Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Markjordbær og bringebær, fikk helt skjelven ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-10, 18:13   #1
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

Markjordbær og bringebær, fikk helt skjelven ...

Var ute å gikk tur i stad, kom over markjordbær og villbringebær. Klarte ikke å lå være, spiste mange...... Etter en stund ble jeg kjempesulten, og fikk helt skjelven.fikk spist bacon og brokkoli/blomkål med ost/fløte. Det hjalp

Så nå har jeg opplevd det, veldig svingende blodsukker. Har spist bær får, men da med fløte og vaniljekesam. Faller jeg ut av ketosen nå?

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:19   #2
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: markjordbær og bringebær, fikk helt skjelven...

Opprinnelig lagt inn av trude.lutt, her.

Var ute å gikk tur i stad, kom over markjordbær og villbringebær. Klarte ikke å lå være, spiste mange...... Etter en stund ble jeg kjempesulten, og fikk helt skjelven.fikk spist bacon og brokkoli/blomkål med ost/fløte. Det hjalp

Så nå har jeg opplevd det, veldig svingende blodsukker. Har spist bær får, men da med fløte og vaniljekesam. Faller jeg ut av ketosen nå?

Eg trur det skal gå fint eg (men no er jo eg "evig optimist" )
Er berre til å tenkja på den gode smaken nestegong, og minnast korleis du vart etterpå. Slapp av med tanke på ketosen. Den vert nok ikkje bølla med av litt jordbær og bringebær!

(markjordbær er jo berre SÅ snadder!!! *sikle*)

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:23   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: markjordbær og bringebær, fikk helt skjelven...

Heller tenk at du sprakk på bær. På BÆR! Hva sprekker folk vanligvis på? Sjokolade, pizza, burgere, potetgull osv. Bær er sunt og godt, ikke stress med det. Tilbake til fett og proteiner og tenk at du bare har fylt deg opp med litt sunne karber og antioksidanter.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:30   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: markjordbær og bringebær, fikk helt skjelven...

Å spise bær er egentlig ingen sprekk. Det er en dyd av nødvendighet, når du førstkommer over et sånt funn Masse god sommer og antioksidanter.

Neste gang du skal på bærraid, så husk å ha med deg noen nøtter i lomma. Det nøytraliserer litt

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 18:49   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Markjordbær og bringebær, fikk helt skjelven ...

Jeg prøver alltid å spise bær og melon o.l sammen med fett. Det nøytraliserer som Anne sier, litt. F.eks fløte, om du tåler det, eller rett før middag f.eks.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bringebær? marithja Generell diskusjon 6 21-08-09 12:42
Bringebær Eplekjerne Ketolysekuren 3 11-11-07 22:35
Tror ikke jeg fikk helt ordentlig til Ziggy sine polar-lapper Tette80 Ketolysekuren 11 25-04-07 12:54
Bringebær Fromasjkake mam Bakst 2 04-12-04 21:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no