Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lukkeleg, men sjuuuk ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-10, 11:10   #1
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Lukkeleg, men sjuuuk ...

Etter feriedagar på austlandet har tytto vorte sjuk... skikkelig uggen i kroppen, vondt i halsen og forkjøla. Kjem nok av den hersens vinden som var/er det borte... æsj...
Anyway - eg har totalt holdt meg til lavkarbo til tross for ferie i sommarland og omringa av freistingar som is, sjokolade, snop, chips, pommesfrites.... akk og vesann - eg har vore svinflink!!! Og det har resultert i vektnedgang på 1,2kg på 5 dagar! Utruleg stolt av det! Så no veg eg altså 67,6kg!!! Åh, er berre 2,2kg frå minstevekta mi for to år sia... målet er jo å vera under 65kg til slutten av juli, og det ser ut til at det funkar!

Men no er jo utfordringa sjukdom og manglande matlyst. Har i alle fall ikkje lyst på steikt mat av noko slag... æsj... men eg fekk no skvist i meg ein skvett med fløyte og 1/4boks med Skyr. Det får vera "lov" med Skyr i dag sia eg ikkje får i meg stort. Elles må eg jo drikka noko... uff... vondt i halsen og sveljing passar ikkje saman, og i dag smakar vatn PY! Nokon tips?

God dag til alle frå ei LUKKELEG, men snufsen Konkelimonke!

PS. det var oopsi-rolane son har redda meg denne ferien!!! Hadde IKKJE klart meg utan for å sei det slik! SÅnn typ frukost og kvelds liksom, det alle andre et skive... FORNØGD!!!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 12:54   #2
madeto
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 40
madeto er på en erverdig vei

Sv: Lukkeleg, men sjuuuk ...

God bedring Kokkelimonke! Håper du kommer deg fort til igjen!
Kanskje du kan prøve å drikke litt fun light blanda med farris/bris/taffel vann? Det er godt når man er lei av vann

__________________
Min journal.
Min MUP.


madeto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo livsstil Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 12:58   #3
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Lukkeleg, men sjuuuk ...

Takk for tips!!! Skal absolutt prøva det, for nett no smakar og luktar alt rått kjøtt... (av ein eller annan merkeleg grunn... og nei, eg er IKKJE gravid)

Så fun og farris kan kanskje vera eit godt alternativ!!! Thanks

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 09:15   #4
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Lukkeleg, men sjuuuk ...

Vekta i dag var gått ned enno litt til, gåsjameg... men reknar med at den kanskje kryp litt opp om eg får i meg "vanleg" mengde mat att, for i går åt eg jo nesten ingenting.
Ein skvett fløyte og litt skyr til frukost og lunch.
Eit steikt egg med litt sptøsteikt løk.
Ein halv avokado til kvelds...

det var ikkje stort. Det vil sei, eg fekk jo i meg ein del karb pga Skyr'en då, og fløyten, så det var nok kanskje ikkje så ille likevel. Kan ikkje eta like mykje kvar dag!

Men kor mange karb er det eigentleg i avokado???

Anyway - eg er superlukkeleg med at eg er 500g frå normalvektig!!!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 10:30   #5
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lukkeleg, men sjuuuk ...

lite karbs i avokado, 2ca

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 10:31   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lukkeleg, men sjuuuk ...

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.


Men kor mange karb er det eigentleg i avokado???

Fortsatt god bedring!

Avocado inneholder bare 0.5g karber pr 100g!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 12:01   #7
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Lukkeleg, men sjuuuk ...

OI!!! Såpass! Aha!
*nam nam* Avokado var jo faktisk litt godt med litt salt på! Har aldri ete det før, vart frukost i dag òg gitt

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 12:31   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lukkeleg, men sjuuuk ...

Prøv med litt reker og masse majones! Og et lett pepperdryss!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 13:41   #9
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Lukkeleg, men sjuuuk ...

Mmm... reker er sikkert knall, men merkar eg er mektig lei majones for tida... ugg... same med egg... æsj... Har ete litt for mykje av det trur eg

Men avokado og reker... *sikle*

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no