Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-10, 21:23   #1
Mercy
Juniormedlem
 
Mercy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 39
Mercy er på en erverdig vei
Thumbs down

Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Ser at det er mange gode oppskrifter på snacks/ kaker og desserter på forumet. Hvor ofte er det greit å spise dette? Tenkte jeg skulle teste marsipanen før påske for å se om den blir god
Er det forskjell på hva man kan spise i forhold til om det inneholder søtning eller ikke?

På forhånd takk, har lyst på noe godt

__________________



[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weRI4Lz/]


Startet med lavkarbo 18/1-10 og nyter livet
Mercy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 21:30   #2
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Min regel er INGENTING i uka, og litt mindre strengt i helgene...prøver og holde det til ikke så altfor mye da, men da får jeg lov til feks søte lapper/pannekaker, litt mørk eller sukkerfri sjokolade etc... Har faktisk ikke laget noen lavkarbokaker enda. Men i år tenker jeg og lage marsipan til påske, tror nok ikke (vet) at jeg ikke klarer og holde meg helt unna kjøpe påskemarsipanen, men det er verdt et forsøk!
Nå har jeg nøttenekt i uka også, for jeg tror det stoppa nedgangen min.
Når det gjelder pastiller har jeg mye og gå på når det gjelder skjerpings, men jeg prøver og stramme inn.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 08:16   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Jeg spiser vel sånt et par ganger i året eller no.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 08:20   #4
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Jeg har kun laga gerds ostekake og panacottaen faktisk, og har spist det på helg.

Når det gjelder Bocca må jeg innrømme at jeg har i kjøleskapet, og knekker meg av en liten bit når jeg har lyst på. Om det hindrer vektnedgang - kanskje - men dette er ikke en rask diett for meg, jeg skal legge om livsstilen min - og dermed unner jeg meg både det og et glass eller to med rødvin i ny eller ne

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 10:36   #5
Mercy
Juniormedlem
 
Mercy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 39
Mercy er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Tusen takk for svar

Ser at jeg må begrense meg litt, men det er jo så mye som frister
Får lage litt eksta til påske så jeg ikke havner i butikkhyllene og rasker med meg godterier der fra

__________________



[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weRI4Lz/]


Startet med lavkarbo 18/1-10 og nyter livet
Mercy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 10:42   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Tar meg en liten bit mørk/sukkerfri sjokolade innimellom. I stede for å begynne å røyke igjen!

Kaker som Gerds ostekake lager jeg til bursdager etc. Er jo greit å ha med noe jeg kan spise også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 13:56   #7
BobBob
Juniormedlem
 
BobBob sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 48
BobBob er ny på veien

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Lørdagskvelden tar jeg en atkinsbar, en pose med baconsnacks (eller hva det heter, en sånn liten brun pose) og en halvliter med pepsi max. Kunne sikkert gjort det oftere, men jo oftere jeg gjør det jo mindre kos er det. Nå er det liksom ekte lørdagskveld.

__________________
BobBob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 16:50   #8
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Veldig, veldig sjelden.

Jeg vet slike ting stopper opp for vektnedgang, så jeg holder meg heller helt unna. Nå er jeg inne i et godisfritt år, men har lovet meg at jeg kan spise godkjente lavkarbokaker på bursdager til familie osv.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 16:58   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Sjelden. Noen ganger hver helg, men da går vekten litt opp og jeg blir sur.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 17:33   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Jeg lager Gerds ostekake og en sjokkomousse med konjakk ca 3 ganger i året. Spiser ikke søtt jeg; er mer saltsnål.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 17:55   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Åh, jeg trodde det bare var snakk om sånne erstatningsprodukter. Hender litt nå og da at jeg spiser en og annen rute skikkelig mørk sjokolade. Rødvin anser jeg ikke som en utskeielse, det drikker jeg når det faller meg inn .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 17:58   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, jeg trodde det bare var snakk om sånne erstatningsprodukter. Hender litt nå og da at jeg spiser en og annen rute skikkelig mørk sjokolade. Rødvin anser jeg ikke som en utskeielse, det drikker jeg når det faller meg inn .

Enig, jeg drikker rødvin og spiser oliven og osteterninger attåt; DET er min snacks! Når det faller meg inn altså.... Nå har jeg jo satt egen dunk med rødvin, så når det våres kan det hende at det vil falle meg inn oftere enn nå..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:01   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Men, Kanutten, når du sier ''saltsnål'', så blir jeg litt forvirra. På min dialekt betyr ''snål'' gjerrig, i Telemark betyr det søt, hvor som helst ellers i landet betyr det rar, nå er jeg veldig spent på om det finnes en fjerde betydning der oppi nord!
Du må gjerne rapportere om hvordan rødvinen blir! Så langt har alt jeg har smakt av hjemmelaget rødvins smakt høgg ... .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:05   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men, Kanutten, når du sier ''saltsnål'', så blir jeg litt forvirra. På min dialekt betyr ''snål'' gjerrig, i Telemark betyr det søt, hvor som helst ellers i landet betyr det rar, nå er jeg veldig spent på om det finnes en fjerde betydning der oppi nord!
Du må gjerne rapportere om hvordan rødvinen blir! Så langt har alt jeg har smakt av hjemmelaget rødvins smakt høgg ... .

Saltsnål hos meg betyr at jeg elsker saltmat! Og at det er det jeg absolutt foretrekker!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:10   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Åh, ok! Et fargerikt ord, altså! Et av de jeg har måttet plukke av meg her i Oslobyen, folk skjønner jo ikke noe når jeg sier at noen er snåle .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:35   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Se HER da Photo!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:37   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Her er snål = rar.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:52   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

15-30 gram om dagen? . Hva om man samler det til fræddan?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:57   #19
Mercy
Juniormedlem
 
Mercy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 39
Mercy er på en erverdig vei

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Etter at jeg begynte meg lavkarbo så har jeg klart å slutte med cola cero og kaffelatte (stolt) så nå koser jeg meg av og til med kaffe med en sukkett og litt fløte. Får ikke håpe dette er altfor fy

Har laget noe sjokolade greier som jeg fant her inne i helgen, delfiafett, fløte, sjokolade og smør som skal stå i frysen, fantastisk gode, men blir litt mange til bare meg hehe, og bacongull. Tror det er viktig å unne seg noe i helgen hvis ikke holder jeg kanskje ikke ut

Fantastiskt forum dette!!

__________________



[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weRI4Lz/]


Startet med lavkarbo 18/1-10 og nyter livet
Mercy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 23:06   #20
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

De sier at det er bra å spise litt mørk sjokolade hver dag, for det er hjertevennlig ...men bare inntil 30 gram, hehe.

Jeg ser mye på "legene" på tvnorge og snapper opp slike ting og er stort sett enig med dem. Bortsett fra her om dagen da de sa at man bare skulle spise ett egg om dagen pga fettet!

Jeg tåler stort sett å spise sjokolader og sånn med kunstig søtning uten vektstagnasjon eller mageproblemer, men i dag spiste jeg altså en liten, mørk bar fra cavalier og det satte magen igang med en gang. Jeg kunne formoderlig føle hvordan det rumlet som en trommel inni magen og måtte på do med en gang. Så det er vel slutten for kunstig søtning for denne kroppen

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 23:46   #21
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg tåler stort sett å spise sjokolader og sånn med kunstig søtning uten vektstagnasjon eller mageproblemer, men i dag spiste jeg altså en liten, mørk bar fra cavalier og det satte magen igang med en gang. Jeg kunne formoderlig føle hvordan det rumlet som en trommel inni magen og måtte på do med en gang. Så det er vel slutten for kunstig søtning for denne kroppen

Elsker de barene fra Cavalier, men selv bare en halv er nok til å sette fart på den mest gjenstridige mage, tror jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 09:00   #22
lindlove
Nytt Medlem
 
lindlove sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 8
lindlove er på en erverdig vei
Wink

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Så hvis gubben og jeg har kost oss med litt kake, mousse eller lignende hverdag, så er ikke det å anbefale? trodde vi i grunn kunne spise hva vi ville jeg ? Men det er kanskje søtningsstoffene som stopper oss med videre vektnedgang? Jeg prøvde å finne ut hvor mange karber jeg kunne spise og fortsatt få utslag, og havnet på 20. Men sliter med å komme i ketose igjen. Jeg får stramme oss inn igjen og fortelle gubben at det er slutt på kakene...vi holde oss til litt i helgene

__________________


lindlove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 09:10   #23
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Jeg spiser aldri søtstoff. Ingen sukkererstatninger, verken "naturlige" eller kunstige.
Om jeg skulle spise noe sjokolade en sjelden gang, er det med sukker. Men det blir da mørk sjokolade. Det må være sjelden, for det trigger søtsuget sporentreks. Derfor står jeg det som regel over. Kake en sjelden gang, når jeg "må". Her gjelder det samme, så jeg unngår det om jeg kan.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 09:19   #24
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Jeg spiser 86% hver dag, jeg ....Oops Men forleløpig går jeg jo ned Spiser ca 3 ruter, I tillegg spiser jeg nøtter hver dag, har oppdaget skåldede mandler fra Nøttefabrikken, de er gode, synes jeg! Valnøtter spiser jeg også hver dag, og så drikker jeg et glass diet coke hver dag...... Og så spiser jeg en atkinsbar i ny og ne, akkurat fått dem fra nettbutikken....yummy! Så lenge jeg går ned er det jo greit, men den dagen vekta stopper, er det full skjerpings (Nå skal det sies at jeg ligger litt over karbenivået som er anbefalt for ketolyse, ligger på ca 30 gram, men er som oftest i ketose likevel)

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 10:09   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?

Dersom man skal spise kaker, snacks og desserter hver dag, hva er det som er så stas med det da? Jeg har for det første redefinert ordet kos, det handler om så mye mer enn hva man putter i munnen, dessuten vokste jeg opp med at godteri spiste man kun på lørdager, ikke noe forbud mot å spise det ellers, men det var rett og slett ikke noe særlig tilgang på det i heimen annet enn på lørdager. Og jeg tror ikke jeg savnet det heller. Det blir jo liksom ikke noe spesielt med den slags dersom det er hverdagskost, skulle jeg mene. Det blir som om det skulle være sol hver eneste dag, det blir selvfølgelig, og ingenting spesielt med det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45
Er dere klar over hvor ofte dere bruker magemusklene? lokkebiff Generell diskusjon 17 06-03-09 09:38
Hvor ofte går dere til ED-legen? Distrea Eurodiett 19 28-05-08 22:42
Hvor ofte tisser dere? Lollypop! Ketolysekuren 13 11-09-07 05:51
Hvor ofte spiser dere? Kinsy Generell ernæringsdebatt 3 19-08-04 08:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no