Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

God kveld alle jenter, damer, kvinner & babes her på forumet!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-05, 04:08   #1
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

God kveld alle jenter, damer, kvinner & babes her på forumet!

God kveld... Etter MANGE SMS'er til MANGE forskjellige kjendis-jenter uten å få napp tenkte e at e skulle prøve ut nettet som sjekkearena. (e er forøvrig kjent på flere andre arenaer, da med grønt gress..) Men e kan si d at e lika andre arena også...med e og DU. E e like vill som min innmari røde Ferrari me russisk kaviar i. Dette stedet ser bra ut må e si. E er en stor flørt og har MANGE strenger å spille på, 2 av de er Ferrari og ball. Dette ser ut som en side med mange flotte, kjempesjarmerende, søte, sexy babes, med fantastisk utstråling, men ikke minst, alle virker spennende å utfordrende håper noen tar kontakt lika å bruk peng og det får en date nyte av. håpe at du blir me på en romantisk middag for 2 ? kyss fra John Arne Riise xxx

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 08:24   #2
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Jeg har vært på Lost Weekendfestivalen og fått begge numrene til John Arne Riise (hjemme og mobil..)
har ikke brukt de til noe ennå.. men hørte at han hadde fått rundt 3000sms..

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 15:29   #3
Miriel
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 44
Innlegg: 77
Miriel har en fantastisk aura rundt segMiriel har en fantastisk aura rundt seg

:d :d :d :d

__________________

Miriel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blanding av Atkins og Lindberg (prøve iallefall.... ;) ) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 01:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 20:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no