Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor mange egg?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-07, 09:57   #1
Isalien
Medlem
 
Isalien sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 47
Innlegg: 312
Isalien er ny på veien

Hvor mange egg?

Hei, jeg er ny og ganske grønn. Holder på å utforske Atkins og Lindberg, og lurer på hvor mye egg man kan spise i løpet av en dag. Det blir jo fort en del, hvis man lager omelett, koker egg til salat, lager smoothie eller pannekaker.

Er det noen restriksjoner på hva som er sunt?

Isalien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 10:31   #2
lille meg
Medlem
 
lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Mandal
Alder: 47
Innlegg: 162
lille meg er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange egg?

Jeg har begynt min andre uke nå..og i uken som gikk laget jeg mange egg.... ett eller to til frokost.. omelett/speilegg/kokt . Kjekt å varere litt.. men jeg er ikke lei ennå.. Hadde egg med bacon,kokt egg meg svinekjøtt i strimler med seterrømme til,det var godt.masse krydder på. Har også laget salat av kinakål ,skinke, ost, agurk . Ønsker deg lykke til.. tok av 1,6 første uken jeg. Klem

lille meg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 11:31   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange egg?

Opprinnelig lagt inn av Isalien, her.

Hei, jeg er ny og ganske grønn. Holder på å utforske Atkins og Lindberg, og lurer på hvor mye egg man kan spise i løpet av en dag. Det blir jo fort en del, hvis man lager omelett, koker egg til salat, lager smoothie eller pannekaker.

Er det noen restriksjoner på hva som er sunt?

Restriksjoner på antall egg pr. dag er det mange som mener noe om, og jeg er sikker på at du kan få like mange svar som antall personer du spør.

Det jeg heller ville tenke på hvis jeg var deg, var at du sørger for å spise flere forskjellige typer proteiner i løpet av en dag. Jeg tror det både er sunnere og at det er mindre sjangse for at du blir lei en matvare hvis du gjør det.

Lykke til da

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 16:44   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange egg?

Det er egentlig ikke noen grense for hvor mange egg du kan spise, men man bør variere maten. Som andre sier, du blir fort lei av egg, noen rett og slett kvalme ved synet av egg. Ikke etter en uke eller to, - men når det har gått noen måneder. Og det er jo litt dumt. Variasjon er tingen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Overproduksjon av egg Gamla Generell diskusjon 11 23-02-10 15:01
CD om egg - tjohei guro Generell ernæringsdebatt 13 18-11-06 21:31
Raw Eggs for Your Health JEDI Lavkarbo generelt 6 02-06-06 23:55
Lei av egg! Danioh Lavkarbo generelt 6 20-01-06 13:53
Det er skadelig å spise mer enn 1-2 egg daglig! Iset Lavkarbo generelt 6 29-12-05 20:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no