Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Mageproblemer av ED-produkter?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-14, 11:40   #1
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Mageproblemer av ED-produkter?

Jeg forsøkte meg på ED for drøyt 5 år siden. Den gang måtte jeg dessverre avbryte fordi jeg ikke tålte produktene - jeg fikk diare, luft og luftsmerter/kramper. Jeg har lyst til å prøve meg på ED igjen, men har vært avventende fordi jeg ikke tålte produktene sist. Har fulgt litt med i trådene her i det siste siden og ser jo at produktene har utviklet seg en del siden jeg brukte dem, og tenker at kanskje jeg tåler dem bedre også. Lurer derfor på om det er noen av dere som bruker produktene som har reagert negativt på dem, særlig med tanke på mageproblemer?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 11:50   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?

Nja... Det bobler og bråker ganske bra til tider men noen er verre enn andre. Og det er bedre etterhvert enn i starten.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 22:22   #3
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?

Ja, kjenner litt mer luft nå ja, enn før jeg startet. Men jeg reagerte mye mer på produktene forrige gang jeg prøvde faktisk.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 09:12   #4
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?

Litt mer luft kan jeg forsåvidt takle, men behovet for å alltid måtte være i nærheten av en do er slitsomt.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 11:52   #5
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Litt mer luft kan jeg forsåvidt takle, men behovet for å alltid måtte være i nærheten av en do er slitsomt.

det opplever jeg overhode ikke, faktisk.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 12:02   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?

Jeg har nok noen flere doturer enn på ketogen kost f.eks,men ikke sånn påtrengende. Merket det litt da jeg gikk over til fase 2, med litt mer vanlig mat. Også tåler jeg ikke isbergsalat når jeg spiser produktene.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 15:36   #7
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?

Jeg hadde mageproblemer begge ganger i oppstartfasen. Det hjalp med fiberhusk. Blandet fiberhusk inn i pannekakerøra. Jeg fikk mer problemer med de søte produktene, så jeg måtte være litt forsiktig med barer og kjeks +++. Kroppen vennet seg til produktene etterhvert, men jeg får fremdeles litt problemer hvis det blir for mye søte produkter.
Det er en veldig effektiv diett, så jeg håper det gåt bedre for deg denne gangen. Lykke til

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-14, 15:31   #8
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?

Ja, får mageproblemer. Men det går seg litt til etterhvert. Verst i starten.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-04-14, 17:07   #9
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Mageproblemer av ED-produkter?

Da spørs det vel om dette er noe poeng i for min del. Hvis så mange opplever mageproblemer nå også, så har de vel neppe endret den ingediensen jeg reagerte på (som jeg antar må ha vært søtstoff...).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mageproblemer Kenny476 Spørsmål og svar 5 19-02-14 23:39
Mageproblemer Fullfres Ketolysekuren 3 10-01-14 12:41
Mageproblemer Joppeline Ketolysekuren 1 13-12-11 11:55
Mageproblemer Elmermor Spørsmål og svar 3 27-02-11 19:53
Mageproblemer... anneca Ketolysekuren 1 20-11-07 16:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no