Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Keto-Diabursticks som er utgått på dato

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-05, 17:07   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Keto-Diabursticks som er utgått på dato

Jeg begynte på en lavkarbodiett igjen på mandag, og har fulgt opplegget bra. Ingen store utskeielser å snakke om, ikke små heller. Men denne gang spiser jeg mye mer karber enn jeg gjorde før, fordi jeg tar kosttilskudd som inneholder fruktose, og jeg erstatter et måltid med en shake som også inneholder fruktose. Derfor regner jeg med at jeg ikke er i ketose.

Men da jeg tok en test i sted ble den lilla... Kan det ha noe å si at testen har gått ut på dato? Kan den være misvisende, dvs. gi utslag der det ikke finnes ketoner? Den ble akkurat så passe lilla som den bruker å være når jeg er flink til å drikke mye.

Hvis det viser seg at jeg er i ketose må jeg vel ha en høy karbohydratterskel, og det får jeg ta som et gledelig pluss...

  Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 18:01   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det står vel "best før"? Så de skal nok fungere etter den datoen også. Mener Nille har skrevet en god tråd om ketose som gir andre indikatorer enn ketostixene?

Jeg ville brukt dem selv om de var utgått

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
CKD diett (keto for de som trener vekter) NK Andre dietter 13 07-06-04 21:08
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 21:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no