Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Snakk om å selge seg billig!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-09-09, 20:42   #1
SivPiv
Medlem
 
SivPiv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 70
SivPiv er ny på veien

Snakk om å selge seg billig!

Hvorfor i all verden lar forumeier disse http://www.vitahjertego.no/Hjertesko...FdMWzAodx0P1kQ ha reklame på siden. Strider ikke dette mot mye (les ALT!) av det dette forumet står for??? Og denne reklamen var det første jeg så da jeg logget meg på forumet i dag.

SivPiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:55   #2
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Snakk om å selge seg billig!

for noe søppel de legger ut på sidene sine!

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:58   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Dette er det tråder om fra før.

Og dette er reklameinntekter.

Derfor kan vi benytte dette forumet gratis

Og det setter vel de aller fleste pris på her inne, ikke sant

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:03   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Hei,
Der var Gerd litt kjappere enn meg, men her er i alle fall en av trådene, http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=reklame

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:14   #5
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Båndbredde og server koster penger. Vil du ha en betalingstjeneste?

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:25   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Jeg skal heller reagere den dagen de reklamerer for terrororganisasjoner eller røyking.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:26   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Nå man ikke har annonsørinntekter, så må man finansiere slike forum med den slags reklame. Å eie og drive et forum er SVIND*RT!
Jeg overser reklamen helt, men s*nes det er litt s*nd at lavkarbo.no ikke har noen faste annonsører man kan tjene penger på. Men forum koster som sagt penger og ære være den som eier lavkarbo.no og betaler regningene!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:39   #8
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Jeg greier også fint å overse reklamen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:42   #9
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skal heller reagere den dagen de reklamerer for ...røyking.

Jeg også. Da skal jeg henge her inne MYE OFTERE.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:45   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Jeg også. Da skal jeg henge her inne MYE OFTERE.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:52   #11
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg overser reklamen helt, men s*nes det er litt s*nd at lavkarbo.no ikke har noen faste annonsører man kan tjene penger på. Men forum koster som sagt penger og ære være den som eier lavkarbo.no og betaler regningene!

Vi har til dags dato ikke funnet noen som har hatt reklamebudsjett som kan konkurrere med de moderate inntektene vi har fra Googles annonser. Jeg vil ta en ny runde potensielle annonsører litt utpå høsten (tips meg gjerne via PM eller kontaktskjemaet), sammen med litt andre nye ting som kommer her på lavkarbo.no

Enig i at reklamen i HI ikke er lavkarbo, men samtidig så er det ikke alle de 60.000 unike besøkende som er innom her i løpet av 30 dager som spiser (eller ønsker å spise) lavkarbokost.

Hvis noen av dere trenger å blokkere annonsene så anbefaler jeg å bruke Firefox med AdBlock-Plus utvidelsen, den sensurerer det meste av reklame på nettet (inkludert mulighet til å blokkere brysomme flash-elementer).

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 22:02   #12
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Synes forumeierne gjør en fantastisk jobb slik at vi kan være her inne og dele tanker, tips og ideer. Er evig takknemlig og har faktisk ikke fått med meg en eneste reklame her inne omtrent, overser det galant

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 22:04   #13
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi har til dags dato ikke funnet noen som har hatt reklamebudsjett som kan konkurrere med de moderate inntektene vi har fra Googles annonser. Jeg vil ta en ny runde potensielle annonsører litt utpå høsten (tips meg gjerne via PM eller kontaktskjemaet), sammen med litt andre nye ting som kommer her på lavkarbo.no

Enig i at reklamen i HI ikke er lavkarbo, men samtidig så er det ikke alle de 60.000 unike besøkende som er innom her i løpet av 30 dager som spiser (eller ønsker å spise) lavkarbokost.

Hvis noen av dere trenger å blokkere annonsene så anbefaler jeg å bruke Firefox med AdBlock-Plus utvidelsen, den sensurerer det meste av reklame på nettet (inkludert mulighet til å blokkere brysomme flash-elementer).

Jeg regner med at det er kjempevanskelig å få annonsører og det er det jeg s*nes er s*nd. Ikke kritikk til deg lavkarbo.no er liksom ikke det letteste å få reklame på. Jeg håper dere klarer å skaffe noen annonsører! Annonsørinntekter er gull verdt for et forum!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 22:25   #14
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Å eie og drive et forum er SVIND*RT!

Det trenger det slettes ikke å være.

  Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 22:33   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Det trenger det slettes ikke å være.

Nei, det kommer jo an på hva slags forum man har og hva slags tillegstjenester man har. Jeg er feks supermodde på et kjempestort forum med massevis av av tilleggstjenester, men det kan vi ha pga svære annonseinntekter.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 01:09   #16
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Legger jo merke til annonsene, men fatter ikke at anonsørene vil annonsere her inne ( men takk og pris for at de gjør). Det blir jo nesten som å annosere for øl på et avholdsmøte.
Mvh Grovsnus
Ha et Godt Smør

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 01:11   #17
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Snakk om å selge seg billig!

enig der.

men uansett er jeg uendlig glad for dette forumet! flote mennesker

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 01:23   #18
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Sitat:

Hvis noen av dere trenger å blokkere annonsene så anbefaler jeg å bruke Firefox med AdBlock-Plus utvidelsen, den sensurerer det meste av reklame på nettet (inkludert mulighet til å blokkere brysomme flash-elementer).

Jeg er veldig glad i ad-block. Men er det ikke sånn at forumet tjener penger på antall klikk på annonsene, og ikke bare på at de er her? I så fall så burde vel de av oss som ennå ikke har rota oss til å betale litt for oss her inne klikke litt på annonsene en gang i blant. Uansett om vi er interessert eller ikke. På den måten kan vi være med på å generere litt inntekter.

Eller tar jeg helt feil nå?

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:14   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Da har jeg i alle fall trykket på en Toyota bruktbil-reklame just sånn in case

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:15   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Og nå ser jeg en Fedon Lindberg-reklame faktisk Fra Capris.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:24   #21
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jeg er veldig glad i ad-block. Men er det ikke sånn at forumet tjener penger på antall klikk på annonsene, og ikke bare på at de er her? I så fall så burde vel de av oss som ennå ikke har rota oss til å betale litt for oss her inne klikke litt på annonsene en gang i blant. Uansett om vi er interessert eller ikke. På den måten kan vi være med på å generere litt inntekter.

Eller tar jeg helt feil nå?

Dere hjelper oss ikke ved å klikke bare for å klikke, Google filtrerer bort hyppige og tilfeldige klikk.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 11:03   #22
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Dere hjelper oss ikke ved å klikke bare for å klikke, Google filtrerer bort hyppige og tilfeldige klikk.

Hvordan vet google forskjell på tilfeldige klikk og interesserte klikk da?

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 11:15   #23
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

men det kan vi ha pga svære annonseinntekter.

Enten har noen dype lommer, eller dere betaler overpris/betaler for ting som er unødvendige, og/ellertilgjengelige som FOSS. Hvis man er avhengig av å betale noen for å sette opp og/eller drive programvaren, eller programvaren man bruker koster penger (vBulletin gjør vel det om jeg husker rett), så ser jeg jo at det blir kostnader. Men svinedyrt bør det ikke være.

  Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 11:23   #24
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Dere hjelper oss ikke ved å klikke bare for å klikke, Google filtrerer bort hyppige og tilfeldige klikk.

Er det noen måte vi kan "hjelpe" på da? Bortsett fra å bli betalende medlem?
De som annonserer, må vel ha en eller annen form for feedback så de vet at det er noen som ser annonsene (ellers er det jo bare penger ut av vinduet for de)
Jeg legger merke til noe reklame, men klikker meg ikke inn på noe jeg ikke er interessert i ...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 11:37   #25
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Snakk om å selge seg billig!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Er det noen måte vi kan "hjelpe" på da? Bortsett fra å bli betalende medlem?

Ja, bruke forumet aktivt. Hjelpe nye medlemmer med svar på spørsmål, bidra til å gjøre forumet til en trivelig plass å være. Det er «gratis» og den beste hjelpen vi kan få.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".

Sist redigert av HP : 05-09-09 kl 11:56. Årsak: «og den beste hjelpen vi kan få»
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Snakk om å gjøre det vanskelig Sesti Ketolysekuren 35 24-02-09 14:58
Snakk om å være trøtt da Nillomien Generell diskusjon 3 01-05-07 20:03
Grafisk kalkulator til salgs! Billig, billig! mofe Generell diskusjon 13 03-07-05 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no