Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-09, 21:21   #1
betty86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 13
betty86 er på en erverdig vei

Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Hei!
Jeg er ny her, innmeldt idag. Har lenge tenkt på denne dietten, men har vært for feig til å teste den ut, da jeg synes det kreves en god del planlegging.
Jeg har sett på en god del av alle oppskriftene her inne, og det aller meste ser super godt ut!
Likevel, siden jeg er student og en amatør på kjøkkenet(Er som regel en ingrediens i hver oppskrift jeg ikke har hørt om), lurer jeg på om noen har et par enkle middagsoppskrifter som ikke krever all verden av utstyr/ingredienser.
Maser litt på dere mer erfarne, da jeg har ingen planer om å gi meg før jeg er i mål!

betty86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 21:44   #2
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Det er bare fantasien din som setter grenser her, og det er egentlig ikke så vanskelig som det ser ut som i begynnelsen