Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Vaniljefudge (myke karameller)

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-11-10, 16:17   #76
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Hvis du bruker sukrinmelis, så kan du prøve å kombinere det med natreen-pulver og splenda f.eks. Jeg fant at de blandet sammen (og kvernet til melis i kaffekvern) hadde en fantastisk "punch" og smakte som vanlig sukker (jeg er kresen) etter koking/baking. Når jeg studerte detaljer rundt sukrin på andre LC blogger, fant jeg tips om at sukrin trenger noe å henge seg fast i, for ikke å re-krystallisere, så jeg tror jeg skal prøve en slik blanding når jeg får tid.

Mvh
BiggieS


Takk for tips, dette skal jeg prøve!
Karamellene HADDE vært gode hvis jeg hadde brukt noe annet enn sukrinmelis ja.. jeg takler virkelig ikke smaken av sukrin.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:57   #77
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Marsipan og kransekake??? Hmmmm... ligger de her på forumet? *sikle* hehe

Ja, mener det var her jeg fant oppskrift på marsipan. Mener det var 250 gram skolda og malte mandler - 2 SS sukrinmelis og eggehvitte til den blir som den skal - men jeg skal ikke banne på det altså *leter etter oppskrift *
Fant den Men jeg gjorde bare som jeg pleier når jeg lager marsipan - jeg skolder og tørker et par dager - maler en gang, fordi jeg liker marsipan med litt tyggemotstand. Men hvis du pleier å lage hjemmelaget marsipan, så har du sikkert din måte å gjøre det på . Den ble veldig god altså. Jeg smeltet også 86%premium sjokolade i vannbad, og dyppet marsipankuler i det --mmmmm, herlig

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:50   #78
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Tuuusen takk!!
Jeg fant en annen oppskrift her i går, men fikk den ikke til... Skal prøve denne i løpet av helga!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:21   #79
helenemor25
Medlem
 
helenemor25 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 88
helenemor25 er på en erverdig vei

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Da har jeg kjøpt inn det jeg trenger,så imårra skal det prøves trodde det ble dyrt det jeg kjøpte,sukrinmelis og vaniljepulver betalte jeg 119kr tilsammen,håper jeg har kjøpt rett nå da synst det var iallefall "billig" iforhold til det jeg fant på nettet!

__________________


helenemor25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skaldeman /lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:14   #80
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Denne må definitivt prøves

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:57   #81
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Nå står mine karameller til koking er veeeeeldig spent på om jeg får dette til.... !!! Time will show

De har til nå kokt i 30 minutter. Det dufter aldeles nyyyydelig i huset

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 12:28   #82
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Nå står mine karameller til koking er veeeeeldig spent på om jeg får dette til.... !!! Time will show

De har til nå kokt i 30 minutter. Det dufter aldeles nyyyydelig i huset

Hihi, jeg lagde dem i går fra elleve til tolv om kvelden, og fikk hele 39 karameller. Vanskelig å ikke spise opp, men tror at jeg skal ha dem i fryseren en liten stund før de serveres, for å få dem skikkelige harde.

Du får komme med tilbakemelding, regner med at du er ferdig nå!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 12:34   #83
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Hmm..de står til avkjøling nå. Vanskelig å vite når de var ferdige. Jeg tok de etter 1 time og 5 minutter. Så, dette blir spennende. Når jeg smakte på røra, var det en veldig Sukrin-smak..den typiske kalde smaken. Håper den blir litt borte når de er avkjølte...bare de stivner da..hehe. Kanskje ikke en suksess med flytende karameller

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 12:39   #84
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Hmm..de står til avkjøling nå. Vanskelig å vite når de var ferdige. Jeg tok de etter 1 time og 5 minutter. Så, dette blir spennende. Når jeg smakte på røra, var det en veldig Sukrin-smak..den typiske kalde smaken. Håper den blir litt borte når de er avkjølte...bare de stivner da..hehe. Kanskje ikke en suksess med flytende karameller

Vel, for meg begynte røra å bli ganske tykk etter en 45 minutter, så da rørte jeg skikkelig kraftig for at den ikke skulle begynne å stivne. Etter omtrent en time slo jeg av varmen, fortsatte å røre en ti minutter (slik at den fikk kjølt seg ned litt, men ikke stivnet i kjelen) og så helte jeg det i en form og smurte den litt utover. Gikk fint det.

Får håpe det går bra med dine!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 12:42   #85
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Ja, jeg håper og det!! Det er jo lørdag, og jeg er syk Da må jeg jo kunne unne meg litt lovlig snadder..hehe.. Derfor MÅ dette gå bra!! Hihi.

Jeg fikk 30 stk. Hadde de i små konfektformer. De står i kjøleskapet nå. Var akkurat å sjekka, og noen av dem (de minste)begynner å få en litt lysere farge nå, så det kan se ut til at de holder på å stivne..jippi

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:12   #86
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Da har jeg prøvd meg. Første forsøk gikk dritt.
Røra skilte seg, og det ble ei ekkel guffe. Har nå neste forsøk stående på ovnen. Brukte ikke sterk varme, så jeg vet ikke helt hva som gikk galt!
Håper det går bedre denne gangen

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:21   #87
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Jeg ble veldig fornøyd med mine Syns ikke det så så bra ut en stund..men de ble supre!!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:43   #88
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Forsøk to gikk rett vest
Samme greia. Skilte seg denne gangen også.
Nå har det gått mye deilig fløte og dyrt sukker bokstavelig talt rett i dass
Hmm!

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:54   #89
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Så merkelig...det er jo ikke så mye vi kan gjøre ulikt...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 22:03   #90
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Så merkelig...det er jo ikke så mye vi kan gjøre ulikt...

Enig.
Skjønner ikke helt hvorfor det blir sånn.
Brukte ikke sterk varme, og rørte med jevne mellomrom.

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 22:17   #91
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Jeg har induksjonskomfyr med forskjellige grader varme (fra 1 til 9), og boost-funksjon. Det jeg gjorde var at jeg kokte opp blandingen, dvs lot den varme seg på 1-3 varme i et par minutter, for så å heve varmen til sånn 7 for å la den begynne å småkoke litt. Satte så varmen ned til 2-3, slik at varmen fikk synke litt men sånn at den såvidt småboblet. Om du føler at den blir for varm, for fort, kan du dra kjelen vekselvis av og på varmeoverflaten mens du rører. Kokte den i cirka en time til den var fin og tykk i konsistens, på konstant veksling i varme fra 3-3.5-4 (om det kokte for mye skrudde jeg ned varmen, og om jeg følte at det nesten ikke kokte, skrudde jeg varmen litt opp).

Prøv igjen, det er verdt det når man får det til; de er kjempegode!

Det er forsåvidt å ha litt for lav varme i begynnelsen, for så å øke på, enn å varme for mye med én gang - har nok erfaring med bearnaisesaus der.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 22:47   #92
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

Jeg har induksjonskomfyr med forskjellige grader varme (fra 1 til 9), og boost-funksjon. Det jeg gjorde var at jeg kokte opp blandingen, dvs lot den varme seg på 1-3 varme i et par minutter, for så å heve varmen til sånn 7 for å la den begynne å småkoke litt. Satte så varmen ned til 2-3, slik at varmen fikk synke litt men sånn at den såvidt småboblet. Om du føler at den blir for varm, for fort, kan du dra kjelen vekselvis av og på varmeoverflaten mens du rører. Kokte den i cirka en time til den var fin og tykk i konsistens, på konstant veksling i varme fra 3-3.5-4 (om det kokte for mye skrudde jeg ned varmen, og om jeg følte at det nesten ikke kokte, skrudde jeg varmen litt opp).

Prøv igjen, det er verdt det når man får det til; de er kjempegode!

Det er forsåvidt å ha litt for lav varme i begynnelsen, for så å øke på, enn å varme for mye med én gang - har nok erfaring med bearnaisesaus der.

Takk for det
Skal prøve igjen når jeg har fått kjøpt inn fløte

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 23:00   #93
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av LIBBA, her.

Takk for det
Skal prøve igjen når jeg har fått kjøpt inn fløte

Går jo også an å halvere oppskriften, da, så slipper du å bruke opp for mye av ingrediensene om det går skeis.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 23:09   #94
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Disse lagde jeg på morran i dag (halv porsjon), kom bursdags gjester og så : TOMT

Nå lager jeg sjokolade karameller i full porsjon, lukter så sinnsykt godt her,spent på om de blir like gode

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 23:38   #95
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Tenker at det må være godt å lage en vanlig porsjon med disse, la dem stivne i kjøleskapet, for så å dyppe dem i smeltet sjokolade og la dem stivne på nytt? Tror jeg skal prøve det en gang...

Forresten, litt O.T spørsmål: hva betyr det når sjokolade, for eksempel, skal smeltes i "vannbad"? Har lurt litt på det en stund...

Hører at fudge'en roper på meg fra kjøleskapet, selv om jeg ikke er det grann sulten. Men, skal ikke! *Sta sjel*

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 23:49   #96
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

Tenker at det må være godt å lage en vanlig porsjon med disse, la dem stivne i kjøleskapet, for så å dyppe dem i smeltet sjokolade og la dem stivne på nytt? Tror jeg skal prøve det en gang...

Forresten, litt O.T spørsmål: hva betyr det når sjokolade, for eksempel, skal smeltes i "vannbad"? Har lurt litt på det en stund...

Hører at fudge'en roper på meg fra kjøleskapet, selv om jeg ikke er det grann sulten. Men, skal ikke! *Sta sjel*

Da setter jeg en kjele oppi en annen, vann i den første og sjokolade i den oppi ...ikke la vannet koke,så smelter sjokoladen så fint atte Skjønte du ? jeg er så sinnsykt dårlig på å forklare ting

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 00:27   #97
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Da setter jeg en kjele oppi en annen, vann i den første og sjokolade i den oppi ...ikke la vannet koke,så smelter sjokoladen så fint atte Skjønte du ? jeg er så sinnsykt dårlig på å forklare ting

Jepp, skjønner! Menneh, hva er forskjellen på det og det å smelte sjoko i en kjele som står rett på komfyren, hvis du skjønner? Er det bare det at det er mindre sjanse for at det blir brent (om det er mulig å brenne sjoko)?

Har nemlig smeltet sjokolade for mamma før, for å lage glasur til en kake, og det gikk helt fint: passet bare på å røre og ikke ha for høy varme...

Ble mye på én gang da, men. *Nysgjerrig sjel óg da, vettu*

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 01:16   #98
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

Jepp, skjønner! Menneh, hva er forskjellen på det og det å smelte sjoko i en kjele som står rett på komfyren, hvis du skjønner? Er det bare det at det er mindre sjanse for at det blir brent (om det er mulig å brenne sjoko)?

Har nemlig smeltet sjokolade for mamma før, for å lage glasur til en kake, og det gikk helt fint: passet bare på å røre og ikke ha for høy varme...

Ble mye på én gang da, men. *Nysgjerrig sjel óg da, vettu*

Smeltet du ren sjokolade rett i kjelen da? Uten å tilsette smør eller lignende? For bare sjokolade er ikke så veldig flytende, så jeg ser ikke helt for meg at det er så lett å smelte i en kjele ... Men det kan godt smeltes i kjelen oppi smør eller kokosfett f eks.

Det er veldig lett å brenne sjokolade Når man smelter den i vannbad slipper man den risikoen. Men det er enda en ting man må passe på, og det er å ikke få vanndamp oppi sjokoladen, for da kan den bli grå.

Sjokolade er ømtålige saker

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 01:30   #99
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Smeltet du ren sjokolade rett i kjelen da? Uten å tilsette smør eller lignende? For bare sjokolade er ikke så veldig flytende, så jeg ser ikke helt for meg at det er så lett å smelte i en kjele ... Men det kan godt smeltes i kjelen oppi smør eller kokosfett f eks.

Det er veldig lett å brenne sjokolade Når man smelter den i vannbad slipper man den risikoen. Men det er enda en ting man må passe på, og det er å ikke få vanndamp oppi sjokoladen, for da kan den bli grå.

Sjokolade er ømtålige saker

Kan hende jeg smeltet det sammen med smør da... husker ikke helt, men var ihvertfall ikke noe vannbad involvert.

Og grå sjokolade!? Men i all verden, det må være et rart syn!

Men takk for svar i alle fall, skal komme med tilbakemelding om jeg prøver det med smeltet sjokolade.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 01:34   #100
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Vaniljefudge (myke karameller)

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

Kan hende jeg smeltet det sammen med smør da... husker ikke helt, men var ihvertfall ikke noe vannbad involvert.

Og grå sjokolade!? Men i all verden, det må være et rart syn!

Men takk for svar i alle fall, skal komme med tilbakemelding om jeg prøver det med smeltet sjokolade.

Hehe Den blir vel ikke helt grå, men får et gråskjær, vet ikke helt hvordan det ser ut, men sikkert ikke så appetittlig i alle fall.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Myke sponplater Sandrine Bakst 6 24-05-04 17:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no