Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Halleluja!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-09, 09:22   #1
Lykke Li
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 11
Lykke Li er på en erverdig vei

Halleluja!

Ja da var det mandag, og det er en uke siden jeg begynte med ketolysekuren.

Vekta i dag viser 4,5 kg mindre en den gjorde sist mandag!!!!!

Jeg er selvfølgelig lykkelig, men jeg blir litt betenkt. Er det fornuftig å gå ned så mye så fort? Jeg forstår at det må være en del veske som forsvinner, men det må da være noen kilo med andre ting også (forhåpentlig vis)

Jeg spiser mye fett, og mener selv jeg får i meg mange kalorier. Jeg skal ikke ned mer en 13-15 kg i alt, og målet var å klare dette til jul.

Jeg regner med dette er en kikkstart for min del, og at vektnedgangen etter hvert kommer til å stabilisere seg. Men er det slik at jo fortere en går ned, jo lettere er det å legge det på seg igjen?, og er det noen måte å bremse litt på, uten å gå ut av ketose?

Det blir kjempespennende å se hvordan neste uke blir, og jeg er uasett kjempehappy over at buksa som stramma sist mandag, sitter som støpt i dag.

Lykke til folkens, og ha en flott uke

Lykke Li er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 10:11   #2
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Halleluja!

Jeg gikk ned omtrent samme på min første uke. Ca 2 kg av det som er borte er sannsynligvis vann som er bundet til glukose i musklene dine - og hvis/når du begynner med vanlig karbomat igjen så vil disse ca 2 kiloene komme rett på igjen.

Uansett så er det er kjempebra resultat - 4,5 - 2 = 2,5

Noen andre har sikkert en fornuftig biokjemisk forklaring på dette

__________________
You think it's FOOD you're eating?

Sist redigert av jvb : 05-10-09 kl 10:14. Årsak: Klarere formulering
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 12:52   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Halleluja!

herlig kickstart! Og noe er jo vann etc, men herlig er det. Og ja; det vil gå saktere

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 18:53   #4
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Halleluja!

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

herlig kickstart! Og noe er jo vann etc, men herlig er det. Og ja; det vil gå saktere

signerer...!!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 19:13   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Halleluja!

Hei
Grattis med superstart. Kos deg med en gylden start og nyt det gode livet.
Lykke til videre
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:49   #6
Lykke Li
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 11
Lykke Li er på en erverdig vei

Sv: Halleluja!

Takk skal dere ha .

Må si dette kjennes bra ut, ja. Nå er også formen stigende, etter en litt tung uke rent fysisk. Trøttheten har gitt seg, og jeg tenker ikke hele tiden på hva jeg skal spise neste måltid.

Kjenner at det jeg savner mest, er noe å kose meg med til kaffin. Når jeg er aleine er det greit, men når resten av gjengen spiser vaffler og sjokoladekake, blir det litt stusselig. Jeg bruker en god dæsj med fløte, men må nok inn å utforske oppskriftsforumet litt etter hvert.

Spennende tider.....

Lykke Li er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no