Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Oppskrifter, lavkarbo!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-16, 08:10   #26
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrifter, lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Stevia funker ikke for meg siden jeg ikke liker lakrissmak.

Stevia smaker da ikke lakris??? Du får jo flytende stevia med alskens smaker (vanilje, sjokolade, nøytral, kokos osv...) og stevia-suketter med nøytral smak. Jeg liker ingen av dem man får kjøpt i dagligvaren i Norge, synes alle har en ekkel ettersmak, men har kjøpt flere ulike typer på Iherb som er veldig gode.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 16:03   #27
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Oppskrifter, lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Stevia smaker da ikke lakris??? Du får jo flytende stevia med alskens smaker (vanilje, sjokolade, nøytral, kokos osv...) og stevia-suketter med nøytral smak. Jeg liker ingen av dem man får kjøpt i dagligvaren i Norge, synes alle har en ekkel ettersmak, men har kjøpt flere ulike typer på Iherb som er veldig gode.

Helt naturlig stevia har en lakrisaktig ettersmak og det du snakker om med "alskens smaker" er at det finns makssatt Stevia for å eventuelt skjule den. Selv den konsentrerte hvite pulvere har denne ettersmaken og jeg har naturlig flytende stevia og som har den samme smaken. Begge er kjøpt på iHerb.

Stevia-sukettene dine er helt sikkert en blanding av Stevia og noe annet hvis de ikke har ettersmak. F.eks. så har jeg porsjonsposer som heter "stevia-sweet" jeg kjøpte i frankrike en sommer som egentlig er 99% erytriol (aka Sukrin) og 1% stevia.

Hvilken med nøytral smak er det du har kjøpt?

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Svar

Emneord
andre bloggere?, blogg, lavkarbo, ny i gamet, oppskrifter


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Samling av oppskrifter for Lavkarbo.no sstorebo Annen mat 138 24-05-17 00:59
Vegetariske lavkarbo-oppskrifter Marianne Oppskrifter 10 29-12-12 18:17
Lavkarbo -Inspirasjon og Oppskrifter HerbaLinn Generell diskusjon 0 07-11-12 01:30
Lavkarbo-oppskrifter.. Fjonken Oppskrifter 3 28-08-06 19:52
Diverse oppskrifter på lavkarbo Hege_ Annen mat 13 29-07-06 13:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no