Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tilbake...etter ....4(?) år??

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-18, 21:55   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Tilbake...etter ....4(?) år??

Luurer på om det er noen kjente "fjes" her fortsatt?...

Etter graviditet og fødsel, sitter det minst 10 kilo for mye som støpt..
Jeg la på meg 26(!) kilo i graviditeten. 13 var borte da vi kom hjem fra sykehuset....13 var igjen....Siste året(! ) - Alma ble ett år på lørdag, har jeg mista 3 av disse.....ALTFOR lite...
Jeg trener zumba 2 ganger i uka, har gått masse turer, og jeg spiser nå strikt lavkarbo....

Vekta sitter...

Har hatt lavt stoffskifte, men det er på vei opp.
Har D-vitaminmangel, som jeg har fått D-vit på resept for...

Amminga var ferdig for et par uker siden, så jeg har et siste håp om at det var det som holdt igjen den ekstra vekta jeg går og bærer på...

Jeg veier nå 81.2 kg, og ønsker i første omgang å gå ned til 70....Jeg veide 71 før jeg ble gravid....(og 97 på slutten av svangerskapet...)

Trenger deres kloke hoder, om det viser seg at vekta fortsetter å henge seg fast med nebb og klør...Frustrasjonen er STOR nemlig..

Så lite igjen for all den innsatsen.....Foreløpig...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 22:17   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake...etter ....4(?) år??

Velkommen tilbake!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 08-03-18, 17:46   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake...etter ....4(?) år??

La kroppen få den tida den trenger. Det er antagelig søvnmangel og generelt sjokk over den nye tilstanden for kroppen. Jeg var i samme båt, stresset masse med det og endte enda noen kilo tyngre og 6 år senere med å være langtidssykemeldt med virus på balansenerva

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 17:53   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tilbake...etter ....4(?) år??

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

La kroppen få den tida den trenger. Det er antagelig søvnmangel og generelt sjokk over den nye tilstanden for kroppen. Jeg var i samme båt, stresset masse med det og endte enda noen kilo tyngre og 6 år senere med å være langtidssykemeldt med virus på balansenerva

Vet ikke om det var så veldig oppløftende! ....
Her sover lille faktisk veldig godt om nettene...Våkner som regel bare èn gang, og ofte sover ho hele natta uten oppvåkning...Det har jo ikke vært sånn HELE tida, altså....

Det er vel begrensa hvor lenge kroppen kan holde igjen, når jeg spiser og trener som jeg gjør?....

Har forøvrig slutta å veie meg.....Og prøver heller å kjenne på klærne og kroppen om det skjer noe...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-18, 13:31   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake...etter ....4(?) år??

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Vet ikke om det var så veldig oppløftende! ....

Nei, det er dessverre mer til skrekk og advarsel

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Det er vel begrensa hvor lenge kroppen kan holde igjen, når jeg spiser og trener som jeg gjør?....

Det kommer nok helt an på om kroppen anser det som stress.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 12:06   #6
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tilbake...etter ....4(?) år??

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, det er dessverre mer til skrekk og advarsel

Det kommer nok helt an på om kroppen anser det som stress.

Anser hva som stress? trening og sunn mat?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-18, 12:07   #7
Maja Èlen
Seniormedlem
 
Maja Èlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2016
Innlegg: 903
Maja Èlen har en fantastisk aura rundt segMaja Èlen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tilbake...etter ....4(?) år??

Velkommen tilbake! Her er vi flere som stadig vender tilbake... Har full medfølelse for din frustrasjon. Har vært igjennom det samme selv etter svangerskap (og på mange måter er der ennå). Men jo mer liv vi lager her, jo lettere blir det å holde fokus. Tror nå jeg.
Sammen klarer vi dette

__________________
Resultat 2018: -3,2 kg
Maja Èlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: http://litekarbo.blogg.no/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er tilbake her etter 3 år Evamor Generell diskusjon 1 08-02-11 15:30
Da er jeg tilbake etter ferie Flisa Ketolysekuren 4 05-08-08 11:32
Tilbake etter 2 mnd ... snupperella Ketolysekuren 5 25-06-07 20:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no