Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Dukan virker ikke lengre.. :/ what now?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-12, 23:31   #1
staro
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 2
staro er på en erverdig vei

Dukan virker ikke lengre.. :/ what now?

Hei alle sammen

Jeg gikk ned 7 kg på Dukan før en Bukplastikk oprasjon. begynte igjen ettepå på dukan men nå virker den ikke lengre går ikke ned i det hele tatt vekten sier 67-68 alt ette kas dag eg veiger meg.. Vil utrolig gjerne ned på 60 som sluttmål men ingenting skjer ..
Eg er 168 høge har normalt BMI.

Nogen gode råd til annen Lavkarbo som virker som kanskje hadde matchet meg?? Eg kan ikke med alt for kompliserte dieter pga min fibromyalgi har eg ikke overskudd til at stå i kjøkken å lage diverse delux retter..


alle gode råd ønskes

staro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 09:03   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dukan virker ikke lengre.. :/ what now?

Hva er Dukan?

De siste kiloene er alltid vanskligst og lavkarbo er ikke noe unntak. Faktisk er lavkarbo vektregulerende, og med en vekt på 60 kg vil du ha en BMI på 21. Det er ganske lavt på normal vektig- skalaen og det er lite trolig lavkarbo vil få deg dit. I hvert fall ikke uten streng kontroll på både karber og kalorier. Selv med en vekt på 67kg er du jo godt innenfor grensen til normal, fin vekt!

Jeg har også fibromyalgi +++ og har ikke har noe problemer med på lage lavkarbomat. Det er jo ikke noe hokuspokus, men solid mat fra bunnen av. Greit å lage store porsjoner på bedre dager for så å alltid ha ferdig mat i fryseren.
Det krever ikke allverden å steke en omelett, koke noen egg eller åpne en pakke kyllinglår! Gode alternativer på en dårlig dag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 14:28   #3
staro
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 2
staro er på en erverdig vei

Sv: Dukan virker ikke lengre.. :/ what now?

Dr. Dukan dietten er en lavkarbo diett men og lav fett diett så litt strengere enn vanlig Lavkarbo..
Okay ka trur du er muligt at gå ned på lavkarbo hvis 60 er litt for lite i vekt..??

staro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 14:56   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Dukan virker ikke lengre.. :/ what now?

Opprinnelig lagt inn av staro, her.

vekten sier 67-68 alt ette kas dag eg veiger meg.. Vil utrolig gjerne ned på 60 som sluttmål men ingenting skjer ..
Eg er 168 høge har normalt BMI.

Du er nok så normalvektig at kroppen din ikke vil mer ned i vekt med mindre du begynner å telle kalorier i tillegg tenker jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Orker ikke tanken på fett lengre! L@dy jojo Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 10 17-01-12 08:15
Får jeg ikke tak i Endulge sjokoladen lengre? GulleGulle Lavkarbo generelt 2 01-04-10 16:20
Tar ikke av lengre ... vannmannen Spørsmål og svar 0 29-11-09 18:02
Nå er jeg offisielt ikke overvektig lengre rez Ketolysekuren 21 25-02-08 19:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no