Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Nye Eurodiett-produkter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-05-08, 22:07   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Nye Eurodiett-produkter

Jeg har vært inne på Eurodiett siden og der står det :

Men når jeg klikker meg videre kommer jeg jo bare til forklaring på fransk eller no

http://www.eurodiet.com/content/view/292/578/

Noen andre som får lest dette på norsk?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:14   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Nye Eurodiett produlter

Det er visst ikke alt som er oversatt... Klikker på flaggene øverst, men bare fransk hele veien utenom overskriften..

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:25   #3
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Nye Eurodiett produlter

Ring og spør - det gjorde jeg. Var sånn jeg fikk tak i den metthetsbaren :-)

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:36   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett produlter

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ring og spør - det gjorde jeg. Var sånn jeg fikk tak i den metthetsbaren :-)

skrev en mail, men åååå... jeg syns det er så irriterende og DÅRLIG servis

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:18   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett produlter

metthetsbar?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:57   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett produlter

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

metthetsbar?


ny!... Distrea vil ha noe nytt!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 08:39   #7
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Nye Eurodiett produlter

Fire nye INNOVATIVE produkter...
Tja. der kom indiskepsisen sprettende fort som bare det
Jeg er ikke sååå stiv i fransk/nederlandsk, men produktene er disse:
Sojabønner med røkt grillsmak
Står masse om hvor viktig sojabønner er som proteinkilde, at det er 11,4 g protein pr 30 gr og bare 3 g fett på 30 g, (det betyr kanskje at det er porsjoner på 30 g??)
Neste produkt er kjekt med sjokoladebiter, bare 2 gram sukker på seks kjeks, 15 g protein, og tilsatt ekstra omega 3.
Eurodiet draine er for pasienter plaget med væskeretensjon i kroppen... tilsatt litt vitaminer den og. Pulver som skal løses ut i vann, og som smaker appelsin... Dette er ikke mat, men (natur)medusin, tror jeg, hvis franskkunnskapene mine ikke er helt rusta!
Metthetsbaren (som på nederlandsk heter slankebar...) smaker appelsin og aprikos, og så egentlig litt god ut...
Nå fant jeg beskrivelse på engelsk da, på to av produktene, typisk det, når jeg har vridd hjernen til å tenke fransk, det skjer stort sett bare akkompagnert av litt god fransk rød vin. Ser også at det er noen flere produkter på de engelske sidene (for salg i UK).
Metthetsbaren: http://www.eurodiet.com/content/view/343/666/lang,en/
Eurodiet Draine:http://www.eurodiet.com/content/view/344/667/lang,en/

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:18   #8
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Da har jeg bestillt en eske kjeks for å prøve, smaker sikkert ikke vanlig kjeks men det er vel verdt forsøket.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:03   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Jeg fikk tilsent denne på mail! det var bra
Gleder meg til du får testen, Robyn! bestiller etter du har kommet med rapport jeg

Var forresten VELDIG imponert av deg. indi! hva den dama kan lissom!.. eller hva er det du ikke kan? Du er SUVEREN!

Sitat:

NYE EURODIET PRODUKTER
Eurodiet ”Draine” – antioksidant-tilskudd med appelsinsmak

Bedrer mikrosirkulasjonen i bena og reduserer hevelser
Draine inneholder av procyanidin oligomerer (polyfenol- antioksidanter som man finner bl.a. i vin) og gamma-tokoferoler (naturlig form for E-vitamin som øker utskillelsen av matriumsalter). Draine bidrar til å bedre blodsirkulasjon i små kapillærårer, og styrker deres vegger i tillegg til at den øker utskillelsen av natrium (salt) og vann gjennom nyrene. Resultatet er mindre hevelser i bena.

Bruksanvisning: 1 pose i ½ l vann. Rør kraftig. 1 til 3 poser pr dag.



Metthetsbar med aprikos og appelsin

[FONT='Arial','sans-serif']Metthetsbaren med aprikos og appelsin øker metthetsfølelsen. Den inneholder en patentbeskyttet ingrediens som er framstilt av oljen fra spesielle pinjekjerner fra Korea. Oljen har en gunstig virkning på appetittreguleringen. Effekten er dokumentert gjennom kliniske studier. Baren innholder også løselige fiber og har en spesiell tekstur. Alt dette til sammenbidrar til økt metthetsfølelsen. Denne baren kan brukes i alle faser og er spesielt effektiv i fase 3 og 4.[/font]

[FONT='Arial','sans-serif']Spis én eller to barer per dag sammen med et måltid.[/font]





[FONT='Arial','sans-serif']Kjeks med sjokoladebiter[/font]


[FONT='Arial','sans-serif']Denne høy-protein kjeksen egner seg godt hvis du skal ”kose” deg med god samvittighet. Kjeksen er også beriket med beta-glukaner (løselig fiber) som har en gunstig virkning ved å bl.a. senke LDL kolesterolet og bidra til ,er stabilt blodsukker. En porsjon innholder 6 kjeksbiter og denne kjeksen kan du spise som et måltid fra fase 1. [/font]




[FONT='Arial','sans-serif']Soyanøtter[/font]

Disse nøttene er utrolig gode på smak og egner seg meget godt som et mettende måltid når du vil ha et sunt og godt alternativ til snacks. Disse nøttene er rike på protein og fiber og fattig på karbohydrat har en meget lav GI. I tillegg er soyanøtter meget rik på en rekke næringsstoffer som bl.a. magnesium, mangan, jern, kalium, fosfor, vitamin B2 og vitamin K. Dette må du bare prøve!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:11   #10
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

litt overrasket oer at det på metthetsbaren står at den skal inntas sammen med med ett måltid?... ved siden av? ikke som ett eget måltid?

"Spis én eller to barer per dag sammen med et måltid"

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:32   #11
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Jeg spiser metthetsbaren som en snack jeg

Funker fint det ihvertfall. Den metter mer enn sjokoladebarene gjør, men man er jo ikke stappmett i timesvis. Det fine er at den smaker helt konge når man ellers har lyst på noe skikkelig søtt.

Hvis du ringer inn og snakker med Hulda der inne, så har ihvertfall hun full kontroll på disse produktene. Det er det jeg pleier å gjøre.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 19:35   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Nå ble jeg paff!

Jeg takket pent for svaret om de nye produktene, men spurte også om karbe og kcal innhold i samme slengen.
Jeg syns nemlig det er greit å følge med... legger ved mailen.


Sitat:

Hei!

Tusen takk for raskt svar!
Kanskje du kan hjelpe meg med hva de inneholder av karbohydrater og kcal også?

Tusen takk
Lill



Hei,

Det er egentlig ikke av interesse, for alle Eurodietproduktene inneholder veldig lite karbohydrater Kcal, men nærmere 20 % protein. Eurodiet produtene er en del av en metode som krever legeerklæring for å få. Vi teller ikke kalorier, men når du går på Eurodiet så går du i Ketose, og da får du i deg i løpet av en dag mindre en 50 gram karbohydrater. Så som du da skjønner, så inneholder disse produkter meget lite Karbohydrater og Kcal.

Mvh
Svein



Hei igjen

Jeg går på Eurodiett, så jeg kjenner til gangen i det og produktene.
Men jeg liker å telle karbohydratene skikkelig, for det har en betydning for meg, om de inneholder 3 eller 15 For eksempel.
Akkurat som sjokolade barene er anbefalt kun en om dagen pga innholdet av karbohydrater.

Altså er det litt av interesse, så håper på svar.

Hilsen Lill







Veit jo at det ikke er sånn super viktig hvor mye det er, men at det ikke er av interesse?

Er det bare meg som syns det er litt interesant å følge med på det også?

Jeg er særlig våken på karbene jeg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:03   #13
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Du er nå våken på det meste du.

Jeg teller ingenting på denne kuren, men så er jeg mildt sagt svimete og da.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 01:53   #14
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Det var da et dustete svar fra de der folka da... Er jo klart det har noe å si! Dessuten burde det være et enkelt spørsmål å svare på siden varedeklarasjonen jo skal gi den informasjonen...
Kjenner jeg ble litt irritert når jeg leste denne jeg!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 10:30   #15
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

takk, indi! ... Det ble jeg også

men så fikk jeg altså svar

Sitat:

OK, da forstår jeg.

Sender deg ingrediensliste og data du ber om.

Svein

Skal få lagt inn databladene her.

ROBYN! har du fått kjeksen!... Vil høre hva du sier før jeg bestiller

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 10:42   #16
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Her er databladene, for de som er interisert

Vedlagte filer
Filtype: doc Apricot-orange satiety bar oversatt.doc (33,0 KB, 17 visninger)
Filtype: doc Chocolate chip biscuits oversatt.doc (42,0 KB, 8 visninger)
Filtype: doc Oversatt Draine og soyanøtter.doc (36,5 KB, 4 visninger)
Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 10:54   #17
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Kult!!! Metthetsbaren har jo langt færre karber enn sjokobarene??? Riktignok en haug med kalorier, men ihvertfall ikke like mange karber. (Vi skal bare telle de med sukker, ikke sant?)
Har du sånne på sjokofrokosten og de andre barene også?

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 11:06   #18
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

150 kcal i metthetsbaren, syns ikke det var så ille jeg.

Det står hva de andre produktene inneholder på posene. På barene er det utenpå pakka da, og de har jeg kastet

Poly greiene kan trekkes fra, hmmm... lurer på hva de andre produktene inneholder av dette. Men nå tør jeg ikke mase mer på'n svein

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 17:34   #19
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Nå ble jeg paff!

Jeg takket pent for svaret om de nye produktene, men spurte også om karbe og kcal innhold i samme slengen.
Jeg syns nemlig det er greit å følge med... legger ved mailen.




Veit jo at det ikke er sånn super viktig hvor mye det er, men at det ikke er av interesse?

Er det bare meg som syns det er litt interesant å følge med på det også?

Jeg er særlig våken på karbene jeg


Jepp, Distrea - det er bare du som synes det er litt interessant å følge med på karbene..

For et nissete og arrogant svar å gi!
Men så fikk du nå mer info etterpå da

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 17:40   #20
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Jepp, Distrea - det er bare du som synes det er litt interessant å følge med på karbene..

For et nissete og arrogant svar å gi!
Men så fikk du nå mer info etterpå da

han syns vel egentlig jeg masa fælt ... om noe han trodde jeg ikke hadde noe med

vi må jo få sørre!... syns faktisk det er rart at jeg ikke har fått beskjed om disse nye produktene på annet vis enn igjennom lavkarbo.no jeg asså.

Det går da tross alt mye penger i produkter og legetimer, så litt EKSTRA servis tilbake det syns jeg vi fortjener.
For eksempel, nytt produktblad når det er nye produkter å shoppe

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 19:03   #21
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Nye Eurodiett-produkter

enig i det! Fjasete og uproff informasjon og oppfølging tyder jo på at de tjener så mye penger på oss at de ikke egentlig trenger å yte service i hele tatt! Det er for teit!
En annen ting, nå som alle skriker om fedmeepidemi, diabetes og tilhørende komplikasjoner, hvorfor er dette så dyrt og bare tilgjengelig gjennom private klinikker? Burde være gratis og enkelt og ikke minst informert om til alle som trenger det! Jeg dumpa jo borti ed og hele lavkarbokonseptet helt tilfeldig, hadde ikke peiling på hva dette var for et år siden... For dumt!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 19:23   #22
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

ahhh... så godt det er å være såååå enig!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:55   #23
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

ROBYN! har du fått kjeksen!... Vil høre hva du sier før jeg bestiller

Tja, hva skal jeg si de smaker.... En blanding av papp, sagspon og sjokolade?

Hentet pakken i går og har bare prøvd ett måltid med de, så jeg skal ta en ny vurdering når jeg har spist alle. Men ikke imponert foreløpig.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:43   #24
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nye Eurodiett-produkter

og nå har jeg fått de nye produktene!
Akkurat dyttet inn halv pakke kjeks og halv pose nøtter.

Hmmm.... kjeksen var da interesant. Hva var det med den konsistensen ... De virket våte, lissom... sånn som når vanlig kjeks har stått ute og trukket til seg fuktighet hele natta.
MEN... det venner jeg meg til. Syns de var gode sammen med mye drikke. Og kjempe kjekt å ha med i veska på tur. Blir en følgesvenn dette

nøttene.... NAMME.... jaggu, nå kan jeg spise nøtter med god samvittighet asså. BRA

Baren har jeg ikke testa ennå, det blir senere i dag. Gleder meg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 13:44   #25
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Nye Eurodiett-produkter

Det knaste ikke mye når man tok en tygge av de nei.

Får kanskje bestille nøttene jeg da, det har jeg ikke gjort.

Metthetsbaren syns jeg bare hørtes fæl ut så den frister ikke veldig. Får revurdere om du syns den er veldig god.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Norges nye sukkererstatning? Skorpia Lavkarbo generelt 25 11-02-10 12:35
Fullført eurodiett!?! anniejahren Eurodiett 7 05-06-06 02:37
Velkommen til den nye forsiden HP Generell diskusjon 33 03-11-05 10:30
Hva går nå egentlig Eurodiett ut på? Kalorine Eurodiett 3 29-05-05 18:34
Atkins produkter - igjen Albertine Atkins kosthold 37 19-04-05 19:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no