Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Nettbutikken til Lindberg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-04, 11:14   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nettbutikken til Lindberg

Er det noen som har handlet noe snacks der?
Hvordan smaker det?
Er det "GODKJENT" i forhold til karboser?

Skjønner jo at det ikke er helt på viddene så lenge det selges gjennom Lindberg, men er det "GODKJENT" eller bare "OK - hvis du absolutt MÅ ha noe da...."

Ser'u forskjellen?

fra godterisugen Fedonist

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-04-04, 11:35   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det blir vel OK da...

Glimrende Cavalier sortiment... Kansje noen skulle tipset dem om å legge ut næringsinnholdet... Slik at vi Atkinser kan telle karbisser...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 29-04-04, 13:42   #3
trulte
Juniormedlem
 
trulte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Kongsvinger kommune
Alder: 61
Innlegg: 25
trulte er ny på veien

Kjøpte en liten pappeske, nesten en av hver fra øvert til nederst på listen, kr 450,- takk! Tror jeg slo rekord i godiskjøp fra Lindbergshop.
Har ikke peiling på innholdet, men godt smakte det.......og jeg gikk ned selv om forbruket var litt(hmm) overdrevet en ukes tid. Forklaringen kan kanskje være at diarre'en var konstant tilstedeværende, vanskelig å gjøre innkjøp f.eks. Det er ikke morsomt å MÅTTE og du vet at nærmeste toalett er laaangt unna. Det var heller ikke noe problem å forsyne en middels by med gass
Konklusjonen må vel være: sørg for å være hjemme eller spis moderate mengder Merket ikke noe til ekstra søttrang etter denne uken heldigvis.

__________________
Den som klarer å le av seg selv

har alltid noe å more seg over
trulte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-04-04, 14:46   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hallo dere, spar porto og kjøp på helsekosten. De selger jo alle Cavalier sjokolader, og disse gummigodteriene. Iallefall Life butikkene. Dessuten har de dem på alle snope-forretninger (Candy Girl bla).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-04-04, 18:04   #5
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg har bestilt gelegodteriene,lakris og cavalier,men ennå ikke fått det.Kom oppi en pris på 390kroner.Jeg synes helsekosten var dyrere enn Lindberg,og utvalget var dårlig.Denne hørte til Life kjeden.Men nå bor jeg jo i distriktsNorge og må kjøre 75km til nærmeste helsekost,en vei,og det er bare tull når de ikke engang har soyamel.En cavalier fant jeg og ingenting annet godis.For min del lønner det seg nok med Lindberg hvertfall,med tanken på bensinutgifter og at det var billigere på nettet for godisen.

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-04-04, 14:50   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ojsann da har de ekstremt dårlig utvalg ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 30-04-04, 20:35   #7
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jo,det kan jeg skrive under på.Men kanskje det ikke lønner seg for de, siden det er forholdsvis lite sted,og jeg hadde store forventninger.Har vært inne i større helsekostbutikker av samme kjede,og da har jeg ikke visst hvor jeg skulle starte!

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-04, 16:18   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja jeg jobber i Life i en større by, og her har vi kjempebra utvalg i slike ting som regel. Det eneste negative er at når jeg er alene på jobb på kveldene feks, så er det så lett å kjedespise på disse sjokoladene hehe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-05-04, 15:27   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nå har jeg henta varene,så la tirsdag og TVkvelden komme!Bestilte søt lakris,vingummi og frukt og mint tofee,og selvsagt cavalier.De milk barene er så sinnsykt gode,og trenger ikke spise så mye heller(ikke jeg hvertfall),best når de smelter på tunga . De tofee godteriene var veldig gode,særlig de med mint.Skal nok handle flere ganger der,ja.De inneholdt ikke sukker,bare søtet med maltitol,,og i nøden gikk jo det bra?Blir mye luft i magen,men...

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 22:31
Vårt kosthold ser ut til å bli mer anerkjent Skorpia Lavkarbo generelt 3 23-02-04 22:09
Jeg har gått over til Lindberg Iset Dr Lindbergs 1 14-02-04 15:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no