erverdig vei

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Å nå ble jeg glad gitt

__________________
Start 82kg ....Nå 79,4......
Mine delmål
1. 75kg
2. 70kg
3. 68kg
4. 65kg
ailicec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:57   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Me too, var inne og snoka på sidene til gilde men fant den ikke, tror det er ett gammelt produkt som har gått ut av prod. er jeg redd

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:58   #5
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Dette må vi finne ut av folkens Skal sende en mail til Gilde i morra jeg...

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 21:15   #6
Vibekebra
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Voss
Alder: 45
Innlegg: 51
Vibekebra er på en erverdig vei

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Flott! Eg skal sjekke butikkhyllene i morgo eg, når eg skal handle....

__________________


Vibekebra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:48   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Wienerpølse - mindre fett

åhhh... *venter i spenning*

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 23:02   #8
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Wienerpølse - mindre fett

pølse!! mmmm...med jukseblomkålpotetsalat...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 23:06   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

pølse!! mmmm...med jukseblomkålpotetsalat...


jaaa... også bruker jeg isbergsalatblad som lompe... for da får jeg plass til mye "salat" og ketshup

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 02:20   #10
eriksen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 38
Innlegg: 120
eriksen er på en erverdig vei

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Hm... Både Gilde, Leiv Vidar, Coop, First Price, Finsbråten og Spis sine wienerpølser har +/- 6 gram karbohydrat pr 100 gram...

Eks Gilde: 225 kcal, 6 g karbo, 10 g protein, 18 g fett
Coop: 210 kcal, 5,7 g karbo, 10 g protein, 16 g fett

(www.somebody.no)

eriksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vitenskapen Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:12   #11
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Go og mager pølsene til gilde og coop inneholder 6kh, men argentiske pølser fra coop er bare 2.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:36   #12
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Wienerpølse - mindre fett

jeg har kjøpt tyske pølser i danmark, men NULL KARBS

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:44   #13
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Bønes pølsene som vi får her i bergen og er 0 karb i. For det er rent storfekjøtt og salt og pepper. Jeg synes personlig de blir veldig tørre.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:29   #14
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Det prdouktet det omtalte på matvareguiden er nok gammel og ikke lengre i produksjon

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 20:52   #15
0,1 tonn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 51
Innlegg: 12
0,1 tonn er ny på veien

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Kjøpte en pakke med Wienerpølser på Meny fra Christensen Moe (Sandefjord).
Det står "90% kjøttinnhold, og fri for mel, gluten og melk" på pakka. Det er oppgitt 23,8% fett og 18,6% protein, men ikke Kh-innhold . Dessuten står det at den inneholder druesukker, sennep og gjær... Kjøpte denne for KUN kr. 79,- for 400g. Det skulle bli ca 200 kr/kg det.... Smaken var grei, men ikke verdt den prisen...

Gilde Spesial Argentinsk lammepølse kosta 39,- (tror jeg) for 3 pølser (315g.).
Denne har oppgitt 14g protein, 20g fett, og 2g. KH pr. 100g.
Smaken her (stekt i panne) var veldig bra.
Foreløpig den beste "lavkarbo"-pølsa jeg har kommet over. Dessuten er det jo Gilde som lager den, så jeg håper den fins på andre steder enn Kiwi.

0,1 tonn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 00:54   #16
eriksen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 38
Innlegg: 120
eriksen er på en erverdig vei

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Disse laksepølsene fra Mills har bare 2 % karbohydrater og ca 10 % fett.
Grilstads røkt Bratwürst (62,5 g pr stk) har 1 % karbo.

eriksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vitenskapen Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 21:30   #17
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Hei
Meny Oslo city har ketolysepølser (wiener, grill/ostegrill og middagspølse) med 0,2 gram KH/ 100 gram og godt med fett.
Jeg er ikke sikker, men jeg tror kiloprisen er 69 kr?????

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 21:36   #18
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Er jo så himla langt unna, heter pølsene ketolysepølser?
Må spørre om de kan ta det inn her i byn også

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 20:33   #19
bolleboll
Seniormedlem
 
bolleboll sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: oslo
Alder: 54
Innlegg: 629
bolleboll er en juvelbolleboll er en juvelbolleboll er en juvel

Sv: Wienerpølse - mindre fett

Endelig. Jeg må prøve å få tak i pølser også

bolleboll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse nybegynner Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg spise for mye fett? Lollypop! Ketolysekuren 4 18-09-07 12:02
Hva skjer med fettet i maten? Photobscura Lavkarbo generelt 32 07-07-07 23:15
Å kombinere fett og karbohydrater Fettet Lavkarbo generelt 3 10-02-06 17:06
Fett æ'kke lett Mokia Induksjonen 1 25-04-04 23:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no