Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Link til journalen problem

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-10, 09:47   #1
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Link til journalen problem

Har spurt før her om sette opp link til journalen min har fått svar av Kitt takker for det .Men når jeg setter inn adressen i linken og tryker kommer det opp feil på siden en goggle side?Du kommer ikke direkte til journalen..
Hva er det jeg gjør feil evt hvor finner jeg nettadressen til linken er det der jeg gjør feil?
Må vist ha det inn med t.skje..sorry

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 09:51   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Link til journalen problem

Du har et http// for mye i linken din, du må fjerne det

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 09:53   #3
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Link til journalen problem

AH...Da prøver jeg det .Takker for hjelpen har styrt lenge på med dette jeg

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 10:00   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Link til journalen problem

Haha.. jeg klarte det endelig!!

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:31   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Link til journalen problem

Dette får ikke jeg til heller... Oppskrift?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:38   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Link til journalen problem

Du har jo link i signaturen din? Jeg kom inn på journalen din jeg ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 13:40   #7
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Link til journalen problem

Hvis du mener at du vil at det bare skal stå "min journal" eller lignende:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Marker teksten Min journal, klikk på knappen og lim inn web-adressen du ønsker å linke til.
Når du nå lagrer signaturen din vil du kunne klikke på teksten Min journal, og den vil åpne seg i et nytt skjermbilde.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 14:42   #8
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Link til journalen problem

Det var en sånn jeg tenkte ja, den linken jeg har nå går vel rett inn i side 3... Takk for hjelp!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Direkte-link til journalen Mumle Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 26-07-10 09:20
Hvordan ha egen skrift på en link til journalen min i signaturen? Lady_bug Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 21-01-09 11:49
Problem? Armagedon Ketolysekuren 14 18-11-08 15:41
Et Server Problem Nille Livets lyse side 5 25-01-05 23:06
Houston we have a problem... HP Livets lyse side 1 21-10-04 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no