Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Fase 2

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-05, 07:37   #1
mabe
Medlem
 
mabe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestfold
Innlegg: 77
mabe er ny på veien
Question

Fase 2

Hei

hvor lenge skal man gå på atkins fase 2 til man hopper over til fase 3...kan ikke si at jeg har lest noe om det..v
vet jo at fase 1 var i 14 dager, men hva med fase 2...??

__________________
Mål: ned 12,8 kg
veiedag: mandager
BMI ved start 26,6
BMI nå 22,5
vektnedgang til nå: 11,5










mabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 09:26   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mabe

Hei

hvor lenge skal man gå på atkins fase 2 til man hopper over til fase 3...kan ikke si at jeg har lest noe om det..v
vet jo at fase 1 var i 14 dager, men hva med fase 2...??

Fase 1 - Induksjon kan du gå på i 14dager, - eller lengre, om du hr mye å ta av. Mange går så lenge som 6 mnd.

Fase 2 - Vedvarende, går du på til du har ca. 5 kilo igjen...... da går du over til

Fase 3 - Pre-vedlikehold, som du går på til du har nådd målet ditt. Når du er ved målet (eller litt til), - går du til

Fase 4 - Vedlikehold

Her finner du info. Linker er med uthevet skrift:

Fase 1: Induksjon

Fase 2: Vedvarende vekttap Fase 3: Pre-vedlikehold
Fase 4: Vedlikehold - Livsstidsdietten
Den norske oversettelsen er ikke så god. Den er basert på en eldre utgave at Atkins (1992). Om du leser engelsk vil jeg anbefale den engelske 2002 utgaven. Dr. Atkins New Diet Revolution. Den er aller best. (Orange bok med blå skrift)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 20:26   #3
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Fase 2

Nå har jeg nettopp begynt på min tredje uke av induksjonen, og skal nok være der i endel uker fortsatt.
Nå er jeg bare litt nysgjerrig her, hvor mange uker varer gjennomsnittlig vedvarende vekttap og pre-vedlikehold?

Vet at dette er sikkert litt inviduelt, men kunne vært morsomt å ha noe å gå på.

tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 21:25   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fase 2

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Nå er jeg bare litt nysgjerrig her, hvor mange uker varer gjennomsnittlig vedvarende vekttap og pre-vedlikehold?

Vet at dette er sikkert litt inviduelt, men kunne vært morsomt å ha noe å gå på.


Det er umulig å svare på, for det kommer an på hvor mye du har å ta av. Og hvor raskt du tar av. Hvis du regner med at du tar av 0.5 til 1 kg pr uke, så kan du regne det ut. Vedvarende varer minst 8-9 uker normalt. Pre-vedlikehold kan vare en til 4 uker i snitt mener jeg å huske ......Noen bruker enda lenger.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matvarer tillatt på Fase 2 smosje Fase II 3 22-09-10 17:01
Fase 3 Fedonisten Eurodiett 5 06-03-05 22:37
Vanskelige fase 4 Maria Eurodiett 2 14-01-05 23:51
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no