Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jippi!!!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-06, 14:33   #1
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel
Talking

Jippi!!!!

En uke med ketolysedieten...har gått upp å ned litt eftersom jag väger mig før ofte.Men nu har det gått eksakt 1 uke sen jag begynnte og jag ställde mig på vekten imorges...Nesten 3 kg ned på førsta uken!!!! Jag rundade av tallet oppover så jag blir gladare neste uke .JIPPIIII!!!! Jag er så glad!!!!!!!!
(Till o med vi svensker kan gå ned..he he he )

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 15:09   #2
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jippi!!!!

Gratulerer, er alltid morsomt når man merker nedgangen. Da gjør det liksom ikke noe om man forsaker brød, kaker, pasta og ris.

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 15:53   #3
Seigdama
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo city, hvem skulle trodd...
Alder: 40
Innlegg: 50
Seigdama er ny på veien
Thumbs up

Sv: Jippi!!!!

Gratulerer!! Kjempebra!!!

Er moro når man hører slikt, gjør at så mange flere blir motivert.

Seigdama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 16:17   #4
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: Jippi!!!!

Gratulerer.. Dette var jo en kjempe bra start da.. Lykke til videre

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 16:20   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jippi!!!!

Så kjekt!

Gratulerer med flott resultat så langt, håper det går like greit videre.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 16:31   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Jippi!!!!

Hei
Gratulerer. Det er toppers med en kickstart det er veldig motiverende, senere vil godt humør og masser av energi være vel så viktig som motivasjonsfaktor, spesiellt når det kommer en og annen uke der vekten står stille.
Ta å noter deg dine mål nå. Mosjonen kan medføre at det bygges muskler og forbrennes fett ( spesiellt skjer det hos de som ikke har vært vant til mosjon) Da kan vekten stå stille mens kroppen minsker fordi muskler er tyngre enn fett. Da er det godt å ha notert seg sine mål så man får den motivasjon om vekten skulle stå stille en kort periode.
Lykke til videre.
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 17:49   #7
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Jippi!!!!

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Ta å noter deg dine mål nå. ----- Da er det godt å ha notert seg sine mål så man får den motivasjon om vekten skulle stå stille en kort periode.Torkil

Ja, gjett om det er rett! Jeg sto stille en stund vektmessig, men jeg kjente jo at buksene mine ble videre. Jeg hadde kun målt meg rundt livet, men buksene satt jo løsere og løsere rundt lårene mine ... Jeg var ganske rask til å måle lårene mine når jeg oppdaget dette, og i løpet av kort tid hadde jeg gått ned flere cm øverst på lårene! Så mål noen flere steder enn meg, det er smartest.

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 22:53   #8
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel
Talking

Sv: Jippi!!!!

Tusen tack!!! jag er kjempe førnøjd!!! mer en jag forventet!!!
och jag har inte ens motionerat en enest gang..har alldeles før vondt i høftena akkurat nå...men det kommer sikkert att bli bedre ..så nå er jag kjempe motivert att vare flink denne uken også...Kæresten er på ferie og har ikke sett mig på en uke og han blir borte 2 uker till...håper jag kan gå ned så han ser det og blir overasket når vi ses igen!!! ha en fin helg allesammen!!!

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-06, 23:00   #9
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jippi!!!!

Kjempegratulerer med nedgangen. En skikkelig pangstart! Og heldig du som har din kjærestes hjemkomst som motivasjonsgrunnlag.. Tenk på hva du kan utrette på hele 3 uker..! Spørs om du ikke må ha navnskilt på deg for at kjæresten din skal kjenne deg igjen. Stå på.. så greier du å overraske ham skikkelig!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-06-06, 03:14   #10
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Jippi!!!!

Tusen tack!! Hihi,ja det skulle vare kjempe gøj viss jag rekker å gå ned SÅ ATT DET SYNS !!!! Och då kommer han også se att dieten virker så att han og begynner!!! Han har ju snakket litt om det.. jag får krysse fingrarna..
tack for att dere finns her på forumet..Mina venner begynner bli veldigt lei å høre om ketolysedieten...men de er glade for min skull da..
Ha en fin helg med underbart vær!!!

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Jippi nå har jeg kjøpt boka "Bedre uten brød" Iset Lavkarbo generelt 5 28-11-05 22:23
Flat mage, Jippi! melene Livets lyse side 12 16-09-04 19:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no