Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Smoothies / drikke

Cocosakaffe energidrikk

Smoothies / drikke Her kan du dele dine opprkrifter på drikker som er gode å drikke på et lavkarbokosthold. Har du funnet den optimale smoothie?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-12, 09:47   #1
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Cocosakaffe energidrikk

1 kopp sterk kaffe (ca 2 dl)
2 toppede ts cocosa
ca 1 dl fløte
1 egg
1/2 scoop med sjokoladeproteinpulver. Her kan man sikkert bruke kakao, men da 1/2 -1 ts??
evt søtningsmiddel etter smak

miks fløte og egg med stavmikser.
lag en kopp kaffe og la cocosaen smelte i koppen.
Mikses sammen med fløteblandingen
Ha deretter oppi sjokoladepulver/kakao og søtningsmiddel og bruk stavmikseren til du har en jevn drikke

Denne blandingen var veldig drikkeklar etterpå og kunne sikkert vært litt varmere.

Nå har jeg tenkt å trene om ca en time, så får jeg se hvordan det går. Vanligvis har jeg pleid å spise en ss cocosa en times tid i forveien for å få energi, men jeg har ofte blitt kvalm av cocosaen. Håper at jeg ikke blir det denne gangen og jeg skal legge inn hvordan det gikk!
Godt var det okke som

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 11:06   #2
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Kanskje denne er god kald, med isbiter?

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 12:19   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Pleier lage proteinkaffe akkurat sånn, bare med ei skje cocosa og null fløte. Ganske godt!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 13:32   #4
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Jaggu, denne er notert - jeg trenger noe før trening som jeg kan lett lage meg på jobb....

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:09   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Brokkoli: Jeg tror at hvis denne er med isbiter, så kommer cocosaen til å klumpe seg. Hvis den ikke gjør det, så ville den vært kjempegod med en klatt krem på toppen!!
Nellie: Høres bra ut uten fløte også. Da er den vel litt varmere

Ellers gikk det kjempefint å trene etterpå, jeg har ikke vært kvalm elller noe. Ikke sulten heller.

For ordens skyld: Jeg trente litt over en time med step hvor en del av tiden også er med 1,5 kilos manualer til armene. Så var det ca 1/2 time med mave/pilates/lårøvelser. Ikke tung styrketrening, mao.
Hadde masse energi, og sluttet av mest fordi filmen jeg så var ferdig

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:11   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Nellie: Høres bra ut uten fløte også. Da er den vel litt varmere

Gjør det sånn bareeeee fordi at jeg er lat! Jo mindre jobb, jo bedre.

Koffein gjør jo at fettet rett og slett bare RENNER av kroppen

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:11   #7
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Denne så innmari god ut! Kan jo evt slenge den litt i mikro før den drikkes om man ønsker den litt varmere?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 16:23   #8
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Denne så innmari god ut! Kan jo evt slenge den litt i mikro før den drikkes om man ønsker den litt varmere?

Sikkert! Det er jo bare å prøve seg fram
Kanskje ha litt kokende vann i på tampen??

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 01:44   #9
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Cocosakaffe energidrikk

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Brokkoli: Jeg tror at hvis denne er med isbiter, så kommer cocosaen til å klumpe seg. Hvis den ikke gjør det, så ville den vært kjempegod med en klatt krem på toppen!!

Det hadde ikke gjort meg så mye, tror jeg hadde elsket cocosaklumper

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Energidrikk, koffein osv ... Nordpia Spørsmål og svar 13 01-07-11 11:41
Laaang trening, OK med energidrikk underveis? Annne Spørsmål og svar 1 24-05-11 17:10
Energidrikk? hermanlizm Spørsmål og svar 7 23-02-11 21:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no