Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Trefiber i pølser for å redusere fettinnholdet...

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-11, 21:53   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Trefiber i pølser for å redusere fettinnholdet...

Spiser sjelden pølser jeg... kanskje 5 pølser i løpet av et år. Bedre med ekte kjøtt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 10:54   #27
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Trefiber i pølser for å redusere fettinnholdet...

Ææsj! Liker ikke hvordan de tøyser med maten!
For de som er interessert i dette anbefaler jeg boken "Den hemmelige kokken" av Mats-Eric Nilsson. Men de fleste her inne spiser jo ordentlig mat, og ikke skrap, heldigvis!

Ja, vanlijesukker er ganske ekkelt. Pappa fortalte meg da jeg var liten at det var laget av rottent tømmer. Jeg bruker sukker med vaniljestang oppi!

Jeg har også pølslagingmuligheter på kjøkkenmaskinen min, og én dag skal jeg skaffe meg pølsehorn til den! Til da spiser jeg Grøstadpølser, de smaker kjøtt.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 00:47   #28
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Trefiber i pølser for å redusere fettinnholdet...

Ja. Spis trevirke. Sikkert sunt.

Eller, vent. Selg trevirke. La noen andre spise det, selvsagt.

Æsj, "power fiber"?

Gi meg mat.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 00:51   #29
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Trefiber i pølser for å redusere fettinnholdet...

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Ja. Spis trevirke. Sikkert sunt.


Eller, vent. Selg trevirke. La noen andre spise det, selvsagt.

Æsj, "power fiber"?

Gi meg mat.

sånn mat får meg til og flise

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:15   #30
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Trefiber i pølser for å redusere fettinnholdet...

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

leser på wikipedia at vanillin (kunstig vaniljesmak) utvinnes av tømmer.

Bare ca 45% av tømmeret er cellulose, resten er hemicellulose og lignin. Dette kan utnyttes videre til en lang rekke ulike stoffer, som f.eks. vanillin.

Blir nok ikke bedre fremover - de har visst klart å fremstille vanillin fra kumøkk, og det blir kanskje fremtiden... Urk...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
redusere helseplager med forandring av kosten julme Fysisk og mental helse 0 19-11-10 21:50
Redusere matinntaket over tid når en går ned mykje Zillah Mer enn 30 kg overvekt 1 02-09-10 13:07
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 23:32
Ta tran for å få opp fettinnholdet i kosten? kanimpia Ketolysekuren 19 20-04-09 01:06
Når skal vi begynne å redusere på fettet? Pearl Vedvarende vekttap 9 13-04-09 13:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no