Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan virker dette?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-10, 20:55   #1
thveld@yahoo.no
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: OSlo
Innlegg: 1
thveld@yahoo.no er på en erverdig vei
Cool

Hvordan virker dette?

Etter nesten to uker har ikke vekta endret seg og magen er ute av lage. Hva gjør jeg feil eller hva kan jeg gjøre?

thveld@yahoo.no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 22:05   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan virker dette?

Litt lettere å svare på hva du evt. gjør feil dersom du sier hva du faktisk gjør...

Kunstig søtstoff kan gi ustabil mage så om du har spist mye av det så...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 22:18   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan virker dette?

Så lenge du har Egendefinert som kostholdsfilosofi, er det nesten umulig å si noe om hva du gjør feil. Det er det bare du som kan svare på.

Om du sier litt om hva du har som utgangspunkt og hva du spiser/drikker, så kan vi prøve å hjelpe deg litt!

Mange reagere på mye fett/grønnsaker med urolig mage de første ukene, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar

Emneord
mat før trening, vektreduksjon


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan ser dette ut? mamma87 Spørsmål og svar 13 20-05-10 21:21
Hvordan virker iskrem-maskiner? kamp Spørsmål og svar 1 25-10-09 16:00
Pes (hvordan få andre til å forstå at ketolyse virker?) Regan Ketolysekuren 11 07-01-09 10:02
Hvordan ser dette ut? !Skrammel! Ketolysekuren 5 07-04-08 11:56
Hvordan ser dette ut ? Pipp Dr Lindbergs 9 05-03-07 13:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no