Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Lavkarbo

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-12, 02:04   #1
BettinaJohansen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1
BettinaJohansen er på en erverdig vei

Lavkarbo

Hei Lurer på om noen vet om det går å bare spise 5 karbohydrater om dagen når man går på lavkarbo, og heller øke det etter 1 mnd? Vil det evt funke bra eller dårlig?
Har har problemer med å gå ned tidligere når jeg har prøvd med på lavkarbo, og fikk beskjed om å kutte all melkeprodukter, nøtter, lettbrus osv. Og nå når jeg tenker meg om er det ikke mye man kan lage eller spise hvis jeg må kutte alt av melkeprodukter, og da havner jeg fort på kun 5 karbohydrater om dagen...

BettinaJohansen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 02:26   #2
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo

Karbohydratene skal helst komme fra grønnsaker, og siden man helst skal spise grønnsaker til hvert måltid, er det ikke vanskelig og få i seg karbohydrater derfra.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 09:30   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo

Spiser du variert mat, og følger kuren du har valgt og dens råd, ( ser du har atkins) så er det ingen problem å få i seg 15-20 karber om dagen. Og mesteparten fra grønnsaker. Jeg går på ketolysekuren, spiser omtrent ikke melkeprodukter og ikke nøtter frø osv, men masse grønnsaker. Kroppen trenger grønnsaker for å fungere og forbrenne optimalt.
Nybegynnertråden kan være lur å lese:
”Til alle nybegynnere på lavkarbo”

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 16:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 21:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no