Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store film-tråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-05, 19:58   #151
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

JA! men den er litt skumpel gøy når man har sett den noen ganger.. er litt redd av meg

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-05, 20:03   #152
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helene

JA! men den er litt skumpel gøy når man har sett den noen ganger.. er litt redd av meg

Men er den sånn villt creepy, sånn at man ikke tør å slå av lyset?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-06-05, 20:07   #153
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

tja. det er litt lyder. og ting man ikke vet skjer som plutselig skjer.. men lyse kan vel slåes av. er ikke akkurat noe the ring eller noe sånt.. synest det er en veldig bra film..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-05, 21:14   #154
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nå har jeg sett Mr. and Mrs. Smith - forrykende film!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 15:18   #155
pusi
Medlem
 
pusi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Froskeland
Alder: 44
Innlegg: 83
pusi er ny på veien

Sleepy Hollow er jo helt kongle!

__________________
*** Liten, men tøff. Fres! ***



pusi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MUP - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 15:20   #156
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Sleepy Hollow er bra nok, ikke så mye som skrekkfilm, men som en kuriositet...
The EYE er skikkelig skummel...
En av favorittskumlisfilmene mine er Rose Red, den er kjempebra!

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 16:09   #157
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg synes sleepy hollow var heleelt elendig, jeg..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 16:22   #158
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Bruce Willis er tilbake

nøt den nye Bruce Willis filmen i går, Hostage (http://www.imdb.com/title/tt0340163/). anbefales til alle fans. og ikke nok med det, Die Hard fire kommer også om ikke så lenge (2006)!!!

greit nok, ikke så mye hjerneviksomhet som trengs for å se denne filmen, men er man fan av actiongenren er dette en vinner.

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 17:48   #159
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Thula

Sleepy Hollow er bra nok, ikke så mye som skrekkfilm, men som en kuriositet...
The EYE er skikkelig skummel...
En av favorittskumlisfilmene mine er Rose Red, den er kjempebra!

Rose Red? Er det den 'serien' som gikk i påska? Om et gammelt hus (rose red) med sitt eget liv osv...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 17:49   #160
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Styr unna "stepford wives" - det var nesten 2 timer jeg aldri får igjen

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 15-06-05, 18:16   #161
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sleepy Hollow synes jeg også er bra

  Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 23:26   #162
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

sitter å ser jerry maguire. utrolig koselig film. og Renée Zellweger er jo bare til å spise opp nam.

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 23:33   #163
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Og jeg sitter og ser på Minority Report - også veldig bra

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-06-05, 22:53   #164
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Kjærlighetens valg går på tv3 kl. 21.30.. den MÅ dere se - en av de beste filmene jeg har sett!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-06-05, 00:52   #165
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

At jeg ikke har lest denne tråden før!! Var filmgal for mange år siden og medlem av filmklubb - har vel flest favoritter fra den gangen...:

Withnail & I - hysterisk morsom britisk komedie, "svart" sådan (mest for de litt "frika" kanskje....... )
A Clockwork Orange - arty, stilig, knallgod hovedrolleinnehaver (min favorittskuespiller - Malcolm McDowell) og med et budskap..!
A Nightmare Before Christmas - Tim Burton, animasjonsfilm - stiiilig...
...Sleepy Hollow liker jeg godt!
The Man Who Fell To Earth (David Bowie med katteøyne - creepy! )
The Good, The Bad & The Ugly (Spaghettiwestern m Clinter'n!)
Apocalypse Now - fantastisk!
Pink Panter-filmene (med Peter Sellers)
Pulp Fiction (synes den er morsom jeg... )

Åh, det er jo så mange bra...!! Kunne ramset opp i det uendelige...

En ganske ny film som er bra er "Motorcycle Diaries" - om den unge Che Guevara, før han ble revolusjonær. Anbefales!

Er det noen som har sett "The Others"? God, gammeldags spøkelsesfilm! Nicole Kidman er råbra!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-06-05, 11:46   #166
Spinny
Juniormedlem
 
Spinny sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 41
Innlegg: 45
Spinny er ny på veien
Talking

De beste filmene mine :D

Stanley Kubrick:

The shining
Full metal jacket
Clockwork orange
Eyes wide shut



Lars von trier:

Dogville og den fantastiske Dancer in the dark med Bjørk (helt nydelig)
Den sinnsykt kjedelige Epidemic og Idioterne
Breaking the waves

Quentin Tarantino

Resevoir dogs
pulp fiction
four rooms
kill bill 1&2
jackie brown
from dusk till dawn

... og oliver stoneŽs Natural born Killers og man må bare ikke undervurdere The Texas chainsaw Massacre (for et fotografi i den orgianale versjonen!!!)

Reqiuem for a dream.

Fight Club

Lock stock and two smoking barrels + Snatch.

TEGNEFILMER:

(sånn bare for å ikke gi inntrykk av å være heeelt mørk)

Finding nemo

Et kongerike for en lama

Monsters Inc.

The old mill (gammel disney-klassiker)

Snehvit og de syv dvergene


DET FINNES SÅ MANGE BRA FILMER!!!!

Spinny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-05, 11:58   #167
Spinny
Juniormedlem
 
Spinny sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 41
Innlegg: 45
Spinny er ny på veien

Festen

Opprinnelig lagt inn av Forlani

Til dere som ikke har sett filmen FESTEN (dansk drama fra 1998), så annbefaler jeg på det sterkeste å se den lørdag 4 juni kl 23.15 på nrk!
Knallgod og viktig film.

av Thomas Vinterberg er absolutt verdt og se. Det var en av de første dogmefilmene om ikke det var den første etter at Lars von trier og Vinterberg dro igang "dogmemanifestet".

De følte at "filmen" var i ferd med å skli ut og gikk tilbake til basic. eks vis at det lyset som var der, var det lyset de fikk bruke (som man ser et godt eksempel på under "festen"), det skulle være minst mulig juks og nærmest mulig realiteten.

"Dogme helped the film stay as close to reality as possible. Because of this style, there were no props or fake blood, so when it came to physical fights, everyone had to take one for the team."


Ja. her ble det mye snakk, men det er så veldig spennende

Spinny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-05, 17:30   #168
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Kjærlighetens valg går på tv3 kl. 21.30.. den MÅ dere se - en av de beste filmene jeg har sett!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 17:35   #169
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Kl. 22 ikveld går American History X

http://imdb.com/title/tt0120586/

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 17:41   #170
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Den der "she's the one" på tv3 da? er den noe å se?

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 17:47   #171
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Den der "she's the one" på tv3 da? er den noe å se?

Sjekk på www.imdb.com

Den har fått 6 av 10 i karakter; http://www.imdb.com/title/tt0117628/

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 17:49   #172
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Takk
En "halvveis" film altså

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 17:52   #173
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Den siden visste jeg ikke om, ypperlig for å finne nye filmer (som jeg kan laste ned) Supert mofe

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 03-07-05, 19:23   #174
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

har folkens sett patch adams? elsker den filmen.. akkurat sånn jeg vil gjøre med livet mitt, sann historie..

http://www.imdb.com/title/tt0129290/

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 04-07-05, 16:25   #175
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

American History X var veldig, veldig bra

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no