Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Ny på Skaldemann - noen tips?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-10, 11:24   #126
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

...og jeg som håpet jeg var på ketolyse...

Det er nok mange forskjellige meninger om hva lavkarbo er.
For meg er det Lindberg og lav GI, noe jeg ser for meg som livsstil hvis jeg enedelig går ned i vekt.

Og apropos vekt står det fortsatt dønn stille.
Men jeg ser så absolutt blå himmel i det fjerne.
Føler at dette "mett mage - sultent hode" problemet viskes ut, eller er visket ut.
Begynner å bli komfortabel med å gå lengre uten mat, skippe frokost og spise mindre. Dette er nok ikke vaner det er lett å forandre over natten, men det kan også være et resultat av at fettforbrenningen sånn smått er i gang?
Uansett føler jeg tiden er inne for å lage rammer rundt måltidene og jeg begynner faktisk å tro på at jeg kan gå en lengre periode på rundt 2000 kcal om dagen.
Utrolig hvor lett det er blitt å utsette måltider nå, kontra før.
Legger på ett glass vann så er mye gjort.

Forøvrig lurer jeg på om jeg skal ryke på en 70% sjokolade på julaften, men når jeg tenker meg om så spørs det om jeg gidder...

Kanskje neste år...

Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 23:52   #127
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Så godt å høre at det sultne hodet er mer tilfreds. Det må være deilig. Ikke spis sjokolade med sukker. Kroppen er ikke innstilt på høykarbo etter at den er omstilt på lavkarbo. Sjokolade er kjedelig lite mataktig.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 09:12   #128
Jarrasann
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 349
Jarrasann er på en erverdig vei

Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?

Da var uke 6 over og slik er status:

+ 0,8 kg fra start.

Det skal sies at jeg spiste litt karbo i går, men dette bare bekrefter hva jeg har trodd hele tiden, nemlig at jeg faktisk har gått opp i vekt.

Mye har jeg gjort galt, men jeg har også gjort mye riktig - sticksen har vært lilla hele vegen.

Nå leses det ketolyse og jeg skal kjøre 8 uker på strikt ketolyse, 15 karbs, 2000 kcal og moderat trim.

Lykke til videre til dere dette virker på og takk for alle tilbakemeldinger!!!


Sist redigert av Jarrasann : 22-11-10 kl 10:23. Årsak: Antall uker...
Jarrasann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost så langt det går og gode porsjoner trim på lav intensitet! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 12:05
Har problemer med å få i meg nok fett, noen som har noen tips? J.Austen Spørsmål og svar 6 20-10-09 02:58
Er det noen Skaldemann-brukere her? isabella Spis deg ned i vekt med Skaldeman 25 04-12-08 11:05
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 01:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no