Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-09, 23:50   #76
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Glemt en ting.
Hvorfor får ikke mannen din fri pga "barnepassers sykdom"?
Dette er jo et medisinsk inngrep godkjent av NAV!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 23:57   #77
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Ah, takk for svar. Han har 2 ukers fri med lønn pga. barnepassers sykdom, men mer får han ikke for man har jo bare et visst antall dager. Egentlig er det bare 10 dager men sjefen var grei. Han må nok ta en ekstra uke og da uten lønn, så da taper vi mange tusen, men det får heller være.

Forresten; jeg har MYE følelse i magehuden? Aleris sa at man kan være helt følelsesløs i operasjonsområdet lenge etterpå, men jeg er faktisk mer følsom nå enn før. Jeg sitter hele tiden og kiler meg på magen fordi det kiler så mye mer enn det gjorde før operasjonen, hehe. Er det uvanlig? Dessuten, når jeg kiler på ett sted, kjenner jeg det også på et annet samtidig, akkurat som noe fantomaktig.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 00:04   #78
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

10 arbeidsdager er jo som regel 2 uker for de fleste!
Godt han fikk noen da, skjønner bare ikke at han ikke kan få omsorgslønn når dette er godkjent av NAV!
De kan jo faktisk risikere at noe går galt fordi han må på jobb før du er klar for det!

Dette med følelse i magen er veldig forskjellig, tror jeg. En venninne har ikke fått igjen noe følelse etter 12 år, en annen har aldri merket at den har vært borte! Jeg er litt sånn midt i mellom. Mye ble borte, alt bortsett fra en stripe rett under navlen har kommet tilbake!

Men jeg har det litt som deg, kiler jeg over navlen, kjenner jeg det under!
Mon tro hva slags nerver de har endret på!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 00:18   #79
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

10 arbeidsdager er jo som regel 2 uker for de fleste!
Godt han fikk noen da, skjønner bare ikke at han ikke kan få omsorgslønn når dette er godkjent av NAV!
De kan jo faktisk risikere at noe går galt fordi han må på jobb før du er klar for det!

Dette med følelse i magen er veldig forskjellig, tror jeg. En venninne har ikke fått igjen noe følelse etter 12 år, en annen har aldri merket at den har vært borte! Jeg er litt sånn midt i mellom. Mye ble borte, alt bortsett fra en stripe rett under navlen har kommet tilbake!

Men jeg har det litt som deg, kiler jeg over navlen, kjenner jeg det under!
Mon tro hva slags nerver de har endret på!


Hehe det med kilingen er litt artig.
Men du mener altså at han har krav på fri med lønn/betaling fra NAV så lenge jeg ikke kan løfte? :hmm: Jeg har nemlig ikke sjekket det opp for jeg trodde ikke det fantes noen slik løsning. Jeg skrev litt feil da jeg skrev at han hadde 10 dager, han hadde brukt noen av dem så sjefen var grei og sa han kunne få 2 uker totalt uansett. Men har han krav på mer så skal jeg jammen gjøre det jeg kan for at han får det, for jeg er litt redd det er for tidlig å gå på jobb om litt over en uke eller to, og hvertfall er det ikke lurt for oss å tape en hel ukes inntekt eller mer. Jeg skal ringe NAV på mandag jeg!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 00:59   #80
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Det ser jo kjempebra ut Og tusen takk for at du deler! Interessant å e forandringene! Og god bedring, om det er det man kan si :P

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 08:24   #81
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

3 måneder?? Det sa ingen til meg, jeg tror ikke jeg har sydd så mye i musklene, bare litt rett over navlen, det var visst et lite søkk der. Jeg kan ikke ikke løfte ham på så lang tid, da mister vi så mye inntekt siden mannen må ta ulønnet fri at vi må selge hus og bil og alt vi eier.
Jeg får ringe Aleris på mandag og høre med dem.


det vanlige er og ikke løfte på seks uker

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 08:32   #82
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Ah, men det gjelder vel helst om man ikke har sydd i magemusklene, men jeg har jo sydd så lite der uansett. Tror jeg ... 6 uker ja, det er også litt for lenge, jeg må snakke med NAV. Usj. Vi har søkt om barnehageplass til minsten men det ser ut til at han kanskje ikke får før til neste år, det er helt tragisk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 09:30   #83
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Hei,

Det var også seks uker for meg - med sydde magemuskler - og det er det vanlige.
Du fikk sikkert med deg et skriv om hvordan forholde seg til dette etter operasjonen, følg det er mitt råd - det er de som vet hva du har vært igjennom og hvor mye du tåler. Dersom du er i tvil, ring han

Og jeg er sikker på at det ordner seg med omsorgspermisjon - eller i nødsfall kanskje en sykemelding for din mann? Kanskje det er en ide å ta kontakt med fastlegen?

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 09:36   #84
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Det står ikke noe om tid i de papirene jeg har fått, har lest godt gjennom alt. Men jeg kan ringe Aleris, det kan jeg.
Mannen min får nok ikke sykemelding, det er ikke lov siden han ikke er syk, men jeg skal høre med NAV og ikke minst fastlegen min på mandag, har time da. Så får jeg se hva de sier.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 09:50   #85
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Jeg vet ikke hvordan NAV stiller seg, men det er i hvert fall verdt å spørre!
Særlig siden de har godkjent alt annet i forbindelse med denne operasjonen.

Jeg vet faktisk ikke hva som er vanlig ikke-løftetid i forbindelse med sydde magemuskler, kjenner ingen andre som har hatt et så omfattende inngrep som det mitt ble. Er jo ikke bra enda, etter nøyaktig 3 år i dag!
Vet bare at jeg fikk beskjed om 3 måneder, mens venninner har fått alt fra 2-8 uker.

Foreløpig skal du jo i hvert fall ta det heeeeelt med ro, så du finner nok ut av det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 09:59   #86
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Hehe ja, jeg tar det helt med ro i et par uker hvertfall. Må jo ha hjelp til å komme meg opp av senga og sofaen. Har sovet ca. EN time i natt, nede på sofaen, klarte ikke finne riktig stilling i senga og drenet svir litt osv. Men men, det blir jo bedre.

Jeg kunne nok fjernet drenet i morgen om det var hverdag, kanskje også senere i dag. Men da må jeg gjøre det på legevakten, og Stavanger legevakt er Legevakten Fra Helvete, med 3-4 timers ventetid uansett hva man skal, og DET orker jeg ikke som nyoperert altså. Så jeg får gå til fastlegen på mandag.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:07   #87
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Men vennen, du trenger søvn!*streng sykepleier*
Kan du ikke ringe legevakten og avtale tid med en av sykepleierene. Du trenger jo ikke legetime! Er jo "bare" en sykepleier som gjør det!

Jeg hadde en stooor pute under knærne og en ekstra under hodet. Gubben bandt fast et tau i enden av sengen slik at jeg kunne dra meg opp og skifte litt stilling i løpet av natten. Sparte gjerne Pinex forte dosen til natten, det var da jeg trengte den mest. Hadde den stående klar på nattbordet for å kunne ta en dose midt på natten også!
Men så blir jeg noe så innmari trøtt av PF, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:11   #88
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Gubben bandt fast et tau i enden av sengen slik at jeg kunne dra meg opp og skifte litt stilling i løpet av natten.

SMART! Jeg hadde stryki med om jeg ikke hadde sånn fjortis-seng med bokhylle over da jeg operete blindtarmen, som jeg kunne holde i og dra meg opp. Og jeg skjærte og sydde bare 15cm på magen. Tør ikke tenke på hvordan det er med hele

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:18   #89
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Skal love deg at dette er noe helt annet!
Men, når du tar blindtarmen kutter man muskler og det gjør man jo ikke ved bukplastikk, selv om man får et sår fra hoftekam til hoftekam+++!

Jeg tok blindtarmen da snuppa var 16 dager gammel, jeg, og kan ikke huske at det gjorde vondt etter den føste natten. Fikk jo minimalt med smertestillende fordi jeg ammet i tillegg. Måtte bo på tomannsrom med en liten baby og klare meg helt selv. Den hjelpen jeg så fint ble lovet, den skjedde liksom aldri!

Fordelen var at jeg gjorde dette mens magen fortsatt krympet etter fødselen og det samme gjorde arret. Endte opp med et 5cm arr som ingen kunne se! Og nå etter bukplastikk er det borte for godt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:20   #90
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men vennen, du trenger søvn!*streng sykepleier*
Kan du ikke ringe legevakten og avtale tid med en av sykepleierene. Du trenger jo ikke legetime! Er jo "bare" en sykepleier som gjør det!

Jeg hadde en stooor pute under knærne og en ekstra under hodet. Gubben bandt fast et tau i enden av sengen slik at jeg kunne dra meg opp og skifte litt stilling i løpet av natten. Sparte gjerne Pinex forte dosen til natten, det var da jeg trengte den mest. Hadde den stående klar på nattbordet for å kunne ta en dose midt på natten også!
Men så blir jeg noe så innmari trøtt av PF, da!

Jo jeg kan kanskje forsåvidt det ... Men jeg er usikker på om jeg bør vente til i morgen for det har kommet 40 ml siden i går formiddag, og Aleris mente rundt 30 var greit men helst mindre. Jeg kan se det an til i morgen, nå sover jeg bedre på sofaen så jeg får sove der noen netter.
Tau i sengen går ikke da vi bare har rammemadrass, fankern og. Men mannen min hjelper meg jo når jeg trenger det heldigvis.

Og ja, jeg blir grisetrøtt av PF, egentlig av det meste av smertestillende. Og kvalm, sååå kvalm! Har fått Afipran med meg fra Aleris da, heldigvis.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:22   #91
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Merkelig med det, men vektoperasjonen var blåbær i forhold til denne. BLÅBÆR! Men så er jo en bukplastikk faktisk klassifisert som en større og mer smertefull operasjon enn en Gastric Bypass utført med kikkhullskirurgi, så det er jo ikke så rart. Jeg var på beina få timer etter GBPen, gikk rundt i gangene og følte meg såå vel. Dette er noe helt annet, jeg var halvdød hele det første døgnet og enkelte perioder VILLE jeg nesten dø. *dåne* Men det første døgnet er jo verst da, og nå er det mye, mye bedre. Og selvsagt verdt hver smerte og hver plage.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:32   #92
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Merkelig med det, men vektoperasjonen var blåbær i forhold til denne. BLÅBÆR! Men så er jo en bukplastikk faktisk klassifisert som en større og mer smertefull operasjon enn en Gastric Bypass utført med kikkhullskirurgi, så det er jo ikke så rart. Jeg var på beina få timer etter GBPen, gikk rundt i gangene og følte meg såå vel. Dette er noe helt annet, jeg var halvdød hele det første døgnet og enkelte perioder VILLE jeg nesten dø. *dåne* Men det første døgnet er jo verst da, og nå er det mye, mye bedre. Og selvsagt verdt hver smerte og hver plage.

Ja det er et kjempestort inngrep dette her med alt det medfører av plager i rekonvalesenstiden. Men nå går det bare en vei med deg, framover! Du vil føle deg litt bedre dag for dag! Lykke til i ukene framover!

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:51   #93
Luna*
Seniormedlem
 
Luna* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 48
Innlegg: 703
Luna* er en juvelLuna* er en juvelLuna* er en juvel

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

For noen fantastiske bilder Iset! For meg ser det knall bra ut og jeg håper du er fornøyd når alt er grodd. En utrolig forskjell!
Gratulerer så masse

__________________
Påskeutfordring:


Luna* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 12:57   #94
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Gratulerer med fantastisk flott resultat Iset. Gleder meg utrolig på dine vegne!!
Klemmer

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 13:30   #95
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ah, men det gjelder vel helst om man ikke har sydd i magemusklene, men jeg har jo sydd så lite der uansett. Tror jeg ... 6 uker ja, det er også litt for lenge, jeg må snakke med NAV. Usj. Vi har søkt om barnehageplass til minsten men det ser ut til at han kanskje ikke får før til neste år, det er helt tragisk.

jeg har omvent t kryss og sydd mye innvendig ,,men spør på sykehuset for sikkerhetsskyld ,,men de fleste mener fra 4 til seks uker

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 13:37   #96
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Flott, takk. Ting går bedre og bedre, men jeg gleder meg sinnssykt til å ta ut det siste drenet. AAAARGH!!! Det slutter jo aldri å blø?! Fra onsdag til torsdag hadde det kommet ut ca. 10-20 ml i de andre, så de ble tatt ut. Men det siste var det altså kommet 105-110 ml i! Så det måtte sitte lenger. Jeg tror jeg får fjernet det på mandag, men det blør jo enda. Nesten 50 ml fra i går til i dag, og still coming. Men det som kommer nå er (grøss) ikke så blodete men mer lysoransje og vannete. Godt tegn, eller?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 13:37   #97
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi har søkt om barnehageplass til minsten men det ser ut til at han kanskje ikke får før til neste år, det er helt tragisk.

Kanskje du kan bruke dette til å få en plass nå????
Da sønnen begynte i barnehagen, gråt jeg meg til en plass fordi jeg hadde kommet inn på sykepleierskolen.
Da sa de at de alltid hadde noen plasser "på lur" i tilfelle noen brått hadde veldig behov for en.
Som naboen som ble skilt og måtte ut i jobb så og si på dag, eller en venninne som ble svært syk.

Lov å prøve seg! Da kan jo mannen dine bruke sine dager til tilvenning i barnehagen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 13:44   #98
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Åh! Nja, mannen ringte barnehagen rett før jeg fikk time til operasjonen (så da visste vi ikke om dette) for å høre om det var ledig plass fort, men det var det ikke, de var svært så krasse og sa vi måtte vente til vi fikk tilbud om plass. Så jeg vet ikke om det nytter å ringe igjen, det blir sikkert masete?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 14:17   #99
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh! Nja, mannen ringte barnehagen rett før jeg fikk time til operasjonen (så da visste vi ikke om dette) for å høre om det var ledig plass fort, men det var det ikke, de var svært så krasse og sa vi måtte vente til vi fikk tilbud om plass. Så jeg vet ikke om det nytter å ringe igjen, det blir sikkert masete?

Ikke ring barnehagen, ring kommunenes inntakskontor!!!
Det er vel ikke bare en barnehage. Familiebarnehager er feks helt topp når de er såpass små!
Jeg satt meg på kontoret med en hylende 9 måneder gammel unge på fanget.
Tok 30 min, så hadde vi plass, gitt, selv om det jo ikke var en plass å oppdrive!
Ikke der vi helst ville, men må man, så må man. Kan jo søke seg et annet sted neste år!

Snuppa hadde jeg i park hvor en av parktantene fungerte som dagmamma før og etter parktid de dagene jeg jobbet turnus.
Mange muligheter, man må bare vite om dem!
Ante ikke hva en familiebarnehage var, jeg, før sønnen fikk plass i en!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 14:20   #100
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke

At det er vannete og lysoransje tror jeg er et godt tegn. Da har blødningen stoppet og da er det bare overskuddsvæske som kommer ut.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bukplastikk caduceus Generell diskusjon 20 16-07-09 10:18
Bukplastikk quebec Generell diskusjon 126 28-03-09 23:30
Bukplastikk Princez Ketolysekuren 1 29-04-08 23:06
Bukplastikk? teejay Fysisk og mental helse 32 14-01-08 19:41
Bukplastikk? stinasol Spørsmål og svar 71 08-04-07 15:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no