Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Flyttet innlegg

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-12, 11:39   #1
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Flyttet innlegg

Hei
Er det noen som vet hvorfor noen innlegg blir flyttet???Det har jeg opplevd for tredje gang og skjønner ikke årsaken..Betyr det at jeg ikke får noen svar nå eller...Synes ikke det er morsomme greier og hvordan jeg skal fortsette å skrive nye da.Takker for svar

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 11:42   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: flyttet innlegg

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Hei
Er det noen som vet hvorfor noen innlegg blir flyttet???Det har jeg opplevd for tredje gang og skjønner ikke årsaken..Betyr det at jeg ikke får noen svar nå eller...Synes ikke det er morsomme greier og hvordan jeg skal fortsette å skrive nye da.Takker for svar

Om innlegg blir flyttet vil jeg tro det er for å få de på "rett" plass, altså i riktig underforum

Alt nytt som blir skrevet kommer automatisk opp når man klikker "uleste innlegg", på den grønne linja rett over her, så innleggene vil bli lest. Og enklere å finne igjen mtp relevanse, i riktig underforum

Dette innlegget, ditt altså, ligger nå under "Introduksjoner Vi oppfordrer alle nye medlemmer, også de som bare leser ... til å presentere seg her.", ikke et naturlig sted å komme med spørsmål, siden Introduksjoner er plassen man presenterer seg selv.

Og derfor vil det mest sannsynlig bli flyttet til feks "spørsmål og svar"

Håper du ble litt klokere?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 11:44   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: flyttet innlegg

Sannsynligvis blir de flyttet til en tråd der tema passer bedre med tema i tråden

Jeg bruker valget "uleste innlegg" i den grønne linja over, og går sjeldent inn i de forskjellige underforaene for å se hva som er nytt, så jeg mener jeg får med meg det meste av nye tråder - om du er redd for at andre ikke skal se de og kunne svare?

Edit: Haha, der var jammen meg charlott et nanosekund kjappere enn meg til å svare

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 11:48   #4
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: flyttet innlegg

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Edit: Haha, der var jammen meg charlott et nanosekund kjappere enn meg til å svare

Du og jeg er vel blant de som er her nok til å få med oss litt om hvordan forumet fungerer

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 11:52   #5
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: flyttet innlegg

Tusen,tusen takk for deres svarNå ble jeg litt klokere.Dere er fantastiske.

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 12:18   #6
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Flyttet innlegg

Charlott og Nerthus har helt rett. Og denne tråden er nå flyttet til "Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger"

Et tips er å sjekke hvilket forum du skriver i før du poster (som står på toppen), og spørre seg selv om dette vil være et naturlig sted å legge tråden eller om et annet er mer passende.

Moderatorisk hilsen,
Cyan

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Xtravaganza flyttet - hvor? neelam Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 01-10-09 18:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no