Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kva er det som skjer med meg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-07, 10:41   #1
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien
Angry

Kva er det som skjer med meg?

Ja, det lurer eg virkelig på.

No er eg sjuk, IGJEN! Har hatt influensa tre dagar no...

Det har seg slik...:

Januar: sjuk, forkjøla, feber og det som høyrer med...
Februar: sjuk, influensa, feber...
Mars: sjuk, influensa...
Slutten av mars: fekk diare og oppkast då eg var til syden...
NO: influensa, feber, vondt alle vegar...

KAN det ha noko med lavkarbo å gjera? Eg har jo aldri vore så flink til å ta vitaminer som eg er no... Eg byrjar verta MØKKLEI av å vera sjuk!

Var jo ikkje sjuk EIN gong hausten -06... Men, no, plutselig... *BANG* Koneklimonke er sjuk ein gong i månaden...

Eg kan då ikkje ha så teit imunforsvar???

*deppe*

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 12:30   #2
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Kva er det som skjer med meg?

Jeg er nesten "glad" for å høre at andre har det som meg...ikke misforstå!

Jeg fikk påvist astma i januar, etter å ha hostet med jevne mellomrom i 18 mnd (!) Hadde vært til legen og klaget flere ganger, men måtte spørre selv om å bli undersøkt for astma. Nå er jeg møkke forkjøla, og hoster igjen selv om jeg tar både Ventoline og Flutide (to inhalatorer). Har kløe i øynene og trykk i nesa. Lurer på om jeg har utviklet pollenallergi...

For noen år siden var jeg lite syk. Så var det som om immunsystemet ble helt kaputt! Har ikke så mye tips å komme med. Lavkarbo tror jeg ikke har skylden. Jeg gikk på Atkins i 2004 og var helt frisk. Har spist vanlig mat når jeg begynte å få alle slags forkjølelser og omgangsyker.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 12:51   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kva er det som skjer med meg?

Tror det er noe annet enn kostholdet.
Det har vært mye forskjellig virus i våres har jeg inntrykk av, fra venner og kjente.
Sjøl har jeg vært sjuk tre ganger i våres og fått påvist virus to av gangene. Den første gangen var jeg ikke hos lege. På den tida jeg var som verst var jeg ikke på lavkarbokosthold, for å si det sånn

Så vi får krysse fingre for at vi har fått vår dose for en stund, vi som har fått alt i våres

Er du usikker, så ta kontakt med legen din. Ikke gå for lenge med sånne uforklarklige helsegreier.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no