Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Takk kjæreste sambo

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-11, 22:12   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Takk kjæreste sambo

Takk kjæreste sambo for at du har holdt ut all den tiden jeg har vært syk.
Jeg har ikke løftet en eneste finger angående husarbeide, du har fikset alt.. Når jeg orket har jeg bakt brød eller laget middag, men thats it!
Kjæreste sambo... Takk for alle de gangene du har kjørt på mine barn hit og dit. Og takk for alle de gangene du har disket opp når de har hatt overnatting.
Kjæreste sambo... Vi fikk en utrolig hard start, men alle elsker deg. Mamma og pappa vurderer overta DEG hvis det blir slutt mellom oss!
Kjæreste sambo... Den omsorg du har vist meg dette/disse årene (jeg var syk lenge før jeg ble sykemeldt) gjør meg stolt og har gitt meg styrke. JEG skal være der for deg hvis/når den tid kommer. Vi skal overleve ALT!!!


Sambo fyller rundt år om få dager... Og jeg har ikke peiling på gave..Noen som har?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:22   #2
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Takk kjæreste sambo

Utskrift av det du skrev her? Vakre ord

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:28   #3
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Takk kjæreste sambo

Playstation 3, pulsklokke, media streamer, gps til bilen, sykkel, klær, sko, nintendo wii, blueray spiller, mobiltelefon eller langweekend i utlander. Det er min ønskeliste. Hehe

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:31   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Takk kjæreste sambo

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Playstation 3, pulsklokke, media streamer, gps til bilen, sykkel, klær, sko, nintendo wii, blueray spiller, mobiltelefon eller langweekend i utlander. Det er min ønskeliste. Hehe

Sambo er ikke der! Det er nok MIN ønskeliste du ramset opp.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 22:44   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Takk kjæreste sambo

Konsertbilletter og middag? Teater og middag?

Blir sikkert glad for en helaften så han slipper lage middag. Hihi

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 23:22   #6
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Takk kjæreste sambo

Søtt undertøy Med deg inni

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 04:47   #7
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Takk kjæreste sambo

De vakre ordene du skrev her, i et fint kort må være godt å få.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 08:04   #8
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Takk kjæreste sambo

Enig med vibsen og streber! + Favorittmiddagen hans og kanskje ein god dessert!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 08:20   #9
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Takk kjæreste sambo

Fotballfan? Billetter til favorittlaget.

Gavekort på massasje (utført av deg), kinobill, middag, husarbeidsfri dag og slikt "hjemmelaget" og et digert kort med de ordene du skrev over.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 16:27   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Takk kjæreste sambo

Opprinnelig lagt inn av vibsen, her.

Utskrift av det du skrev her? Vakre ord

Jeg HAR skrevet et romlemantisk brev han skal få, ja.

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Konsertbilletter og middag? Teater og middag?

Blir sikkert glad for en helaften så han slipper lage middag. Hihi

Konsertbilletter var ikke dumt! Jeg vet om en konsert han har lyst å dra på i Dublin, men vi har liksom slått det fra oss. Kan jo overraske ham?? Søster har spurt hva hun kan gi ham og da kan jeg jo nevne eurotilskudd til en bedre middag etter konserten!

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Søtt undertøy Med deg inni

DET vet jeg han ønsker seg.

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

De vakre ordene du skrev her, i et fint kort må være godt å få.

Jeg har som nevnt skrevet et romlemantisk brev som jeg skal legge på hodeputa hans. Så kan jo jeg ligge i søtt undertøy godt innpakket under dyna slik at han ikke aner noe før brevet er lest!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Enig med vibsen og streber! + Favorittmiddagen hans og kanskje ein god dessert!

Jeg VET at sambo savner når vi sitter ved barbordet vårt på soverommet, at jeg drikker øl sammen med ham.
Han brygger mye øl selv og vi drakk øl sammen før jeg ble hekta på lavkarbo. Men en kveld med noen øl kan da umulig gjøre SÅ stor skade? Det ville glede ham i allefall.

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Fotballfan? Billetter til favorittlaget.

Gavekort på massasje (utført av deg), kinobill, middag, husarbeidsfri dag og slikt "hjemmelaget" og et digert kort med de ordene du skrev over.

Massasje skal han få. Og vet du, når du skrev det om husarbeidsfri arbeidsdag så kom jeg på den boka som heter "Kjærlighetens 5 språk". Skal se om jeg finner boka og kan lese meg frem til noe lurt. Det skal visstnok stå i den om hvordan man viser kjærlighet overfor sin kjære ved nettopp å gjøre ting som den andre setter pris på selv om en selv misliker det... feks se noen gamle smalfilmer .



Tusen takk for innspill!! Jeg kommer garantert til å bruke det meste av det dere har kommet med for jeg er så lite kreativ....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 16:33   #11
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Takk kjæreste sambo

Tror nok du er mer kreativ enn du gir deg selv kreditt for, jeg da! Jeg er temmelig sikker på at kanuttenmannen får en toppers bursdag

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:40   #12
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Takk kjæreste sambo

Hjemmelaget middag. Pent dekket bord, levende lys, pene klær, noe spennende til dessert......

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 02:31   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Takk kjæreste sambo

Spaweekend! De fleste menn blir skrekkslagne når det foreslås, men har enda ikke hørt om en mann som ikke har elsket det når han først har kommet dit Opptil flere som på eget initiativ foreslår det i etterkant også Og det er sikkert bra for dere begge etter en slitsom tid.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjæreste i ketose, men går ikke ned Serenio Lavkarbo generelt 4 01-06-10 20:21
Sambo vil ha taco ikveld, kan jeg spise det på ketolyse? Superslimithink Spørsmål og svar 1 17-09-08 19:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no