Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skryte-tråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-07, 22:24   #1
linnipinni
Juniormedlem
 
linnipinni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 34
Innlegg: 47
linnipinni har en fantastisk aura rundt seglinnipinni har en fantastisk aura rundt seg

Skryte-tråd!

...


Sist redigert av linnipinni : 25-03-15 kl 08:11.
linnipinni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 09:41   #2
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Skryte-tråd!

JAAAAAA, jeg skal skryte MYE!!! Har holdt på med nille-uke siden mandag og jeg har gått fra 74.3 - 72.3 siden mandag (altså bare 5 dager) MINUS TOOO KILO, er suuuper stolt, bare 2.3 kilo igjen,WOHOOO!!!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 14:43   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Skryte-tråd!

Er du virkelig bare 2 kg fra det endelige målet? Wow!

Vet ikke om jeg har noe spesielt å skryte av akkurat nå - får heller lese innleggene til dere andre.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 17:30   #4
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av linnipinni, her.

Skryt om deg selv eller eventuelt noen andre

Jeg begynner med å skryte litt om meg selv da. Jeg er 18 år, har akkurat blitt mamma, flyttet sammen med barnefar i januar og fikk en valp i april. Dette har ført til dårlig kondis, vektoppgang, rotete leilighet, dårlig kosthold + ikke flink til å spise ofte og lite, sene kvelder og sene morgener osv. Dette har igjen ført til stress og depresjon.

Men bestemte meg nå for litt siden at jeg ville skjerpe meg. Var jo ikke sånn før :P Var jo skolelys og perfeksjonist til de grader når det gjaldt rydding. Trente og 3-4 ganger i uka på treningssenter. Vil ikke være en slapp mamma. Dessuten vil jeg at lillegutt skal lære seg å spise sunt og holde seg i form når han vokser opp - og jeg kan jo ikke akkuat forvente meg det fra han når jeg ikke gjør det selv eller hva? Har klart meg 10 dager på ketolysekuren nå og mistet 7 kg. Har vært flink til å trene, spise alle kosttilskuddene, holde leiligheten strøken, lagd middag hver dag til sambo kommer hjem fra jobb osv. Legger meg kl ti, senest elleve og står opp mellom seks og åtte. Og jeg har fått mer energi, bedre humør, bedre hud og halsen har blitt strammere Er jo ikke verdt å spise så mye usunn mat - man for jo ikke noe igjen for det! Når jeg ser på godterier og mat med høyt karboinnhold ser jeg bivirkningene ved det i stedet for å tenke på hvor godt det er. Den maten jeg spiser nå gir meg så mye mer! Dessuten har jeg gått ned fra å røyke 20 om dagen til mellom 3 til 7. Er ikke like røyksjuk lenger. Så skal veldig mye til for at jeg vender tilbake til den gamle livsstilen nå. Gleder meg til resten av livet mitt! Dette er jo så deilig! Slipper også skyldsfølelsen for å leve så dårlig. Man må jo sette pris på det livet man har! Og det gjør jeg nå! Og jeg vil leve lenge, og nyte det jeg har

Synes dette var et fantastisk deilig innlegg å lese! Og det som gjør det så bra, er at du ser på lavkarbo som et kosthold som du ønsker å fortsette med. Ikke bare for å ta av noen kilo i en fei (selv om det også er ganske deilig). Jeg føler det som deg. Jeg har gått ned ca. 11 kilo siden jeg startet, og for min del så har erfaringen med lavkarbo kosthold (og ketolyse) og alle innleggene her gitt meg så mye bra informasjon om lavkarbo kosthold og hvorfor dette er så viktig for å ha et godt og sunt liv.

Jeg tenker at det for meg ikke nytter å kjøre ketolysekuren, eller atkins eller fedon eller hva som helst bare en kort periode for å ta av kilo, hvis jeg går tilbake til å spise slik jeg gjorde før. Da kommer jo bare kiloene (og vel så det) rett tilbake.

Lykke til videre, linnipinni!

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 17:43   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Skryte-tråd!

Jaaaa, for en flott tråd!
Vil skryte av dere alle sammen jeg, for at dere er så flinke, og for at dere alle er til motivasjon for andre på forumet!

Så vil jeg skryte litt av meg selv. I dag viser vekta 74,2 kg. Jeg er altså bare 2 TO kg fra målet. Hvem skulle tro det i mai da jeg startet, 22,2 kg siden... Er SÅ stolt av meg selv og så glad. Endelig passer alle de kule klærne, jeg kan handle str 40/42 i VANLIGE klesbutikker...

Torkil; Du er og blir min livredder og helt! Jada, det er jo litt min egen fortjeneste også da, men det er jo O'Torkil den store som har utviklet denne kuren og skrevet "bibelen" min!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 00:21   #6
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jaaaa, for en flott tråd!
Vil skryte av dere alle sammen jeg, for at dere er så flinke, og for at dere alle er til motivasjon for andre på forumet!

Så vil jeg skryte litt av meg selv. I dag viser vekta 74,2 kg. Jeg er altså bare 2 TO kg fra målet. Hvem skulle tro det i mai da jeg startet, 22,2 kg siden... Er SÅ stolt av meg selv og så glad. Endelig passer alle de kule klærne, jeg kan handle str 40/42 i VANLIGE klesbutikker...

Torkil; Du er og blir min livredder og helt! Jada, det er jo litt min egen fortjeneste også da, men det er jo O'Torkil den store som har utviklet denne kuren og skrevet "bibelen" min!

Så utrolig flink du har vært Ser ut som vi har omtrent samme begynner vekt og samme målvekt Og du har jo ikke brukt lang tid heller, DU gir meg motivasjon til å tro at dette skal jeg klare Har du en journal? hadde vært så kjekt å lest om hvordan og hva du evt har spist? Fortsatt lykke til

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 13:57   #7
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Skryte-tråd!

MorStine, fantastisk resultat du har-kjempeflott! Og nå er du jo praktisk talt i mål

Om to dager har jeg vært på ketolysekuren i 2 uker.
Det har gått over all forventing og jeg er super fornøyd med "opplegget".

På fredag så var hadde jeg vel min første store prøvelse, vi var på besøk hos foreldrene til forloveden til eldstemann.
Dere skulle sett det fristende kaffe/kakebordet!
Jeg koste meg dog med kaffe og pepsimax mens de andre heiv inn på masse deilige karber og sukker

På 13 dager nå har jeg tatt av 6.5 kilo.

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 18:56   #8
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.

Jeg koste meg dog med kaffe og pepsimax mens de andre heiv inn på masse deilige karber og sukker

Smakte du ikke på NOEN ting?
Så flott da!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-07, 19:07   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Skryte-tråd!

Kjempe flott men jeg leser denne setningen "vi var på besøk hos foreldrene til forloveden til eldstemann". igjen og igjen... klarer ikke plassere Vil det si. at dere var på besøk hos foreldrene til forloveden til din eldste sønn? du er jo BARE 36

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:41   #10
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Kjempe flott men jeg leser denne setningen "vi var på besøk hos foreldrene til forloveden til eldstemann". igjen og igjen... klarer ikke plassere Vil det si. at dere var på besøk hos foreldrene til forloveden til din eldste sønn? du er jo BARE 36

Leste og tenkte nøyaktig det samme... Men jeg selv forlovet meg som 16 åring (med han jeg i dag er gift med), og dersom min sønn gjør det samme vil jeg bare være 36 når det skjer, var 20 da jeg fikk han...

Jeg har journal, men har ikke skrevet en skitt i den. Har så ustabilt nett at det ikke nytter å prøve og holde dere oppdatert. Men kom gjerne med spørsmål pr pm feks

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:27   #11
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Smakte du ikke på NOEN ting?
Så flott da!

Nei, ingenting.

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:31   #12
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Skryte-tråd!

Sorry damer, at jeg har forvirret dere litt

Jeg er stemor til en gutt på 22 år som skal gifte seg nå i oktober, det er mannen min sin eldste gutt.
Han er eldstemann av 4 gutter her hos oss, yngstemann på 3 år har jeg født selv

Sånn, da tenker jeg det skulle være klarert? Er det noe mer dere lurer på så bare spør

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:29   #13
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.

Sorry damer, at jeg har forvirret dere litt

Jeg er stemor til en gutt på 22 år som skal gifte seg nå i oktober, det er mannen min sin eldste gutt.
Han er eldstemann av 4 gutter her hos oss, yngstemann på 3 år har jeg født selv

Sånn, da tenker jeg det skulle være klarert? Er det noe mer dere lurer på så bare spør

Hehe... godt du kom og oppklarte litt her nå spør når jeg kommer på noe mer jeg... hihi

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 23:47   #14
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Skryte-tråd!

Så var brylluppet vel overstått.
Må bare få si at jeg spiste ikke poteter til middagen og smakte ikke på en eneste kake
Men sånn ellers hadde jeg ingen særlige restriksjoner...det hadde jeg bestemt meg for på forhånd.
Jeg hadde meg 1 glass champagne, 1 glass rødvin, 2 glass hvitvin, 1 liten baylies og 3 cognacer.
Vi hadde sursteik og jeg spiste godt av kjøttet, sausen, grønnsakene og litt waldorfsalat.
Til dessert var det Creme Bruilet som jeg smakte noen teskjeer av.



Det har egentlig vært en litt morsom uke i forkant, jeg har jo bakt kaker opp og ned i mente ( 96 kaffegjester ) og ikke hatt peiling på hvordan de smakte.
En gang glemte jeg meg ut da jeg fikk noe kakegreier på fingeren, stappet den i munnen ( ikke så lekkert, men det var når jeg holdt på å helle kaka i formen...så jeg var igrunnen ferdig ) og slikket.
Ånei!! Frøs til, og tenkte "må ikke svelge, må ikke svelge". Så gikk jeg og skylte munnen med vann og spyttet ut i vasken

Det som har fristet litt nå i etterkant er kransekakerestene som ligger på kjøkkenbenken, og tre sorter kakerester som står i kjøleskapet
Men, det er deiligere å være på kur og se gode resultater enn å spise kake!

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 09:13   #15
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Skryte-tråd!

Må si jeg synes du klarte deg bra, Toots.

Men når jeg ser på alt det flytende du inntok... ble du ikke full som en alke...?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 10:44   #16
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.

Så var brylluppet vel overstått.
Må bare få si at jeg spiste ikke poteter til middagen og smakte ikke på en eneste kake
Men sånn ellers hadde jeg ingen særlige restriksjoner...det hadde jeg bestemt meg for på forhånd.
Jeg hadde meg 1 glass champagne, 1 glass rødvin, 2 glass hvitvin, 1 liten baylies og 3 cognacer.
Vi hadde sursteik og jeg spiste godt av kjøttet, sausen, grønnsakene og litt waldorfsalat.
Til dessert var det Creme Bruilet som jeg smakte noen teskjeer av.



Det har egentlig vært en litt morsom uke i forkant, jeg har jo bakt kaker opp og ned i mente ( 96 kaffegjester ) og ikke hatt peiling på hvordan de smakte.
En gang glemte jeg meg ut da jeg fikk noe kakegreier på fingeren, stappet den i munnen ( ikke så lekkert, men det var når jeg holdt på å helle kaka i formen...så jeg var igrunnen ferdig ) og slikket.
Ånei!! Frøs til, og tenkte "må ikke svelge, må ikke svelge". Så gikk jeg og skylte munnen med vann og spyttet ut i vasken

Det som har fristet litt nå i etterkant er kransekakerestene som ligger på kjøkkenbenken, og tre sorter kakerester som står i kjøleskapet
Men, det er deiligere å være på kur og se gode resultater enn å spise kake!

Du har jo vært kjempeflink

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 10:46   #17
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skryte-tråd!

Da vil jeg skryte litt av meg selv. Jeg har til nå tatt av 7.2 kg - skulle faktisk ønske jeg hadde tatt av litt mer til nå, MEN jeg har gått inn 82!!! cm på hele kroppen og det syns jeg er masse. Det er nesten 1 meter med fett det - høres jo helt sykt ut....

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 10:59   #18
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Skryte-tråd!

Det er kjempebra Tittentei!! ( får meg til å angre på at jeg aldri har målt selv )


Ang. alkoholinntaket; har funnet ut at jeg ( dessverre ) ikke er som de fleste som er i ketose, jeg tåler omtrent like mye som før.
Ergo, jeg kjente ikke noe nevneverdig til alkoholen. Ble litt mer pratsom, that's it
Nå var jo alt dette inntatt i løpet av 8-9 timer, så det har vel kanskje også noe å si?

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 12:25   #19
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.

Det er kjempebra Tittentei!! ( får meg til å angre på at jeg aldri har målt selv )


Ang. alkoholinntaket; har funnet ut at jeg ( dessverre ) ikke er som de fleste som er i ketose, jeg tåler omtrent like mye som før.
Ergo, jeg kjente ikke noe nevneverdig til alkoholen. Ble litt mer pratsom, that's it
Nå var jo alt dette inntatt i løpet av 8-9 timer, så det har vel kanskje også noe å si?

Jeg er veldig glad for at jeg har målt meg siden kg ikke går så fort som jeg håpet.

Når de gjelder alkohol så merker ikke jeg noen stor forskjell heller fra tidligere.

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 13:04   #20
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Skryte-tråd!

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.

Det er kjempebra Tittentei!! ( får meg til å angre på at jeg aldri har målt selv )


Ang. alkoholinntaket; har funnet ut at jeg ( dessverre ) ikke er som de fleste som er i ketose, jeg tåler omtrent like mye som før.
Ergo, jeg kjente ikke noe nevneverdig til alkoholen. Ble litt mer pratsom, that's it
Nå var jo alt dette inntatt i løpet av 8-9 timer, så det har vel kanskje også noe å si?

Vel.. nå skal det være sagt at jeg tåler også omtrent det samme som jeg gjorde før på denne kuren... men SÅ mye som det der har jeg nå aldri tålt. Men nå har jeg et anstrengt forhold til brunt brennevin uansett, altså.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 15:32   #21
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Skryte-tråd!

Hmmmm hehehe, jeg må bare sjekke at du ikke tror jeg har drukket 1 liten FLASKE Baileys og 3 FLASKER cognac?
Det er mulig jeg har formulert meg litt utydelig, det er snakk om 4 sånne små glass/drinker

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:06   #22
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Skryte-tråd!

Neida neida... til og med det skjønte blondina her.
Men jeg tror den blandinga der ville fått meg rett i dørken iallefall (tror faktisk jeg dro en slik blanding rett før jul for noen år siden! Aldri mer...), men hvis ikke du gjør det, er det jo bare å ta bånnski, da!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:25   #23
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 39
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Skryte-tråd!

Er helt fersk her, og har tenkt å starte på ketolyse nå.
Guuuuuuud så motivert jeg ble etter å ha lest denne tråden da
Håper jeg kan skryte litt av meg selv etterhvert.

megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:52   #24
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Skryte-tråd!

Smula, er jammen glad det gikk greit med meg da. Som regel drikker jeg kun vin

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 20:00   #25
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Skryte-tråd!

MIN første prøvelse i dag Og jeg kom kjempefng igjennom den! Var på kurs i hele dag,og i første pause fikk vi servert kaffe og kake...Jeg tok kaffe og en bit av en lapp jeg hadde md

I matpasuen fikk vi påsmurte rundstykker. Jeg tok av pålegget og la oppå lappene mine..

På hjemveien knaska jeg noen poser baconsvor..ellers lite fett i dag,men rimelig lite karber da .D

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan starte en ny tråd / Svare med innlegg HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 15-01-09 18:43
Ny tråd: Hundre måter å oppnå suksess.. eller noe slikt... Carbokiller Lavkarbo generelt 11 07-01-05 06:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no