Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Har du prøvd denne til frokost? Marellas omelett

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-09-12, 16:11   #26
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Har du prøvd denne til frokost? Marellas omelett

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hadde du denne med fiskepudding i, som du skriver, dvs at du puttet biter av fiskepuddig oppi eller? Eller hadde det det til? Hvilket merke har lite med karbo?

Jeg spiste dette til frokost som skrevet over, og nå til lunsj etter trening... Snart begynner jeg å legge egg selv, så mye omelett jeg har spist i det siste

Ja, jeg skjærte opp fiskepudding i terninger og stekte på pannen før jeg hadde over blomkål og eggeblandingen Det er Madam Bergen som har denne fiskepuddingen. Samme produsent har også fiskeboller og fiskekaker med lite karbs. Jeg kjøpte pudding og fiskekaker. Det er en del dyrere enn andre slike produkter da, men inneholder mer fisk, og smaker noen hakk bedre også, syns i allefall jeg Men denne omeletten med litt fiskepudding/kake etter trening er supert!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
marellas omelett


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd denne kaka? Marella77 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 14-12-11 23:50
Har noen prøvd denne steviaen? aslaug Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 04-12-11 22:52
Noen som har prøvd denne? LinLeia Spørsmål og svar 2 02-12-11 02:12
Noen som har prøvd denne whippingen? Tøsa! Spørsmål om matvarer og oppskrifter 15 21-02-11 13:46
Siljes verdens beste frokost omelett!! Siljevanilje Frokost og kveldsmat 0 12-02-07 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no