Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Blogger og andre linker ...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-08, 01:53   #1
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Blogger og andre linker ...

MysticalSaga, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

  1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
  2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Blablabla! *mongostemme*

Men sånn helt seriøst.. Må man trygle om tilgang, eller bare være litt varmererere i trøya enn meg? MS liker ikke beggin'. *Selvinnsjåande*

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 09:56   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Blogger og andre linker..

Det er noen blogger som er lukket fordi vedkommende ønsker det. Men mange er åpne også, blant annet min

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 10:00   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Blogger og andre linker..

Forøvrig synes jeg det er litt unødvendig å ha link til lukket blogg i signaturen...
Men ja, det er flere grunner til at folk lukker bloggene.

Når man blir kjent med folk på forumet så er det lettere å bli sluppet inn i bloggverdenen, men det er endel som glemmer at de må utvide "vennelisten" for at nye skal få se bloggen Så om du vil inn i bloggen til en du har pratet litt med, så er det bare å spørre, trenger neppe å trygle

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 11:20   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Blogger og andre linker ...

Jeg føler meg da ganske varm i trøya, og det er mange blogger jeg ikke kommer inn i.
Så hvis du er som meg... ikke ber om å komme inn, er det like greit å ikke irritere seg over det først som sist

Men jeg sier som Aline: Fint om man ikke linker til lukkede blogger

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 11:36   #5
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Blogger og andre linker ...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Jeg føler meg da ganske varm i trøya, og det er mange blogger jeg ikke kommer inn i.
Så hvis du er som meg... ikke ber om å komme inn, er det like greit å ikke irritere seg over det først som sist

Men jeg sier som Aline: Fint om man ikke linker til lukkede blogger

Signerer

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 18:36   #6
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Blogger og andre linker ...

A'ight.. Mottatt!

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:16   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Blogger og andre linker ...

jeg la deg til i vennelista meg jeg Mystical

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:17   #8
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Blogger og andre linker ...

Håh. Du er vel den søteste! Tusen takk.

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:19   #9
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Blogger og andre linker ...

Også strikker hun i tillegg?? :rørt:

Det er en ting som nesten kan måle seg med sukker hva gjelder rusmidler, og det er GARN! Hæh, hyper, hæ??

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:35   #10
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Blogger og andre linker ...

Hehe..jeg hekler..men JAH!!..Garn er gøy!!..
Jeg har dilla med jevnemellomrom..
Ikke så veldig FLINK enda, men MORO er det!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 22:56   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Blogger og andre linker ...

En venn til

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 23:34   #12
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Blogger og andre linker ...

Juhu! Så hyggelig.

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 13:39   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Blogger og andre linker ...

Den som intet våger, intet vinner, så det er bare til å spørre ivei!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 15:58   #14
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Blogger og andre linker ...

Hmmmm remeber me
Jeg skal forøvrig ta bilde av min nye heklede ponsho og legge ut i bloggen min - den ble faktisk ganske så kul. Har holdt på med den siden november, heklet 120 lapper og heklet de sammen, festet ALLE trådene på disse 120 lappene bare det tok noen uker....
Ponshoen er veldig 70-talls, så den kan jeg bruke når jeg er i det humøret.
Nå har jeg begynt å strikke på en jakke til min kjære, i italiensk garn. Veldig mykt og kule farger. En butikk på Nesodden som heter Det Mjuke.
Ellers var det kjekt å se noen fra Vestfold her! Er selv fra Larvik, men flyttet derfra i -86. Nå skal jeg tilbake dit om noen måneder på 25 års jubileumsklassefest. Begynner å bli gammal ja....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 21:54   #15
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Blogger og andre linker ...

Øhm, sikta du til meg nå, eller? :Fårvirrah:

Sitat:

Hmmmm remeber me

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 10:35   #16
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Blogger og andre linker ...

Opprinnelig lagt inn av MysticalSaga, her.

Øhm, sikta du til meg nå, eller? :Fårvirrah:

ehhh -nei, sorry hvis jeg gjorde deg forvirra. nei, tenkte disse flotte damene her kunne huske å åpne opp for meg også i samme slengen
Hvis det er fordi at de bare glemmer å oppdatere vennelisten sin.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 21:43   #17
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Blogger og andre linker ...

Her lærte jeg at hittil 4 personer anser meg som uønsket...

Jeg har ikke noe ønske om å trenge meg på.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
Andre helsegevinster eller endringer enn vektreduksjon? Gladimat Spis deg ned i vekt med Skaldeman 25 28-10-08 23:13
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 22:25
Om KVALME og andre ting Cantona Dr Lindbergs 3 20-11-06 11:20
Ingen andre begrensninger enn karbohydrater? rsy Induksjonen 3 13-02-04 10:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no