Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vanlig å ikke gå ned?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-07, 09:45   #1
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Vanlig å ikke gå ned?

ja en uke etter start gikk jeg da på vekta og var veldig spent.
skuffelsen var stor da jeg ikke hadde gått ned et eneste gram.
er dette vanlig?
jeg har drukket minimum 2 liter,som regel 2,5,og de siste dagene drukket 3 liter.
har spist variert,mye fett og grønsaker.har lugget på 13-14 kbh i døgnet.
helt siden tirsdag har jeg fått utslag på stixen på den nest mørkeste.i går som jeg spiste 15 kbh ca fikk jeg den mørkeste på stixen aner ikke om det har noe og si men.
gjør jeg noe feil?

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 10:32   #2
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: vanlig å ikke gå ned?

nå glemte jeg å se hvilken diett du gikk på, men du sa 14 kh pr dag. hvis du har muligheten så bør du legge til 5 kh hver dag i grønt for. drikke masse vann. supplere med ketolyse sine vitamin kompleks, de hjelper kroppen når man er i ketose.

ellers moderat aktivitet om man vil, orke, eller har tid.

ellers et det vanlig å oppleve stagnasjon. da er det bare å smøre seg med et tykkt lag med tålmodighet, og holde ut. men du kan begynne med å poste en typisk dagsmeny, så kan vi jo se om hvordan det ligger an.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:55   #3
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: vanlig å ikke gå ned?

spiser som regel to egg til frokost enten som omelett eller stekt
lunsj kan variere mellom salat,"polarbrød",egg eller kjøtt
middag er som regel kjøtt med blomkål/brokkoli og enten en saus eller bare fløte/cf ved siden av.
kvelds har for det meste bestått av feks paprika m ost,suash sopp og fløte for å få opp dagens antall kbh.

tar ketolyse tablettene og drikker da 2,5-3 liter vann.

har prøvd å røre meg hver dag,enten i form av gåtur eller shoopingtur.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 14:39   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

spiser som regel to egg til frokost enten som omelett eller stekt
lunsj kan variere mellom salat,"polarbrød",egg eller kjøtt
middag er som regel kjøtt med blomkål/brokkoli og enten en saus eller bare fløte/cf ved siden av.
kvelds har for det meste bestått av feks paprika m ost,suash sopp og fløte for å få opp dagens antall kbh.

tar ketolyse tablettene og drikker da 2,5-3 liter vann.

har prøvd å røre meg hver dag,enten i form av gåtur eller shoopingtur.

Hei du.

Les på side 90 i ketolyseboka: Det er ikke sikkert du går ned i vekt 1. uka.
Det begynne ofte i uke 2

Ikke fortvil, vekttapet kommer!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 14:54   #5
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hei du.

Les på side 90 i ketolyseboka: Det er ikke sikkert du går ned i vekt 1. uka.
Det begynne ofte i uke 2

Ikke fortvil, vekttapet kommer!!!

syns ikke det stod det direkte der men så jo at det først på uke 2 stod at man gikk ned.
skal uansett prøve noen uker til for å se.
målte meg nå og har jo gått ned noen cm ved navelhøyde og noen på låra

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:00   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

syns ikke det stod det direkte der men så jo at det først på uke 2 stod at man gikk ned.
skal uansett prøve noen uker til for å se.
målte meg nå og har jo gått ned noen cm ved navelhøyde og noen på låra

Det ser du, er jo begynt å hjelpe på!!! Alle monner drar, vettu...

Lykke til videre, dette kommer til å gå så bra!!!


Ha en flott dag!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:20   #7
jorang
Medlem
 
jorang sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Kristiansund
Alder: 63
Innlegg: 57
jorang er på en erverdig vei

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Det skader kanskje iikke om du drikker enda mere vann - jevnt fordelt utover dagen.

Se forresten her - http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9104

__________________
JoranG
21.jan-07: Startet vektreduksjon
Påske 07: -20,8kg. Første delmål nådd
Neste delmål: 90kg til St.Hans!
jorang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 16:38   #8
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av jorang, her.

Det skader kanskje iikke om du drikker enda mere vann - jevnt fordelt utover dagen.

Se forresten her - http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9104

jeg driker nå fast 3 liter i døgnet og i følge den linken der skal jeg ha i meg 2,65 så tenker det holder med 3 liter jeg.klarer absolutt ikke få ned mer enn det

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 17:50   #9
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Hei
Mål liv- og hofteomkrets og se om ikke du krymper i omfang selv om vekten står stille, da skyldes det mosjonen kombinert med litt økt muskelmasse ( større motor) om vekttapet vil komme ganske snart, så litt tålmodighet.

Lykke til, dette klarer du!

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 20:40   #10
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Mål liv- og hofteomkrets og se om ikke du krymper i omfang selv om vekten står stille, da skyldes det mosjonen kombinert med litt økt muskelmasse ( større motor) om vekttapet vil komme ganske snart, så litt tålmodighet.

Lykke til, dette klarer du!

Torkil

takk for svar.har mista 2,5 cm ved navelhøyde 3 cm på låret og 1,5 cm over brystet så det har vist skjedd ting her.
men en ting jeg lurer på,har fargen på stixen noe å si?
har vært den nest mørkeste de dagene jeg har fått i meg 13-14 karber uavhengig av mengde vann og i går spiste jeg 15 karber og da var den mørkest.bør jeg kanskje heller ligge litt over 15 enn så langt nede som 13?

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 20:43   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

takk for svar.har mista 2,5 cm ved navelhøyde 3 cm på låret og 1,5 cm over brystet så det har vist skjedd ting her.
men en ting jeg lurer på,har fargen på stixen noe å si?
har vært den nest mørkeste de dagene jeg har fått i meg 13-14 karber uavhengig av mengde vann og i går spiste jeg 15 karber og da var den mørkest.bør jeg kanskje heller ligge litt over 15 enn så langt nede som 13?

Viss stixen viser den aller mørkeste, så får du i deg altfor lite væske.
Ellers så har ikke fargen noe å si. Er det utslag, så er du i ketose...
Det er bedre å ligge mellom 15 og 20 karber enn under 15...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 20:46   #12
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Viss stixen viser den aller mørkeste, så får du i deg altfor lite væske.
Ellers så har ikke fargen noe å si. Er det utslag, så er du i ketose...
Det er bedre å ligge mellom 15 og 20 karber enn under 15...

jeg drikker 3 liter i døgnet og syns det er mye.og som sagt den har vært den nest mørkeste til tider om jeg har drukket 2 liter og 3 liter.ser nesten ut som antall karber spiller inn hos meg

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:04   #13
Zonia
Juniormedlem
 
Zonia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 10
Zonia er på en erverdig vei

Sv: vanlig å ikke gå ned?

Hei folkens

Jeg er relativt ny, har vært på ketolyse nå i 14 dager (men med en kjempesprekk..) Nå har jeg vært i ketose i en uke, og gått ned 5 kg.

Dog; nå har det stoppet litt opp for meg. Så tenkte kanskje dere ville komme med noen tilbakemeldinger til meg på opplegget mitt?

Jeg er kjempeflink å trene; har egentlig alltid vært rimelig aktiv, men siste 14 dager har jeg intensivert og satt i system treningen min; trener en time hver morgen før frokost og jobb, med styrke og kondisjon (hovedvekt på kondisjon). Veldig stolt, og trives veldig godt med det

Er ikke spesielt sulten lenger (relativt i forhold til å alltid være sulten slik jeg var før), så i dag spiste jeg ikke frokost, men to Babybel (ost) to timer før lunsj. Lunsjen besto av roastbeef, blandet grønn salat, 3 cherrytomater og litt ridderost. Middag var en grillet laksefilet med brokkoli og seterrømme, og mellommåltid var birkebeinerskinke og ridder ost (ekstreeemt glad i ost)

Høres det ut som om jeg er på riktig spor, eller er det noe som bør korrigeres?

__________________
Zonia

-klar for resten av livet; måtte det fortsette i samme retning...ehh...nedover

Zonia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:31   #14
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Har vært i ketose i 9 uker uten vekttap jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 08:01   #15
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Har vært i ketose i 9 uker uten vekttap jeg

Hørtes leit ut. Er det ingen av oss her som kan gi noe kreativ hjelp?

  Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:22   #16
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Har prøvd det meste nå, med å kutte på fett, ta inn fett... kutte på meieriprodukter... ta inn mer meieriprodukter. Nå skal jeg prøve å kutte karboene så lengt ned som mulig... DVS ikke grønnsaker.. bare kjøtt kjøtt og kjøtt veit det ikke anbefales, men er tross alt deperat
Har bestilt Skaldemanns bok, kanskje noe mer å finne der. Noen som har erfaring derfra?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:30   #17
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Har prøvd det meste nå, med å kutte på fett, ta inn fett... kutte på meieriprodukter... ta inn mer meieriprodukter. Nå skal jeg prøve å kutte karboene så lengt ned som mulig... DVS ikke grønnsaker.. bare kjøtt kjøtt og kjøtt veit det ikke anbefales, men er tross alt deperat
Har bestilt Skaldemanns bok, kanskje noe mer å finne der. Noen som har erfaring derfra?

Nå har jeg bare skumlest tråden, men har du postet en dagsmeny? Har du målt deg og sett om du har gått ned cm?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:48   #18
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Nei... jeg har ikke det. Men en dag ser ca slik ut.

Frokost 75g bacon og ett egg... litt paprika og purre
Lunsj ganske lik... eller litt salat og ost, med mye kylling, reker, kjøttdeig el. og et par SS med rømme

Middag, 100-150 gr kjøtt surret i smørr, litt fløte eller rømme, Litt blomkål/brokkoli

Ca halvannen liter vann, par kopper koffeinfrikaffe med fløteskvett, halvliter 7-up light

noen ganger spiser jeg litt baconcrisp eller paranøtter



Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Nå har jeg bare skumlest tråden, men har du postet en dagsmeny? Har du målt deg og sett om du har gått ned cm?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 20:20   #19
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Jeg er jo ekspert på min kropp og vi er alle forskjellig og det som fungerer på meg er ikke garantert å fungere på deg, men om jeg skulle pirke på noe ville det være å drikke mer vann og heller bruke olje enn fløte og rømme, samt få i deg mer fett. Kanskje spist ett lite mellommåltid om det går mange timer mellom måltidene dine. F.eks ett egg pakket inn i ett salatblad eller noe slikt.

Hva slags søtningsstoff er det i brusen?
Er du sikker på at du bruker bacon uten sukker? (lurer på hvorfor enkelte produsenter putter sukker i bacon???)

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 11:00   #20
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Nei... jeg har ikke det. Men en dag ser ca slik ut.

Frokost 75g bacon og ett egg... litt paprika og purre
Lunsj ganske lik... eller litt salat og ost, med mye kylling, reker, kjøttdeig el. og et par SS med rømme

Middag, 100-150 gr kjøtt surret i smørr, litt fløte eller rømme, Litt blomkål/brokkoli

Ca halvannen liter vann, par kopper koffeinfrikaffe med fløteskvett, halvliter 7-up light

noen ganger spiser jeg litt baconcrisp eller paranøtter

Meget interessant. Om kanskje ikke så interessant i dine egne øyne.
Her virker altså ikke teoriene. Det er ikke noe galt med deg for det.
Ingen diett kan omfavne alle. Du ville sikkert fått bra betalt for å stille opp i VG's vektklubb med din historie. Men ikke gi opp.

At du er desperat er lettforståelig. Det er greitt å kutte grønnsaker for å se om det da kan løsne. De kan være en faktor som holder igjen. En gang gikk jeg opp 8 kg på 2 måneder, da jeg bare spiste grønnsaker.

(vi trenger ikke av noen her en lang redegjørelse om over og under bakken ).

Er du da redd for å få for lite vitaminer og mineraler, kjøp en multiboks. F.eks. koster en Vitaplex mindre enn 50 kr og gir deg tabletter for 100 dager.

Du trenger ikke bare ete kjøtt. Varier med kjøtt, fisk, ost, egg.
Noe som har hjulpet enkelte kan være å ekstremere litt. Dvs. å ete f.eks.

- bare kjøtt til et måltid
- bare fisk til et måltid (med meierismør som saus)
- bare ost og egg til et måltid

eller i blant hele dager med bare den ene inndelingen.


Kjedelig? Absolutt for mange det ja. Men iblant må man kanskje sparke i bakken, spytte i hendene og trøkke til litt. Kanskje løsner det av en slik streng inndeling av det, kanskje ikke.

Har du muligheter anbefales også å mosjonere på et nivå du klarer og liker. Det kan påskynde resultatet. Poenget for deg synes å være å få i gang raset, så får man heller være snusfornuftig senere.

Herbalife er noe som ofte hjelper de som ikke ellers år det til.
(ps: jeg har ingen tilknytning til det). Ikke nødvendigvis det moromste eller billigste, men ofte effektfullt.

Du var jo desperat sa du, så kanskje kan du vurdere litt i noe av de baner som er skissert her. Men selvsagt må du selv bestemme hva du gjør. Uansett, lykke til!

***

  Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:40   #21
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Når man tror man har prøvd ALT... dukker det jaggu opp litt til. Godt er det... ellers hadde det jo ikke vært håp

Vektklubben ja... vært medlem der... med kalloriinntaket de anbefalte, gikk jeg bare opp... og opp. så jeg slanket på meg ti kilo med å telle kallorier

Har kjøpt Skaldemann sin bok, starter å lese den i dag.
Leve på mest mulig kjøtt en stund nå... funker ikek det skal jeg teste ensformige måltider som du annbefalte

siste som skjer er vel ristemåltider.... men går ikke alt det andre ender jeg vel der også, så får jeg heller tilbake på lavkarbo når jeg skal holde vekta.

Tusen takk for en opplysende melding!... rådene skal testes

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:44   #22
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Vil absolutt ikke anbefale å prøve Herbalife.. Har ingenting med mat å gjøre og hører absolutt ikke hjemme i en lavkarbokur.

Å skal begynne å gjøre dramatiske endringer etter en eller to uker blir dumt. Man må gi kroppen tid og om man ikke har gått ned i kilo så bør man måle seg og se om ikke noen antall centimeter har forsvunnet.

Jeg ser og at du ligger på 13-14 karbo om dagen. Langt de fleste opplever at det løsner om de øker til 20 og da bruker disse ekstra karbene på grønnsaker.

Ikke gi opp, drikk mer vann, mer fett og hold deg til kuren så er jeg overbevist om at du ser at det går nedover.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 12:46   #23
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Nå ser jeg at Distrea har holdt på i 9 uker, men rådet mitt om å holde seg unna Herbalife er like gjeldende

Før du går løs på desperate løsninger må du se på det du spiser nå, på brusen og på mulige skjulte karber.

Og du må få i det mer fett!

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 18:06   #24
slaskalainen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Når man tror man har prøvd ALT... dukker det jaggu opp litt til. Godt er det... ellers hadde det jo ikke vært håp

Vektklubben ja... vært medlem der... med kalloriinntaket de anbefalte, gikk jeg bare opp... og opp. så jeg slanket på meg ti kilo med å telle kallorier

Har kjøpt Skaldemann sin bok, starter å lese den i dag.
Leve på mest mulig kjøtt en stund nå... funker ikek det skal jeg teste ensformige måltider som du annbefalte

siste som skjer er vel ristemåltider.... men går ikke alt det andre ender jeg vel der også, så får jeg heller tilbake på lavkarbo når jeg skal holde vekta.

Tusen takk for en opplysende melding!... rådene skal testes

Lykke til! Dette klarer du!

Det med at du gikk opp med kaloritelling på Vektklubbens anbefalinger og den maten, er det jeg selv også ville ha gjort! Det er flott at også de som ikke uten videre lykkes med diverse dietter, står fram og ikke bare gir opp.
Du er nok ikke alene og vi trenger å høre om det også.
Det er nyttig og mye å lære av det. Det skal heller ikke skjules.
Les på.

Tenk hvor sterk du blir når du lykkes etter all din motgang i dette!

***

  Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:28   #25
Icerus
Medlem
 
Icerus sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 465
Icerus er ny på veien

Sv: Vanlig å ikke gå ned?

Noen kommentarer til din matdag
Frokost 75g bacon og ett egg... litt paprika og purre - (kjempe bra)
Lunsj ganske lik... eller litt salat og ost, med mye kylling, reker, kjøttdeig el. og et par SS med rømme - (obs meieriprodukter kan være synderen ved stagnasjon i vekt...)

Middag, 100-150 gr kjøtt surret i smørr, litt fløte eller rømme, Litt blomkål/brokkoli - (samme her med meieriprod..)

Ca halvannen liter vann, par kopper koffeinfrikaffe med fløteskvett, halvliter 7-up light - (bør ha mer vann, obs meieriprod., og 7-up light inneholder vel karbo??? bedre med sprite zero evt annen brus som det står 0 i karboinnhold i innholdsfortegneslen...)

noen ganger spiser jeg litt baconcrisp eller paranøtter - (obs, noen baconchrisp inneholder sukker, se innholdsfortegnelsen )

Håper at dette var til hjelp. Det er det eneste jeg ser i oppsettet ditt som kan være problemet. Men alle er jo forskjellig, så.. prøv og se

Icerus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (atkins/ketolyse inspirert) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Et lite hjertesukk fra meg Albertine Lavkarbo generelt 37 13-09-06 18:38
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no