Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Utrolig dette med cm!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-10, 21:28   #1
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Utrolig dette med cm!

Jeg har gått ned 2,7 kilo nåetterde tre første ukene. Det er kanskje ikke så mye å skryte av, men at jeg tross såpass beskjeden vektnedgang har redusert omkretsen rundt magen på det tykkeste ved navlen fra 106 cm til 92 cm - DET synes jeg er FANTASTISK!! : DDD

Har heller ikke vært sulten i det hele tatt eller hatt lyst på søtsaker - og det er nesten like fantastisk! Super, dette her - inspirert! : )

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:19   #2
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Utrolig dette med cm!!

Wow det var mange cm det!! Du virker kjempemotivert, fortsett med det!!

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:20   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Utrolig dette med cm!!

Kult!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 09:32   #4
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Utrolig dette med cm!!

Så flott! Fantastisk resultat vil jeg si.
Måler meg i cm jeg også. Og når vekten står stille, eller til og med går opp, så har jeg enda ikke opplevd at cm har økt! *bank i bordet*

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 09:38   #5
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Utrolig dette med cm!!

Opprinnelig lagt inn av tangoto, her.

Jeg har gått ned 2,7 kilo nåetterde tre første ukene.


2,7 kg på tre uker er mye! Da går du ned i akkurat passe tempo og huden din kan følge med
Vær stolt av et flott resultat!

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 10:00   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Utrolig dette med cm!!

Gratulerer *bitte litt misunnelig da*

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 16:16   #7
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Utrolig dette med cm!!

Tusen takk dere:-) Ja, vektnedgangen er også fin selv om det er litt stillstand.. Ser jo noen raser ned her, men er fornøyd jeg :-) Lykke til dere og - synes alle er iherdige her!:-)

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 16:56   #8
Marisol
Juniormedlem
 
Marisol sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 35
Marisol er på en erverdig vei

Sv: Utrolig dette med cm!!

Det er jo kjempebra! Synest du hadde fin vektnedgang også jeg!

__________________





Ny start: 04.10.10
Min lille journal
Marisol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 17:13   #9
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Utrolig dette med cm!!

Hvor ofte måler dere med målebånd?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 20:15   #10
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Utrolig dette med cm!!

Hei Jabba

Jeg måler på mandager. Måler bare på ett sted - på det tykkeste på magen (navel). Vurderer å måle meg på flere steder. Lurer og på om jeg skal bytte både måle- og veiedag da jeg alltid går ned på midten av uken. Merkelig det der ; )

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 20:18   #11
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Utrolig dette med cm!!

Og takk for det, Marisol ; ) Hjelper jo å høre det! : D

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 08:41   #12
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Utrolig dette med cm!!

Så flott nedgang. Gratulerer!!

Jeg har litt av den samme opplevelsen men jeg måler ikke. Jeg skulle prøve en olabukse som jeg kjøpte for snart ett år siden ( vet ikke helt hva jeg tenkte med da jeg kjøpte den). Den er superfin , men har vært trang over rompe, lår og mage. Når jeg har fått knept den har det liksom "hengt" litt over linningen..Ikke fint!!! Ser ut som muffinstopper på en måte.
Men på lørdag passet den så fint som bare det.. he he.
Jeg smilte fra øre til øre hele helgen jeg!

Synes det er utrolig deilig å merke forskjellen ja!!! Bildetråden her inne er jo helt vanvittig!!

Stå på alle sammen.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 09:49   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Utrolig dette med cm!

Supert! Jeg synes det er kjempebra at dere måler dere i tillegg, for det er faktisk dét som sier noe om omfanget. Kiloene kan være lunefulle, man kan samle vann i syklusen eller ved inntak av salte matvarer eller når man trener mye, noen er ikke vant til proteinmengden i kostholdet og får mer muskelmasse etc etc. Det som teller er jo at fettet forsvinner på de rette stedene, og det ser man både på kort og lengre sikt bedre på et målebånd.
Jeg har gått litt opp og ned i vekt med noen få kg innenfor hva jeg har kalt min naturlige variabel (pluss minus åtti kg), men jeg har gått ned fra 111 cm til 88 cm midje! Det har vært mitt problemområde numero uno! Og i det siste så har både midje og mage rykket ned, men jeg har lagt på meg litt rundt hofter og rumpe, hvilket er veldig bra for min del, da jeg er ganske skrinn der, og bare enda et tegn på at hormonene begynner å virkelig ''falle på plass'', og en mer 'normal' kvinnelig form trer fram!

Grattis! Både med fin vektnedgang (er jo tross alt nesten en kg i uka) og fantastisk tap av cm! !

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 13:20   #14
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Utrolig dette med cm!

Det var jo kjempebra Både vektnedgang og cm!
Det må jo gi deg en kjempemotivasjon til å fortsette

Jeg målte selv 106 cm i går rundt midjen og jeg må si jeg er spent til neste mandag for å se hva målbåndet viser

Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:13   #15
Fløtepus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 9
Fløtepus er på en erverdig vei

Sv: Utrolig dette med cm!

SUVERENT!
Gratulerer både til deg og alle andre som ser at det krymper både her og der!
Gir inspirasjon dette...

Fløtepus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 16:09   #16
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Utrolig dette med cm!

Takk for oppmuntringer dere:-) Så flott at det fordeler seg som du ønsker Photobscura-jammen godt eksempel på god og jevn innsats:-):-) Jeg målte meg ikke i går da jeg gikk opp på veiedagen. I dag målte jeg og var 91 (fra 106) cm rundt navel og 80 cm under brystet. Ps mye rompe og lår her altså;-) Superfornøyd! Så får vi se om jeg klarer å komme ned totalt minus 3 kg snart..;-)

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 11:47   #17
lisa90
Nytt Medlem
 
lisa90 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 7
lisa90 er på en erverdig vei

Sv: Utrolig dette med cm!

Så bra! Kjempe flink er du!!stå på videre

lisa90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver seg på Ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 16:38   #18
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Utrolig dette med cm!

Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.

Det var jo kjempebra Både vektnedgang og cm!
Det må jo gi deg en kjempemotivasjon til å fortsette

Jeg målte selv 106 cm i går rundt midjen og jeg må si jeg er spent til neste mandag for å se hva målbåndet viser

Hei alle! Takk for all oppmuntring!:-D:-D Har nå gått ned totalt 3,4 kg på 6 uker, altså litt til, men er 87 cm der jeg pleier å måle. Ser det er 4 cm sidne over her! Så gøy! Håper dere og merker cm-nedgang?:-) Håper det! Hilsen cm-entusiasten ;-)

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 16:45   #19
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Utrolig dette med cm!

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Så flott! Fantastisk resultat vil jeg si.
Måler meg i cm jeg også. Og når vekten står stille, eller til og med går opp, så har jeg enda ikke opplevd at cm har økt! *bank i bordet*

Vettel, har glemt å si at det du sier er jo bare fenomenalt. Glad du deler med oss:-)
Forresten, skrev feil, det var jo inn 5 cm siden trådstart. En hel cm, ha,ha, viktig dette..alle fått det med seg?? ;-)

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 21:00   #20
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Utrolig dette med cm!

Alle cm teller med! Hvertfall de cm som forsvinner, haha!

ps. alle cm teller....ut...?

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 15:14   #21
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Utrolig dette med cm!

Ehrm.. tenkte jeg bare skulle oppdatere på denne fenomenale tråden min..

Tross kun 4 kilo nedgang siden start har jeg nå gått ned til 84 cm der dere vet Altså totalt 22cm. Det ble jo bare med måling på det ene stedet, så kan ikke si noe om resten av kroppen da.. Typisk meg å ikke kunne endre eller øke på med måling "midt i", det skal være fra starten av osv...

Må jo ha noe å skryte av jeg også..

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette går utrolig sakte totteline Ketolysekuren 13 03-03-09 19:36
Utrolig! Regan Ketolysekuren 11 07-01-09 10:09
Er så utrolig slapp ... Sense Ketolysekuren 8 11-06-08 23:18
Min kropp er så utrolig dum Nynne Generell diskusjon 11 23-02-07 23:23
Helt utrolig polvott Lavkarbo generelt 4 25-09-06 07:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no