Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-09, 21:21   #1
betty86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 13
betty86 er på en erverdig vei

Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Hei!
Jeg er ny her, innmeldt idag. Har lenge tenkt på denne dietten, men har vært for feig til å teste den ut, da jeg synes det kreves en god del planlegging.
Jeg har sett på en god del av alle oppskriftene her inne, og det aller meste ser super godt ut!
Likevel, siden jeg er student og en amatør på kjøkkenet(Er som regel en ingrediens i hver oppskrift jeg ikke har hørt om), lurer jeg på om noen har et par enkle middagsoppskrifter som ikke krever all verden av utstyr/ingredienser.
Maser litt på dere mer erfarne, da jeg har ingen planer om å gi meg før jeg er i mål!

betty86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 21:44   #2
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Det er bare fantasien din som setter grenser her, og det er egentlig ikke så vanskelig som det ser ut som i begynnelsen
Areolas godis (husker ikke hva den egentlig heter, noe med kjøttdeig om jeg ikke husker feil) er veldig god, og passer perfekt til å ta med på skola dagen etter. Fløtestekte nakkekoteletter - veldig enkelt. Tomatsuppe (alt du trenger er bokstomat, purre, hønsebuljong, krydder, litt limeskvis, kanskje litt søtning + stavmikser), blomkålsuppe (blomkål, fløte, grønnsaksbuljong, krydder), blomkålmos og blomkålris, fiskesuppe/gryte, himmelsk gryterett er de jeg kommer på i farten.
Om du vil ha det veldig veldig lettvint en dag kan du rett og slett bare steke løk, paprika og champignon og ha sammen med kjøtt En skvett fløte i panna og du har plutselig saus. Kristin_B's pizza er dessuten enkel og grei, og funker ypperlig som skolemat!

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:14   #3
betty86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 13
betty86 er på en erverdig vei

Sv: Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Takk for raskt svar!
Ja det er vel bare fantasien som setter grenser, men enkelte ganger ligger fantasien langt inne.
Har uansett nå å starte med, så jobber det seg vel oppover etter hvert!

betty86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 13:55   #4
lowcarbbeliever
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4
lowcarbbeliever er på en erverdig vei

Sv: Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Hei!
Er noen enkle lavkarbo middager på denne siden:
http://lowcarbhighfatdiet.blogspot.com/

Bare klikk på "dinner" på høyre side.
Jeg kan spesielt anbefale laksen med ingefær-sausen (ginger), og scampi-retten, yummy!

lowcarbbeliever er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Noen enkle oppskrifter for frokost,lunsj og middag ? dydde Optimal Ernæring 0 03-03-08 17:58
Jeg spiser ikke nok! Noen tips? Mint Spørsmål og svar 24 24-11-06 21:17
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15
Noen tips om Atkins-isen? Får det ikke til! donjuanwannabe Kake/dessert og snacks 4 27-02-04 14:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no