Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Føttene mine sover

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-10, 11:19   #1
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Føttene mine sover

De siste ukene så har jeg hatt problemer med at føttene (ofte bare en, men av og til begge to samtidig) mine "sovner". Det er både vondt og plagsomt. Det er akkurat som om dette problemet har økt i det siste, også samboer sier det samme, kan det komme av at vi følger ketolyse?

Har jo hendt tidligere at en eller annen kroppsdel sovner, men ikke på denne måten...

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:49   #2
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Nå sover hånda.....

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 12:09   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

De siste ukene så har jeg hatt problemer med at føttene (ofte bare en, men av og til begge to samtidig) mine "sovner". Det er både vondt og plagsomt. Det er akkurat som om dette problemet har økt i det siste, også samboer sier det samme, kan det komme av at vi følger ketolyse?

Har jo hendt tidligere at en eller annen kroppsdel sovner, men ikke på denne måten...

Tar dere vitaminene som hører til ketolysekuren? Det er vel spesielt magnesium som kan påvirke kramper i leggene, kanskje det har en sammenheng med at armer og bein sovner også?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 12:42   #4
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Nei, men skal starte med det..... Har ikke tenkt tanken en gang

Får se om det ikke påvirker

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 13:08   #5
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Føttene mine sover

Jeg har også merket det .Beina prikker liksom, og av og til hendene og opp i armen...Merkelig greier.Jeg tar magnesium jeg da men glemmer det inni mellom..

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:34   #6
Akat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Akat er på en erverdig vei

Sv: Føttene mine sover

Oi! Var det ikke du som slet med prikking i hånda også? Søkt/sett etter om det kan være noen sammenheng mellom det? Og hvordan går det nå?

Akat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, men lite stivelse og gjær Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 14:08   #7
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av Akat, her.

Oi! Var det ikke du som slet med prikking i hånda også? Søkt/sett etter om det kan være noen sammenheng mellom det? Og hvordan går det nå?

Jo, det var meg. Nei..jeg har ikke gjort noe med det Her skjer det ikke noe før jeg omtrent er dødsjuk Men nå er det ei stund siden den prikkinga i hånden! Og det der at beina og slikt sovner har avtatt voldsomt når jeg er flink med magnesium. Hender det skjer når jeg sitter for lenge med foten over den andre da..

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 00:03   #8
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føttene mine sover

Ta alle de anbefalte mineraler, vitaminer og sporstoffer Torkil anbefaler. Kalium, kalsium, magnesium kan det være du mangler. De trengs i store mengder. Ost inneholder en god del kalsium. Magnesium bør du kjøpe og ta før sengetid ved kveldsmaten.Tror avokado inneholder mye kalium.Ja, se her:http://www.matvareguiden.no/matvare5438.asp
Her kan du sjekke matvarenes innhold. Får du i deg nok vann?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 11:26   #9
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Ta alle de anbefalte mineraler, vitaminer og sporstoffer Torkil anbefaler. Kalium, kalsium, magnesium kan det være du mangler. De trengs i store mengder. Ost inneholder en god del kalsium. Magnesium bør du kjøpe og ta før sengetid ved kveldsmaten.Tror avokado inneholder mye kalium.Ja, se her:http://www.matvareguiden.no/matvare5438.asp
Her kan du sjekke matvarenes innhold. Får du i deg nok vann?

Drikker masse vann Og har startet å ta magnesium og slikt....den ene greia, nå husker jeg ikke hva for noe det er, men den lille brune pilla, hvorfor må den lukte og smake så innmari grusomt???? Det er fælt når jeg åpner lokket på den boksen. Vi hadde en unge på besøk og han brølte ut når jeg åpna den ved siden av han

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 11:37   #10
Kamilla
Medlem
 
Kamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 179
Kamilla er på en erverdig vei

Sv: Føttene mine sover

Selen-sink pilla er grusom ja! Æsj! De andre går fint ned med vann, men den må jeg gjerne ta med noe med smak, for ellers får jeg en ekkel ettersmak i munnen.

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 11:40   #11
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av Ketolyseprinsessa, her.

Selen-sink pilla er grusom ja! Æsj! De andre går fint ned med vann, men den må jeg gjerne ta med noe med smak, for ellers får jeg en ekkel ettersmak i munnen.

Jeg tar alt samtidig Har noen sånn der tran-piller også..hvor en skal ta seks stykker...så jeg sitter der med ei håndfull og ser ut som den pilletrilleren. Har i tillegg min egen medisin, dog bare ei pille det da..og pitteliten.

Men ja, må drikke en god del vann etterpå, den selen-sink... urgh..hvorfor ikke tilsette noe som gjør at den smaker godt

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 12:39   #12
Kamilla
Medlem
 
Kamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 179
Kamilla er på en erverdig vei

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Jeg tar alt samtidig Har noen sånn der tran-piller også..hvor en skal ta seks stykker...så jeg sitter der med ei håndfull og ser ut som den pilletrilleren. Har i tillegg min egen medisin, dog bare ei pille det da..og pitteliten.

Men ja, må drikke en god del vann etterpå, den selen-sink... urgh..hvorfor ikke tilsette noe som gjør at den smaker godt

De bør ikke tas sammen. Du bør spre de utover, sånn som det står på esken. Kroppen klarer ikke å ta opp alt på en gang.

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 12:48   #13
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av Ketolyseprinsessa, her.

De bør ikke tas sammen. Du bør spre de utover, sånn som det står på esken. Kroppen klarer ikke å ta opp alt på en gang.

Jeg tar det slik som det skal. De omega-tablettene skal tas sammen...husker ikke merket. Magnesium på kvelden. Selen-sink lunsj(samtidig som omega for min del og cipralex).

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:39   #14
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Føttene mine sover

Jeg har også merket at bein og armer "sovner" veldig mye fortere enn før.. kan jo ikke sitte med beina i kors mer enn i 2 min før det ene beinet begynner å sovne, og jeg har tatt ketolysevitaminene korrekt nå i 3 uker + drikker mye vann.. aner ikke hva det kommer av da...

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:03   #15
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda, her.

Jeg har også merket at bein og armer "sovner" veldig mye fortere enn før.. kan jo ikke sitte med beina i kors mer enn i 2 min før det ene beinet begynner å sovne, og jeg har tatt ketolysevitaminene korrekt nå i 3 uker + drikker mye vann.. aner ikke hva det kommer av da...

Samme her Jeg har funnet ut at hvis det er armen/hånda som sovner så må jeg løfte den litt opp..så går det over. Men ser jo litt dumt ut hvis jeg gjør det under forelesningen..Foreleseren tror jeg skal si noe

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:40   #16
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føttene mine sover

Leste idag at e vitamin er viktig for blodgjennomtrømning. Det utvider blodkarene slik at blodet strømmer helt ut i de tynneste årene. Får du i deg det? Finnes mye av i tistelolje og spsielt hvetekimolje. Selv har jeg tenkt til å ta tilskudd siden det er så få matvarer med høyt innhold av det. Det tar tid å merke effekten.Skal bestille på ebay og få høye doser e og d, og kanskje a vitamin.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:44   #17
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Leste idag at e vitamin er viktig for blodgjennomtrømning. Det utvider blodkarene slik at blodet strømmer helt ut i de tynneste årene. Får du i deg det? Finnes mye av i tistelolje og spsielt hvetekimolje. Selv har jeg tenkt til å ta tilskudd siden det er så få matvarer med høyt innhold av det. Det tar tid å merke effekten.Skal bestille på ebay og få høye doser e og d, og kanskje a vitamin.

Ja, ikke vet jeg.. men det høres jo logisk ut Jeg er ikke så ille glad i grønt om dagen, så det blir lite av vit. fra grønt utenom ketolysevitaminene..

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 14:27   #18
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Leste idag at e vitamin er viktig for blodgjennomtrømning. Det utvider blodkarene slik at blodet strømmer helt ut i de tynneste årene. Får du i deg det? Finnes mye av i tistelolje og spsielt hvetekimolje. Selv har jeg tenkt til å ta tilskudd siden det er så få matvarer med høyt innhold av det. Det tar tid å merke effekten.Skal bestille på ebay og få høye doser e og d, og kanskje a vitamin.

Hm..det har aldri jeg hørt om.. vet ikke om jeg får i meg nok e-vitamin. Hvor mye skal en ha egentlig?

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 21:27   #19
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føttene mine sover

Mon tro om det ikke finnes litt i en av ketolysetablettene? Hvor mye som anbefales varierer veldig.Offisielt 12-15 enheter, men om man spiser flerumettet fett fra olje som tistelolje, solsikkeolje m.fl. kan behovet være oppe i 100 enheter dgl. For å få overdoseringssymptomer må du opp i over 5000 enheter på en gang. Ved kreft kan man behandles med doser oppe i 600 til 1600 dgl.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 21:33   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Føttene mine sover

Jeg er et prakteksemplar på at man kan få for mye av ting og tang.
Jeg ble innlagt på sykehuset med mistanke om hjertefeil. Jeg måtte svelge en slange slik at de skulle kunne sjekke hjertet bedre..

Blodprøver viste at jeg var overdosert på både magnesium, kalsium og andre stoffer jeg ikke fikk vite. Nå er alt tatt fra meg for 6 uker for at jeg så skal komme på en ny kontroll for å se hva jeg trenger... Og jeg tok bare 600 mg magnesium hver dag....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 21:44   #21
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føttene mine sover

Det er særdeles unormalt fordi magnesium er vannløselig og går ut med avføringen. Om man ønsker mykere avføring er magnesium brukt i høye doser for å få slik effekt. Jeg tipper du har et organ som ikke funker helt som det skal.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 21:51   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Det er særdeles unormalt fordi magnesium er vannløselig og går ut med avføringen. Om man ønsker mykere avføring er magnesium brukt i høye doser for å få slik effekt. Jeg tipper du har et organ som ikke funker helt som det skal.

For mye magnesium kan føre til det samme som for lite magnesium. Og det er overhodet ikke unormalt! Og mine organer fungerer slik de skal. Jeg har vært innlagt på sykehuset de siste dagene og har vært omtrent endevent alle veier i både blodprøver og urinprøver.. man KAN få for mye magnesium i skrotten. Jeg har fått beskjed om å IKKE ta mer magnesium annet enn det som anbefales i ketolysekuren.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 22:46   #23
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Jeg tar nå bare den ene pilla med magnesium, er vel ikke sjanse for å få for mye da?

Er litt skeptisk til å ta alt mulig av vitaminer og ting gjennom piller; et variert kosthold bør jo egentlig kunne dekke alt av vitaminer. Det eneste jeg vet med 100% sikkerhet at jeg må tilføre er tran - da jeg spiser null fisk. Og magnesium da, siden det mest sannsynlig er derfor jeg har problemer med at bein og armer dovner bort

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 02:04   #24
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føttene mine sover

Nå spiser du annerledes enn før og da trenger du mer kalsium og kalium ihvertfall. Ikke skadelig å ta de små dosene som er i ketolysetablettene. Husk du drikker veldig mye vann og vann blir brukt til fettforbrenningen. I vann er disse mineralene og de forsvinner ut og må erstattes. Om du vil få det du trenger via mat håper jeg inderlig du finner ut hvilken mat alle de forskjellige finnes i, for det er lett å komme i underskudd på magnesium, sink, selen, mangan, kalsium, kalium, krom og mange av de forskjellige vitaminene. Tablettene skal uansett ikke erstatte det som er i maten. Det er derfor det kalles tilskudd. Om du leser en skikkelig bok om mangelsymptomer, hvor mye som er i hvilken matvare osv. vil du se at det er ikke enkelt å få i seg nok via mat alene.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 09:02   #25
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Nå spiser du annerledes enn før og da trenger du mer kalsium og kalium ihvertfall. Ikke skadelig å ta de små dosene som er i ketolysetablettene. Husk du drikker veldig mye vann og vann blir brukt til fettforbrenningen. I vann er disse mineralene og de forsvinner ut og må erstattes. Om du vil få det du trenger via mat håper jeg inderlig du finner ut hvilken mat alle de forskjellige finnes i, for det er lett å komme i underskudd på magnesium, sink, selen, mangan, kalsium, kalium, krom og mange av de forskjellige vitaminene. Tablettene skal uansett ikke erstatte det som er i maten. Det er derfor det kalles tilskudd. Om du leser en skikkelig bok om mangelsymptomer, hvor mye som er i hvilken matvare osv. vil du se at det er ikke enkelt å få i seg nok via mat alene.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skostørrelser, vokser føttene...? mam Generell diskusjon 15 13-05-07 00:56
Sover du nok? jeef-micro Artikler 48 10-04-07 18:24
Sprekker under føttene Huldr Fysisk og mental helse 29 05-06-06 22:38
Sover du for lite? Gamla Fysisk og mental helse 27 15-12-04 15:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no