Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 18:09   #476
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

I dag var jeg flnk... frokosten bestod av en ss tran (...spiste seeeent i går kveld og var ikke sulten i det hele tatt), og jeg hadde med meg et lite glass med blanding av ca en dl fløte og ca en ss cocosa... det blandet jeg i 2 kaffekrus på uni i dag Er litt kvalm, men ellers går det bra...

Er det veeeldig viktig å ta det hver eneste dag? Eller monner det om man klarr det innimellom også?

"Consistency is the key to success."

Med andre ord: helst hver dag, men "all nuns pull" (min gebrokne engelske versjon av "alle monner drar", omgjort til "alle nonner drar")!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 18:14   #477
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Om du glemmer eller ikke greier å ta noe en dag så tviler jeg på at det mister all effekt, men om man stopper opp så tror jeg ikke virkningen vil vare nei. Aller helst bør det vel være hver dag ja, for å opprettholde oljenivåene.

Men dere, siden jeg har gått en stund uten cocosa nå så er noe glemt. Hvor mye cocosa bør man ta? startet med 1ss nå, men ble kvalm.. tror jeg må starte på 1ts der også jeg.. Regner 3ss som maks for udo's (det står 1ss pr 22. kg av kroppsvekt, jeg veier 70 ergo 3ss), og jeg tar 2ss nå, men hvor mye er maks for cocosa? Samme, slik at det blir 50/50 eller?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 18:52   #478
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hvordan er resultatene sålangt folkens?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 20:43   #479
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg står stille, går litt opp, litt ned osv... Men har begynt med litt mer intensiv trening, så der er kanskje noe av synden...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:57   #480
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Så langt har jeg gått ned 2 kg siden oppstarten i slutten av juli, men har glemt å måle meg etter oppstarten så cm-endringen har jeg ikke akkurat nå.
Den største endringen er nok uansett i forbedret hud og hår, samt en mage som har roet seg helt

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 09:59   #481
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Om du glemmer eller ikke greier å ta noe en dag så tviler jeg på at det mister all effekt, men om man stopper opp så tror jeg ikke virkningen vil vare nei. Aller helst bør det vel være hver dag ja, for å opprettholde oljenivåene.

Men dere, siden jeg har gått en stund uten cocosa nå så er noe glemt. Hvor mye cocosa bør man ta? startet med 1ss nå, men ble kvalm.. tror jeg må starte på 1ts der også jeg.. Regner 3ss som maks for udo's (det står 1ss pr 22. kg av kroppsvekt, jeg veier 70 ergo 3ss), og jeg tar 2ss nå, men hvor mye er maks for cocosa? Samme, slik at det blir 50/50 eller?

Start med 1ts

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 10:42   #482
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Da er udos i boks. Satser på at dette kan få meg over platået

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 11:01   #483
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Denne uka har jeg begynt med Cocosa. Foreløpig tar jeg 1 ss før mat 2 gager om dagen. Skal prøve å øke litt etter hvert. Jeg tar det i urteteen min når det begynner å bli lite igjen i koppen, og så heller jeg blandingen i meg, og da smaker det ikke noe særlig ekkelt. Håper det kan hjelpe på vektnedgangen som ikke helt vil komme ordentlig i gang.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:13   #484
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hvor får dere tak i Udo's? Iherb?
Har aldri handlet fra den siden, så jeg er skikkelig usikker, og det var jo 24 udo's produkter der... (regner med at det ikke er den for hunder og katter dere bruker???)

Er denne oljen mulig å gi til barn også?
Er en her som spiser omtrent ingen fisk, men han klarer ikke svelge tableter og kapsler og tran er uaktuellt å prøve engang

Går det forresten an å smugle tran ubemerket inn i noe??? Eller eventuellt denne udo's'en?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:17   #485
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Bare lurer. Cocosa er jo 100% kokosolje ikke sant? På innvandrersjappa fant jeg "100% pure coconut oil" på både glass og flaske. Der koster den 25 kroner for ett glass på samma størrelsen som helsekosten. Det blir vel det samme?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:21   #486
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har hatt et ganske formidabelt vektras den siste tiden, i forhold til vanlig. Vet fortsatt ikke om oljene er hel- eller delansvarlig for det, eller om det er et heldig sammenfall av årstid og syklus og sånn, men for meg er det i alle fall kjempestort å ha gått ned to kilo på bare knappe to uker.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:46   #487
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har hatt et ganske formidabelt vektras den siste tiden, i forhold til vanlig. Vet fortsatt ikke om oljene er hel- eller delansvarlig for det, eller om det er et heldig sammenfall av årstid og syklus og sånn, men for meg er det i alle fall kjempestort å ha gått ned to kilo på bare knappe to uker.

Så fantastisk!!! Gratulerer!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:49   #488
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Bare lurer. Cocosa er jo 100% kokosolje ikke sant? På innvandrersjappa fant jeg "100% pure coconut oil" på både glass og flaske. Der koster den 25 kroner for ett glass på samma størrelsen som helsekosten. Det blir vel det samme?

Dette har jeg også lurt på, for jeg venter på oljene mine nå, og så bare kjøpte jeg et glass, antagelig den samme som du har sett, for det er den de som regel har på de fleste innvandrerbutikker, av merket KTC, blå etikett?!
Tar en liten ss av denne nå et par ganger om dagen, om det funker aner jeg ikke. Forskjellen mellom extra virgin og pure er jo at extra virgin er kaldpresset fra helt ferskt kokoskjøtt, mens pure er kaldpresset fra tørket. Den skal i prinsippet ha denne linolsyren og de mellomlange fettsyrene som vco, men om det stemmer for akkurat dette merket aner jeg ikke. Det er i utgangspunktet ganske strengt med merking av mat i Norge, men det er vel alltids noen som slipper gjennom nåløyet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 10:59   #489
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har hatt et ganske formidabelt vektras den siste tiden, i forhold til vanlig. Vet fortsatt ikke om oljene er hel- eller delansvarlig for det, eller om det er et heldig sammenfall av årstid og syklus og sånn, men for meg er det i alle fall kjempestort å ha gått ned to kilo på bare knappe to uker.

Så flott! Gratulerer!

Jeg håper kokosolje hjelper meg for jeg har veldig vanskelig for å gå ned i vekt nå.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 11:24   #490
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har hatt et ganske formidabelt vektras den siste tiden, i forhold til vanlig. Vet fortsatt ikke om oljene er hel- eller delansvarlig for det, eller om det er et heldig sammenfall av årstid og syklus og sånn, men for meg er det i alle fall kjempestort å ha gått ned to kilo på bare knappe to uker.

Det er vel alt håret du klippet...

(Neida - det er jo flott! )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 11:27   #491
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg oppdaget til min forskrekkelse at det var omt for Udo`s olje i kjøleskapet....! Den forsvant jaggu fort gitt! Håper inderlig den nye jeg bestilte fra iHerb her om dagen innfinner seg fort....

Skal jeg øke dosen må jeg bestille en gang i uka eller no........ *ler*

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 11:28   #492
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ja, det har jeg glemt å si: 157cm, det er bare SÅ artig å høre om framgangen din!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 16:48   #493
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Gratulerer 157....
Jeg har også gått ned to tre kilo i det siste, men om det er oljen eller om det er pga at matlysten har økt mens jeg har holdt nede matinntaket, vet jeg nå ikke....Jeg har ikke vært flink til å ta olje. Tar bare tran og IQ på det jevne og hiver inn litt Udos innimellom (har kommet meg til bunnen av en flaske, med nød og neppe), cocosaen har jeg nesten sluttet med . Skal begynne med den igjen når vektnedgangen stopper opp......

Forbrenningen er jo høy når man har økt matlyst, så vidt jeg kan forstå, og om en greier å holde matinntaket nede skal en vel teoretisk gå ned i vekt..... Og så er det det at jeg har økt på karbohydratinntaket litt (((ja jeg vet, blasfemi )))
Jeg ligger på et kcal-inntak på ca 1800, selv ved redusert matinntak.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 17:11   #494
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Og så er det det at jeg har økt på karbohydratinntaket litt (((ja jeg vet, blasfemi )))

På ingen måte blasfemi så lenge du blir fornøyd og har det bra med maten du spiser, vel. Lurest å lære sin egen kropp å kjenne!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 17:14   #495
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

På ingen måte blasfemi så lenge du blir fornøyd og har det bra med maten du spiser, vel. Lurest å lære sin egen kropp å kjenne!

Takk for trøst, 157,.... Men jeg trenger de ekstra karbohydratene for å holde humøret oppe og for å få sove om natten..... Er fortsatt i ketose da....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 17:47   #496
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

På ingen måte blasfemi så lenge du blir fornøyd og har det bra med maten du spiser, vel. Lurest å lære sin egen kropp å kjenne!

100% enig. Lavkarbo er et verktøy - til vekttap, eller til bedre helse eller hva det måtte være - ikke et mål i seg selv.

Jeg spiser også en del karbohydrater, men gidder ikke å få dårlig samvittighet for det - ikke før vekta svinger og/eller velværebalansen går feil vei. Målet må da være å spise "best for sin egen kropp" - enten det nå er sånn eller sånn.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:49   #497
Suann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 191
Suann er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Bare lurer. Cocosa er jo 100% kokosolje ikke sant? På innvandrersjappa fant jeg "100% pure coconut oil" på både glass og flaske. Der koster den 25 kroner for ett glass på samma størrelsen som helsekosten. Det blir vel det samme?

Trekker frem denne igjen for dette lurer jeg også på!

__________________





Suann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 20:06   #498
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hadde en svær skje kokosolje i havregrøten min i morges.

Tilfeldig at jeg hadde gått ned 1 kg siden i går når vekta bare har økt og økt de siste...øh, 6 månedene? *titter på magen*

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 21:14   #499
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Suann, her.

Trekker frem denne igjen for dette lurer jeg også på!

Ingen som så hva jeg skrev over? Er det KTC dere snakker om? Det står i alle fall ingenting om det på nettsidene deres, men det har vært diskutert før (gitt at det faktisk er KTC dere snakker om ...)

Her!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 13:29   #500
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Invisterte i Udos og cocosa på helsekost igår, å det tenkte jeg at jeg
ikke skulle gjøre flere ganger! overrasket over hvor dyrt det var!
Men det jeg egentli lurer på er; Hvor lenge varer deres glass/flasker?
Bare sånn at jeg ikke er for sent ute med bestillingen til iherb

Å om noen av dere fantastiske mennesker kunne tenkt dere å legge ut link
fra iherb på hvilke a flaskene/boksene dere bestiller hadde jeg også blitt
glad Er relativt dårlig i engelsk å blir forvirra av alle de ulike boksene å
flaskene man kan velge mellom på iherb

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no