Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Lavkarbo og easy life ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-11, 11:57   #1
mega
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: trondheim
Innlegg: 22
mega er på en erverdig vei

Lavkarbo og easy life ...

Jeg har begynt på easy life (kosthold med shakes i starten for en kick start) lurer på om det er noen her inne som har erfaring med dette? drikker jeg 5 shake om dagen får jeg i meg 52.1 g...(sukkerarter utgjør 18.7g og laktose 1.2g) -de mener at man ved kun å drikke shake eller suppe skal være i ketose, noe som er helt uaktuelt for min del, jeg må ha mat, men passer på å spise lavkarbo... shaken inneholder lite kalorier 540 pr dag....

-jeg er i ketose, men er det den lave kaloriinntaket som skal sørge for vektnedgang, for bør man ikke ligge under 15-20 karber daglig???

noen andresom har erfaringer med easy life?

__________________
mega er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 12:03   #2
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: lavkarbo og easy life...

Jeg har vært på easy life for noen år siden. Syns det var hlet topp. Drakk kun shaker en uke, neste uke spiste jeg et måltid med kylling el. fisk resten shaker... De neste månedene spiste jeg tre måltider pr dag + en shake eller to i løpet av dagen.

Jeg visste ikke noe om lavkarbo den gangen men det funket slik jeg gjordet det.

Jeg tror at det lave kalori inntaket er noe av grunnen til at man går ned i vekt. Vi hadde noen på kurset som hadde fysisk krevende jobber og de ble anbefalt å få mere energi i seg uten at jeg kan huske hvordan de gjordet det.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life høst 09 Camillas Andre dietter 228 02-12-09 16:37
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no