Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Bloggvarsling

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-08, 21:05   #1
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Bloggvarsling

Finnes det noen måte å bli varslet på når man får svar på de blogginnleggene man har kommentert? Jeg har nemlig ræva hukommelse.

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 00:33   #2
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Bloggvarsling

Nobody?

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 07:34   #3
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Bloggvarsling

Ja, det kunne jeg tenke meg å få svar på å. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få rotet meg tilbake til samme blogg.. Men klikket på mitt eget brukernavn en gang, og fikk opp de bloggene jeg hadde vært inne på. Har ikke helt kontrollen her ennå nei..

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 10:21   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Bloggvarsling

Tror det er sånn det funker, en stund siden jeg var innom de innstillingene..

Gå inn i bloggkontrollpanelet som ligger på venstre side når du går inn i bloggene.
Se under bloggvalg. Hvis du setter abonnementinnstillingene til ingen epost-varsling eller epost-varsling abonnerer du automatisk på alle innlegg du poster i. Du finner de under bloggabonnement og blogginnlegsabonnement. Hvis du bare vil abonnere på bestemte tråder kan du sette innstillingene til ikke abonner og bruke den lille knappen lengst til høyre under et blogginnlegg for å abonnere.

__________________
Min lavkarbo blogg

Sist redigert av Trolljenta : 27-04-08 kl 10:30.
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 20:50   #5
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Bloggvarsling

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Tror det er sånn det funker, en stund siden jeg var innom de innstillingene..

Gå inn i bloggkontrollpanelet som ligger på venstre side når du går inn i bloggene.
Se under bloggvalg. Hvis du setter abonnementinnstillingene til ingen epost-varsling eller epost-varsling abonnerer du automatisk på alle innlegg du poster i. Du finner de under bloggabonnement og blogginnlegsabonnement. Hvis du bare vil abonnere på bestemte tråder kan du sette innstillingene til ikke abonner og bruke den lille knappen lengst til høyre under et blogginnlegg for å abonnere.

Se der, ja. Nå fikk jeg det til. Takk for hjelp!

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no