Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

1 dag på ketolyse i morgen!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-10, 17:45   #1
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei
Talking

1 dag på ketolyse i morgen!

Helt fersk her, og synes det er mye inspirerende lesing, for ikke å si mye nyttig! Jeg skal begynne på ketolyse i morgen, er veldig spent og veldig gira.. Den eneste type "diett" jeg har gått på er flere Grete Roede kurs, så dette blir noe ganske nytt for meg ja . Men, etter å ha lært og lest en del om karbo, og påvist insulinresistens, tror jeg dette kan være løsningen på vektproblemene og karbo suget (som jeg har hørt tar to år å bli kvitt..??). Jeg har lest slank på ketolyse, men har et par spm som jeg håper dere kan svare på (selv om dere kanskje har lest om det hundre ganger før...)

Jeg drikker kaffe hver dag, men det er i form av kaffe latte o.l... Kan man drikke små mengder med melk, f.eks en cortado med lite lettmelk/h-melk? Sto ikke så tydelig i boken.. eller må jeg kutte ut de? Hva med soyamelk?

Jeg bruker nutreen i kaffen, er det et ok søtningsmiddel? Ble litt forvirret av alt som sto i boken..

Noen som kjenner til noen "ferdig" dressing som er lov å spise?

Hvis jeg blir sulten, kan jeg bare spise så mye ost og kjøtt jeg vil? (Er så vant til å ha begrensninger på GR... hehe)

Veier dere ALL mat til å begynne med?

Så nå er det bare å krysse fingrene, har nettopp handlet inn mat og fylt kjøleskapet! Alt av tips og råd tas i mot!!

KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 18:02   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Heisann

Svarer i rødt jeg

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Helt fersk her, og synes det er mye inspirerende lesing, for ikke å si mye nyttig! Jeg skal begynne på ketolyse i morgen, er veldig spent og veldig gira.. Den eneste type "diett" jeg har gått på er flere Grete Roede kurs, så dette blir noe ganske nytt for meg ja . Men, etter å ha lært og lest en del om karbo, og påvist insulinresistens, tror jeg dette kan være løsningen på vektproblemene og karbo suget (som jeg har hørt tar to år å bli kvitt..??). Jeg har lest slank på ketolyse, men har et par spm som jeg håper dere kan svare på (selv om dere kanskje har lest om det hundre ganger før...)

Jeg drikker kaffe hver dag, men det er i form av kaffe latte o.l... Kan man drikke små mengder med melk, f.eks en cortado med lite lettmelk/h-melk? Sto ikke så tydelig i boken.. eller må jeg kutte ut de? Hva med soyamelk? Ikke melk på ketolysekuren Bruk enten soyamelk eller en blanding av kremfløte og vann.

Jeg bruker nutreen i kaffen, er det et ok søtningsmiddel? Ble litt forvirret av alt som sto i boken.. Ja natreen kan brukes

Noen som kjenner til noen "ferdig" dressing som er lov å spise? Vet Fader Martin har noen med mindre karber. Ellers så kan du blande ferdigkjøpt med rømme. Eller lage sjøl

Hvis jeg blir sulten, kan jeg bare spise så mye ost og kjøtt jeg vil? (Er så vant til å ha begrensninger på GR... hehe) Ja, spis heller kjøtt og ost viss du blir sulten. Men husk at viss kroppen får nok fett så blir man ikke så fort sulten

Veier dere ALL mat til å begynne med? Ikke ost, rent kjøtt.. Men allt med karber

Så nå er det bare å krysse fingrene, har nettopp handlet inn mat og fylt kjøleskapet! Alt av tips og råd tas i mot!!

Kjempemasse lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:12   #3
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Hei

Jeg har også min første ordentlige dag på ketolysekuren i morgen! Er veldig motivert! Venter på å få boken i posten, så inntill videre "synser" jeg litt angående kostholdet. Ville egentlig bare ønske deg lykke til jeg

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:23   #4
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Jeg satser også på min første ordentlige dag medketolysekur imårra Vil ønske deg masse lykke til, KattaG, og til deg også, NIK

Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:28   #5
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Spennende at vi er flere! Da må vi følge med på hverandre og backe hverandre opp!

Hva skal dere spise i morgen??

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 00:09   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Med tanke på dette med veiing av mat: Hvis du skal bake et brød, ville du tatt fram en bolle, helt oppi "passe" med mel, vann, gjær, osv? Eller er det en god ide å måle opp ingrediensene og sette ovnen på rett temperatur og steke brødet etter gitt tid??? Vil tro at den siste metoden vil gi det beaste resultatet,

Dressinger lager du kjempelett med rømme (eller creme fraiche) som basis (det er godt i seg selv)
Ta en kopp, et par ss rømme, tilsett majones og/eller sitronsaft, sennep, sukkerfri kerchup, eddik, salt, pepper, chillipepper, kajennepepper, karri, eller annet krydder.
En ts sukrin eller annen søtning kan også være godt alt etter hva du skal ha dressingen til. Rør rundt og server! Det tar ikke lange tiden og to-tre ingredienser er nok til å gi en god smak.

Selv synes jeg at rømme, majones og sitronsaft er nydelig. Gjerne en ts eller to med grov sennep

Ellers må du bare lese godt alt det Gerd skriver

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 31-08-10 kl 09:30.
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 00:27   #7
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av NIK, her.

Spennende at vi er flere! Da må vi følge med på hverandre og backe hverandre opp!

Hva skal dere spise i morgen??

ja! det må vi gjøre backing opp trenger jeg virkelig
har ikke bestemt ennå hva de blir nøyaktig med mat men jeg har masse gode ideier: noe omlett til frokost, salat til lunch, middag blir noe med kjøtdeig (felles med resten av familien) med blomkål og brokkolig fløtegrateng til og til kvelds trur jeg det blir noe bacon snaks eller noe. Har ikek bestem meg ennå. Har jo også noe ferdig stekt sei i kjøleskapet nå så jeg tenkte jeg kan varme det i rømmesaus og spise det til kvelds.


Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Med tanke på dette med veiing av mat: Hvis du skal bake et brød, ville du tatt fram en bolle, helt oppi "passe" med mel, vann, gjær, osv? Eller er det en god ide å måle opp ingrediensene og sette ovnen på rett temperatur og steke brødet etter gitt tid??? Vil tro at den siste metoden vil gi det beaste resultatet,

tja... for min del funker den første metoden heeeelt utmerket! Jeg hiver bare alt oppi til det er passe og steiker selvsagt på riktig temperatur og til ca samme tid hver gang men alt etter øymål så det trenger ikke å være noe regel akkurat med baking.

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 00:42   #8
NIK
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 53
NIK er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Flott Jeg trenger også alle den oppbackingen jeg kan få! Det er så utrolig viktig for meg å få til dette nå.. Er så lei av å føle meg lite vel med meg selv, slapp, deppa, forstoppet og sliten hele tiden...

Hvor slår dere opp matvarer for å finne ut karbohydratinnhold?

NIK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 00:46   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av NIK, her.

Flott Jeg trenger også alle den oppbackingen jeg kan få! Det er så utrolig viktig for meg å få til dette nå.. Er så lei av å føle meg lite vel med meg selv, slapp, deppa, forstoppet og sliten hele tiden...

Hvor slår dere opp matvarer for å finne ut karbohydratinnhold?

Jeg bruker www.matvareguiden.no

Og les på allt du kjøper. Står det ikke varedeklarasjon på (som faktisk er lovpålgt, men mange sluntrer unna) så ikke kjøp det. For da vet du faktisk ikke hva du får i deg.
Det gjelder ikke grønnsaker da

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 01:05   #10
toro728
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Til alle dere som starter imorra, lykke til, og stå på!

Begynte selv den 23.08, var i ketose allerede første kvelden.
For å slenge med litt motivasjon, målte meg i dag, har gått ned 2,5 kg og ifølge mine mål, 4cm over midja og 2 cm over brystet og lårene.
Jeg har ikke noe erfaring, men jeg kan tipse dere til å ikke være redd for å prøve noe nytt, på under en uke har jeg nå slengt i meg både kakao av eggemelk (skummet var jo NAM ) og lagd mine egne kokosboller, noe som jeg aldri i verden ville prøvd til vanlig.

Har også vært fast tilhenger av Melange, har alltid syntes at det å steke i smør har vært helt feil (takler ikke lukta?), men etter å ha lest litt rundt har jeg nå gått til innkjøp av både Tine Meierismør saltet / usaltet, og setersmør, som til nå er min favoritt.

Så lurer jeg på en ting, for de som eventuellt skulle ha peiling. Hvordan hadde det vært med proteinpulver i eggemelka? Blir det som smør på flesk eller kan det faktisk være lurt for å få ett mer utfyllende måltid utav det?

Takker for alle svar, og ha en fin natt alle sammen!

  Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 01:28   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Jeg sliter med at jeg fort spiser for mye proteiner (ca 1g pr kilo kroppsvekt), så for meg ville det blitt helt galt å tilsette mer proteiner!
Noen spiser lite/ikke noe kjøtt, og da kan det jo være lurt med proteinpulver!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 01:43   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

tja... for min del funker den første metoden heeeelt utmerket! Jeg hiver bare alt oppi til det er passe og steiker selvsagt på riktig temperatur og til ca samme tid hver gang men alt etter øymål så det trenger ikke å være noe regel akkurat med baking.

Gjorde du det første gang du skulle bake noe??

Det jeg mente var at man bør begynne med å veie/måle det man spiser... Når man vet hvor mye de tingene man pleier å spise veier, SÅ kan man ta det på feelingen og øyemål.
Men som jeg har sagt før: man kan jo ha flaks første gangen

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 09:56   #13
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Så gøy at vi er flere som begynner samtidig!! Da kan vi følge med hverandre Lykke til til alle som har begynt! Og takk for svar.

"Jeg har også min første ordentlige dag på ketolysekuren i morgen! Er veldig motivert! Venter på å få boken i posten, så inntill videre "synser" jeg litt angående kostholdet. Ville egentlig bare ønske deg lykke til jeg "

Og det samme til deg!!

"Flott Jeg trenger også alle den oppbackingen jeg kan få! Det er så utrolig viktig for meg å få til dette nå.."

Jeg har det på akkurat samme måte!! Så dette må jeg få til!

"Hva skal dere spise i morgen?? "

Jeg har spist en omelett med kremfløte, taffels ost med tomat og spekeskinke i. Tror jeg skal prøve å lage det soyabrødet, for jeg føler innimellom at jeg kan bli uggen av for mye egg. Til lunsj blir det nok en salat, og til middag får jeg være oppfinnsom
Merker jeg har lyst på alt mulig rart, men det er nok bare pyskisk nå.
Har også mye å gjøre denne uken, så håpet jeg ikke blir for sliten.

Forslag til mellomsnacks? Som man kan pakke med seg til skole osv?

KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 09:57   #14
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Ok.. så "siter" knappen nå jeg...

KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:59   #15
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Jeg begynte med ketosekuren på fredagen...var i ketose samme kveld...slenger meg gjerne på ei gruppe hvis det blir starta opp ei for oss som starta eller starter nå i helgen.. Og lite hint ...ta bilder av dere selv før dere starter med kuren hihi...artig å se når man har gått ned noen kg

MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:03   #16
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg sliter med at jeg fort spiser for mye proteiner (ca 1g pr kilo kroppsvekt),

Whaaaaaat??? og resten fra fett?? Neinåmårrululleinn`a... må jeg ligge på ca 80 g protein hver dag?? (hvis jeg ønsker meg ned til 80)

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 12:05   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Whaaaaaat??? og resten fra fett?? Neinåmårrululleinn`a... må jeg ligge på ca 80 g protein hver dag?? (hvis jeg ønsker meg ned til 80)

Neida, vennen! Holder om du ligger på ca 1g pr den vekten du er nå. Noen sier ønskevekt, men da kan jeg jo ikke spise mye, akkurat!

Er ikke så veldig farlig med proteinene, men jeg må holde øyet med det meste for å gå ned over tid!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 12:48   #18
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Neida, vennen! Holder om du ligger på ca 1g pr den vekten du er nå. Noen sier ønskevekt, men da kan jeg jo ikke spise mye, akkurat!

Er ikke så veldig farlig med proteinene, men jeg må holde øyet med det meste for å gå ned over tid!

Phu!!! Der fikk jeg nesten en ufrivillig bekymringsrynke..! Å rynker ække bra!!!

Da gjør jeg det rikitg alikevel da joh..

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 13:25   #19
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Jeg begynte med ketosekuren på fredagen...var i ketose samme kveld...slenger meg gjerne på ei gruppe hvis det blir starta opp ei for oss som starta eller starter nå i helgen.. Og lite hint ...ta bilder av dere selv før dere starter med kuren hihi...artig å se når man har gått ned noen kg

Ja, det var en god ide! Skal ta bilde etterpå! Bruker du sånne sticks fra apoteket? Skal prøve en i kveld.. Ja, bli med i gruppen! Skal vi bare fortsette å ha den på denne tråden? (Er så ny..)

KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 13:30   #20
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Forresten! Hvis dere ikke allerede har gjort det, burde dere laste ned "mat på data"! Den regner ut hvor mye karbo (og annet) det er i en matvare/rett. Helt genial! Og merker jeg må justere litt når lunsjen min er på 7,1... Lærerikt!

KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 14:56   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Forresten! Hvis dere ikke allerede har gjort det, burde dere laste ned "mat på data"! Den regner ut hvor mye karbo (og annet) det er i en matvare/rett. Helt genial! Og merker jeg må justere litt når lunsjen min er på 7,1... Lærerikt!

Men, jeg sier igjen, sjekk innholdsfortegnelse på matvarene at det stemmer med det som står i mat på data (og andre slike progam) det er en del feil. Bl.a sæterrømme, som står oppført med 1,6 i programmet. Men det er 2,9. Dette endra Tine tidlig i 2007......
Bare slik at dere er obs.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 15:02   #22
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av KattaG, her.

Ja, det var en god ide! Skal ta bilde etterpå! Bruker du sånne sticks fra apoteket? Skal prøve en i kveld.. Ja, bli med i gruppen! Skal vi bare fortsette å ha den på denne tråden? (Er så ny..)

Ja jeg bruker stick hver kveld hihi må jo sjekke om jeg er i ketose Vi kunne jo ha starta en ny tråd som heter "september slankerne" eller noe slikt

MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:32   #23
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Ja jeg bruker stick hver kveld hihi må jo sjekke om jeg er i ketose Vi kunne jo ha starta en ny tråd som heter "september slankerne" eller noe slikt

Ja! Med på det! Hvis du er litt mer erfaren enn meg, så kan du lage en sånn tråd/gruppe? Hvordan går det med deg? jeg merker jeg er sulten jeg.. Har spist 4 ganger hittill.. og slapp.. Tok en stick nå, bare for gøy, men ikke i ketose enda Nå er det middag på gang!

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:37   #24
KattaG
Medlem
 
KattaG sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 62
KattaG er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Men, jeg sier igjen, sjekk innholdsfortegnelse på matvarene at det stemmer med det som står i mat på data (og andre slike progam) det er en del feil. Bl.a sæterrømme, som står oppført med 1,6 i programmet. Men det er 2,9. Dette endra Tine tidlig i 2007......
Bare slik at dere er obs.

Ja, skal passe på det. Den fungerer kjempebra som en veiledning, men da burde man sjekke litt ekstra på enkelte ting som kan være avgjørende for kostholdet.

__________________




KattaG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Grete Roede til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:27   #25
hmmm
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 46
Innlegg: 72
hmmm er på en erverdig vei

Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!

Hei nye!
Vi har en augusttråd! Kan dere ikke bli med der? Både en skravletråd, og en veietråd! Er fortsatt august vet dere !

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35680&page=10

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35770

Lykke til!!

__________________


hmmm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
kaffe, melk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen? Xandra Ketolysekuren 82 28-08-09 15:35
Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen! elian Ketolysekuren 38 14-01-09 14:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no