Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store film-tråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-09, 19:31   #276
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Firefly og Taken ... ? Dette er noe som har gått meg hus forbi . Kjøper man, eller leier man dette? Surfet litt om det på nettet - og jeg bare MÅ ha det!

man laster ned....

For ærlige sjeler så kan man kjøpe Firefly på amazon her. (hmm... tror nesten jeg må kjøpe den den dvd'en selv )

Og Taken her.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:53   #277
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Har hørt at den er skikkelig bra. Fikk ikke den en hel masse Oscar også? Eller ble nominert eller no. Gleder meg til å se den.

Den fikk en haug med Oscar ja

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 23:11   #278
BadSanta
Nytt Medlem
 
BadSanta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 8
BadSanta er på en erverdig vei

Sv: Den store film-tråden!

Slumdog Millionaire var en flott film ja.. Anbefaler The Wrestler også.. En flott film det og.. :-)

__________________


BadSanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 10:50   #279
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Nå i helga er det premiere på "sannhetsjegeren". Filmen om Fritz Moensaken... Ei i klassen min var på førpremieren og sa den var veldig bra. Jeg skal se den neste uke

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:19   #280
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Den store film-tråden!

Trillian78 sa:

Sitat:

Firefly

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 15:54   #281
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Har akkurat sett de fire første dvd'ene med Red Dwarf som jeg synes er kjempemoro Si/Fi.

Ellers så jeg Jernanger på kino nå, og den var bra !
Bjørn Sundquist gjør hele filmen!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 00:07   #282
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Har akkurat sett de fire første dvd'ene med Red Dwarf som jeg synes er kjempemoro Si/Fi.

Ellers så jeg Jernanger på kino nå, og den var bra !
Bjørn Sundquist gjør hele filmen!


ååååjaaaa! Red Dwarf er gøy!!! Har hundreogørten episoder på dvd. Lenge siden jeg har sett dem.

Så glad jeg blir når jeg ser at jeg ikke er alene om å like sci-fi. Ikke alene som jente hvertfall... Jeg kjenner ingen jenter som liker sci-fi ellers. Og føler at jeg er litt i skapet. Får så mange rare blikk når jeg flagger sci-fi-avhengigheten min.

Og forresten: Bjørn Sundquist er kongen!

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 08:53   #283
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

ååååjaaaa! Red Dwarf er gøy!!! Har hundreogørten episoder på dvd. Lenge siden jeg har sett dem.

Så glad jeg blir når jeg ser at jeg ikke er alene om å like sci-fi. Ikke alene som jente hvertfall... Jeg kjenner ingen jenter som liker sci-fi ellers. Og føler at jeg er litt i skapet. Får så mange rare blikk når jeg flagger sci-fi-avhengigheten min.

Og forresten: Bjørn Sundquist er kongen!

"I want to lay, shipwrecked and comatose, drinking fresh mango juice"

Jeg kan ikke skjønne at vi jenter skal være predisponert til å bare like romantiske komedier .

Har du virkelig hele serien på dvd (misunnelig)? Jeg prøver å få tak i series 5-8 uten å ruinere meg i porto eller straffetoll. Får man tak i serien her i Norge?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 10:30   #284
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

"I want to lay, shipwrecked and comatose, drinking fresh mango juice"

Jeg kan ikke skjønne at vi jenter skal være predisponert til å bare like romantiske komedier .

Har du virkelig hele serien på dvd (misunnelig)? Jeg prøver å få tak i series 5-8 uten å ruinere meg i porto eller straffetoll. Får man tak i serien her i Norge?

For all del... Jeg kan godt sløve med en romantisk komedie også jeg altså. Gjerne dagen derpå. Da trenger jeg noe som er forutsigbart og lett og som jeg godt kan sovne på sofaen til.

Har bare series 1-6. Men nå som du minte meg på det må jeg vel nesten skaffe meg de siste to også... Har ikke sett dvd'ene i Norge desverre. Så da blir det vel amazon igjen da. Men det er den portoen og tollen som du sier

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 10:32   #285
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Oj, jeg har jo også et lass med Red Dwarf episoder Har sånn boks med opptaker fra canal digital, og for noen måneder siden sendte BBC flere av sesongene. Så bare satte på autoopptak mens jeg var på jobb, geniale greier

Jeg er absolutt ikke i skapet selv om jeg liker sci-fi. Har alltid elsket alt som er litt utenom normalen. Alt fra Margit Sandemo til David Lynch i tenårene, og massevis av mer eller mindre dårlige serier, bøker og filmer

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 20:37   #286
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Åååhhh... Så DEILIG at vi er mange! (ihvertfall noen)
Scifi-junkie på bokfronten jeg også Men da skal det helst være orntli scifi, ikke sånn fantasy-greier. Også er jeg heeeelt for startrek og stargate!

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 20:42   #287
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Veldig veldig fin film kl 23.20 på NRK1 i kveld. Crash. Anbefales

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 15:11   #288
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Veldig veldig fin film kl 23.20 på NRK1 i kveld. Crash. Anbefales

Hadde satt digitalboksen til å ta opp, men så kræsja hele greia!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:45   #289
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Ser massevis av filmer... Kavalorten min er filmfan og vi ser nok 4-6 filmer hver helg.. I helga ble det IT den store hitten! Den var bedre nå enn da jeg så den for massevis av år siden! Elsker alt av filmer jeg, bortsett fra psykiske realistiske thrillere... Det blir for nært liksom

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 08:19   #290
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Den store film-tråden!

Kan anbefale "Taken" med Liam Neeson! Knallbra!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:43   #291
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

man laster ned....

He he. Jeg er for dum til å skjønne åssen jeg gjør det... Men broren min er flink til det.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 18:16   #292
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Har jeg nevnt Magdalena Sisters??? Det er en film fra Irland... Irlands svarte kapittel .... Handler om barn som ble sendt bort, av ymse grunner til ymse plasser. Irland og det katolske overhodet gikk så sent som for tre uker siden og ba om unnskyldning for det som pågikk i over 130 år uten at noen grep inn. Og hele saken etterforskes nå.. Siste "vaskeri" ble vel nedlagt i 1996-97..

http://www.youtube.com/watch?v=Hga3kqwuBSc

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 23:41   #293
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Den store film-tråden!

Er ganske altetende innen film. Her er filmer jeg syns er verdt å se, enten av gode eller dårlige grunner og som jeg kommer på nå.

The Wedding Singer
The Sting
Cats (the musical)
Shrek-filmene
Min bror bjørnen (herregud, jeg griner som en tulling hver gang)
Ulvehunden (griner her og)
Pirates of the Caribbean-filmene
Harry Potter-filmene
Lord of the rings, så klart, alle sammen
Sound of music
Tatt av vinden
Band of brothers (mer en serie da, men kan ikke unnlate å nevne den)
Independence day
I am legend (fy **** for en ekkel film, det som gjør den så bra...ble skikkelig redd av den, og blir det enda når jeg tenker på den)
Sir Robin of Locksley (utrolig koselig gammel film fra 30tallet eller noe. Den er bra til å være så gammel)
Beowulf
Nynnes dagbok
Liar Liar
Bruce Almighty
The Incredibles
Brødrene Grimm
Bram Stoker's Dracula
Transformers
Flukten fra Hønsegården (den ER så bra)


Norske/svenske:

Sønner
Ulvesommer
Kvinnen i mitt liv
Lange flate ballær
United
Fucking Åmål
Kopps

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 23:44   #294
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har jeg nevnt Magdalena Sisters??? Det er en film fra Irland... Irlands svarte kapittel .... Handler om barn som ble sendt bort, av ymse grunner til ymse plasser. Irland og det katolske overhodet gikk så sent som for tre uker siden og ba om unnskyldning for det som pågikk i over 130 år uten at noen grep inn. Og hele saken etterforskes nå.. Siste "vaskeri" ble vel nedlagt i 1996-97..

http://www.youtube.com/watch?v=Hga3kqwuBSc

Og så kan man lese boken Don't ever tell, en utrolig sterk bok skrevet av Kathy O'Beirne, som er et av disse ofrene...

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 22:21   #295
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Den store film-tråden!

Så nettopp "Changeling" med Angelina Jolie og John Malcovich - utrolig sterk film!
Angelina er veldig troverdig! Ikke en film for sarte sjeler....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 23:24   #296
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Angelina Jolie og John Malcovich

Digger John Malcovich, men ikke nok til å lide meg gjennom en film med Jolie-røya!

Så Engler og deminer i går. Den var.... Amerikansk!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 00:48   #297
Mrs. Dolly
Juniormedlem
 
Mrs. Dolly sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sverige
Alder: 43
Innlegg: 36
Mrs. Dolly er ny på veien

Sv: Den store film-tråden!

Dette var, som nevnt tidligere, en lang tråd og jeg har bare lest de siste sidene men for de fantasy-fantastene der ute som ikke har sett Pan's Labyrinth (El laberinto del Fauno) - den er et must! den er faktisk et must uansett, fantast eller ikke..Nydelig film...
Har noen sett the Fall? Jeg er home alone med vår datter i helgen, tenkte å leie den i morgen kveld

__________________


Mrs. Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-09, 09:02   #298
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Dolly, her.

Dette var, som nevnt tidligere, en lang tråd og jeg har bare lest de siste sidene men for de fantasy-fantastene der ute som ikke har sett Pan's Labyrinth (El laberinto del Fauno) - den er et must! den er faktisk et must uansett, fantast eller ikke..Nydelig film...
Har noen sett the Fall? Jeg er home alone med vår datter i helgen, tenkte å leie den i morgen kveld

Har sett Pan's Labyrint. Enig, den er flott! Det er samme mannen som har regissert Hellboy og Blade II, som jeg også kan anbefale hvis du liker disse fantasyfilmene. Jeg har også sett filmen The Orphanage som han har produsert. The Fall har jeg ikke sett, ennå.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 08:43   #299
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Den store film-tråden!

Jeg så den norske filmen Upperdog i går. Veldig fin! Utrolig gode skuespillere! Jeg ble imponert over skuespillernivået til å være så mange ukjente unge folk. Og den var bare så god!

Ellers har jeg sett District 9, den var bra, men også ganske masete. Ble litt sliten av å se gjennom fingrene hele tiden (pyse..). Den var også god i det at den ga paralleller til apartheid-regimet og flyktningeproblematikk.

Jeg så også Frost/Nixon i helgen. Den likte jeg også. Jeg fikk nesten lyst til å se den opprinnelige intervjuet.

Jeg har også sett "He's just not the into you" som er en helt ok og søt romantisk komedie. Søte mennesker og morsomme situasjoner. Typisk jentefilm, kanskje.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 08:54   #300
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Så inglourious basterds forrige uke - ikke på langt nær så god som kritikerne vil ha det til, men endel morsomme øyeblikk.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no