Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Skostørrelser, vokser føttene...?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-07, 23:02   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Skostørrelser, vokser føttene...?

Da jeg var pure ung, skulle jeg inn i så små skostr som mulig. Det var finest å ha 36 eller 37.

Etter som årene kom, kom også vettet, og jeg har brukt 38 i mange år. Så går jeg hen og får barn, og går opp en del kilo. Jeg har spart 2 par absolutte yndlingssko i 38. Jeg merer å huske at de var romslige til meg før jeg fikk barn. I dag er jeg samme vekt som før første fødselen, men skoene passer ikke. Er vel 4-5 år siden jeg brukte de sist. Det rare er at jeg bruker andre sko i 38??

Jeg var godt overvektig da jeg ble gravid også, da. Hva skjer med føttene? Vokser de uansett om en blir gravid eller ikke, går ned i vekt eller ikke?

Jeg skal spare skoene til jeg har gått ned 10 kilo til, så får jeg se om det hjelper.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:24   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Hver gang jeg starter en "ekstrem" kur pleier jeg å gå ned en skostr
Går den opp igjen etterpå da...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:36   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

håper jeg ikke får mindre føtter... Jeg har 36 nå jo

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:40   #4
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Jeg gikk opp en sko størrelse etter graviditet.. jeg veide det samme før og etter.. mener å ha "hørt" ett sted at alle ledd og knokler "utvider" seg under graviditet ikke bare bekkenet, og derfor går mange opp en skostørrelse.. Søstra mi erfarte det samme og hun er normalvektig..

Jeg endret jo også kroppsform.. jeg kjøpte en bukse når jeg var gravid i 3 mnd.. den satt som ett skudd.. men etter graviditet hadde jeg ikke sjangs å få den igjen.. da pga hoftene..

(Men det var bare greit at jeg har blitt litt bredere over hoftene for jeg er egentlig alt for smal der i forhold til resten) vet at når jeg går ned i vekt mister jeg rumpe-stumpen min...blir helt flat..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 19:11   #5
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Tror det var tredje året på Atkins at jeg plutselig gikk ned to skostørrelser.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 19:54   #6
Hanssi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6
Hanssi er på en erverdig vei

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Det er nok riktig at skostørrelsen kan variere med vekta. Men jeg har lest et sted at føttene, nesen og ørene vokser hele livet!

Hanssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:27   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Jeg gikk også opp en størelse i sko under graviditet.... ikke særlig stas å gå opp til 41 med mine 167 i høyde:-(

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 21:03   #8
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Jeg gikk også opp en størelse i sko under graviditet.... ikke særlig stas å gå opp til 41 med mine 167 i høyde:-(

Join the club.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 21:14   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Men vi står stødig da

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 21:20   #10
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Ja, det skal være sikkert. Mine ser ut som to flytebrygger, har mange lekre sko som ikke passer lenger. Pokker også!

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 21:21   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Gikk også opp i skostørrelsen etter fødsel.......

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 21:31   #12
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Gikk også opp i skostørrelsen etter fødsel.......

Jeg og.. og selv nå som jeg veier mindre enn før sistemann så er beina større (eller små ettersom man ser det når det gjelder str 38). Brukte 37 f.b

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 16:21   #13
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Jau jau...det ene paret sko gikk på i dag! Litt trange føltes de som, men vi skal se om 5 kilo til. De blir ikke kastet nå ihvertfall. Jeg klager over at dobbelthaken min ikke krymper først når jeg slanker meg. Men det gjør bena...har mistet mye ødemer i føttene. Bra det også da. Jeg "krymper" visst fra bakken og opp

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 23:13   #14
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jau jau...det ene paret sko gikk på i dag! Litt trange føltes de som, men vi skal se om 5 kilo til. De blir ikke kastet nå ihvertfall. Jeg klager over at dobbelthaken min ikke krymper først når jeg slanker meg. Men det gjør bena...har mistet mye ødemer i føttene. Bra det også da. Jeg "krymper" visst fra bakken og opp





jeg har også fått mindre ødemer i føttene.. blir spennede å se når det blir sommer og varmt..

jeg måtte kaste ett par sko som har blitt for store.. hærlig..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 23:16   #15
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

Opprinnelig lagt inn av Hanssi, her.

Det er nok riktig at skostørrelsen kan variere med vekta. Men jeg har lest et sted at føttene, nesen og ørene vokser hele livet!

Nesa oxo?????
SERIØST????????

  Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 00:56   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skostørrelser, vokser føttene...?

He, jeg har str 41 og er 167. Men det kan da ikke skje at føttene blir mindre? Jeg mener, jeg har skikkelig magre og senete manneføtter. Synes dessuten det er kledelig med store føtter til tross for høyden. Pippi var idolet mitt da jeg var liten, tenk

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sprekker under føttene Huldr Fysisk og mental helse 29 05-06-06 22:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no