Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mars-startere!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-10, 12:58   #1
Mimosaen
Medlem
 
Mimosaen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 60
Mimosaen er på en erverdig vei

Mars-startere!

Ser det er en tråd for februar-startere her, så da kan vi også ha en for oss som begynner nå i mars! Her kan vi dele erfaringer, tanker og meninger!

Jeg begynte på lørdag 6. mars og håper på å nå målet mitt på 15 kg ned i løpet av året.

Foreløpig synes jeg det går greit med maten, men må jo innrømme at det blir litt ensformig. Utvider vel horisonten etter hvert, tenker jeg.

Håper det er flere som joiner tråden.

Mimosaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 13:26   #2
Mimosaen
Medlem
 
Mimosaen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 60
Mimosaen er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Jeg fortsetter jeg...

Gikk inn på www.diett.no og førte inn alt jeg spiste i går og til nå.

Dette er hva jeg oppnådde i går:
Energi:1716
Fett:135.28
Karbohydrat:5.92
Protein:101.05

I tillegg til maten, så drikker jeg 1-2 liter vann og jeg tar Krom, Magnesium, Kalsium og Selen.

Er dette greit?

Mimosaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 14:31   #3
Lotta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 42
Lotta er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei hei. Jeg hiver meg med. Startet 3 mars og er akkurat kommet meg ovenpå igjen etter å ha vært igjennon noen bivirkninger.
Ting er mye enklere nå og jeg kan leve normalt igjen.
Jeg spiser for tiden mye fisk, kjøtt og enkelte grønnsaker. Har drukket endel farris for å dempe kvalmen ellers går det mye på vann.
Til frokost blir det ofte egg med laks, spekemat eller bacon. Eller yogurt naturell med bringebær pluss linfrø
Jeg spiser meg alldid så mett at det kan ta noen timer før jeg blir sulten igjen.
De siste dagene har jeg faktisk tenkt på annet enn mat mat mat

Lotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 15:44   #4
Fleskesilje
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 36
Innlegg: 24
Fleskesilje er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei

Jeg begynnte mandag 8 mars så bare holdt på noen dager.
Jeg syns alt går veldig greit utenom frokosten. Syns den er veldig vanskelig. Mange spiser jo gjerne middags rester til frokost, men varm mat på morgenen byr meg imot Hehe.. Bakte ketolyse brød igår, men smaker jo herk. Eller bare frø. hehehe.

Kjekkt med en mars-tråd og

__________________
Fleskesilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:06   #5
Superkatti
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 29
Superkatti er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

jeg hiver meg gjerne på en mars-tråd. begynte 1 mars og syns det går veldig greit med maten iallfall. kroppen min har nok et velutviklet forsvar mot stadig nye måter å slankes på så det går jo ikke akkuratt fort, men håper det går jevnt og trutt nedover iallfall.
er 72 nå og har tenkt meg ned på rundt 60 i løpet av året. helst før høsten.

jeg baker frokostmuffins nå. de var veldig gode syns jeg. så du kan prøve de til frokost? har masse brie og salami på.

__________________

Superkatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:08   #6
Mimosaen
Medlem
 
Mimosaen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 60
Mimosaen er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Koselig med flere her.
Hadde egentlig tenkt jeg skulle bake et brød snart, men ettersom jeg har lest så smaker det ikke noe godt. Har jo heller ikke savnet brødmat enda. Vi får se.

Mitt næringsinnhold i dag er mye bedre (tror jeg):

Energi:2094
Fett:185.02
Karbohydrat:15.09
Protein:91.9


Har også tatt alle vitaminer og drukket 2.6 liter vann!

Mimosaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:23   #7
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Mimosaen, her.

Koselig med flere her.
Hadde egentlig tenkt jeg skulle bake et brød snart, men ettersom jeg har lest så smaker det ikke noe godt. Har jo heller ikke savnet brødmat enda. Vi får se.

Mitt næringsinnhold i dag er mye bedre (tror jeg):

Energi:2094
Fett:185.02
Karbohydrat:15.09
Protein:91.9


Har også tatt alle vitaminer og drukket 2.6 liter vann!

Bak Nannah´s knekkebrød Nydelige

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:46   #8
Armath
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 5
Armath er på en erverdig vei
Smile

Sv: Mars-startere!

Hei hive meg og med her. Begynte 1 mars på ketolyse og
var i ketose den tredje synes faktisk at det med maten er lett
men savne veldigt sjokolade;0)
har gått ned 7,5kg på 11 dager

Armath er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 08:37   #9
Superkatti
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 29
Superkatti er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

hmm.. kjenner jeg er i ferd med å bli en smule stressa... jeg trodde liksom en skulle gå ned litt kjappere i begynnelsen av kuren. det er iallfall det en blir "lokket" med. men nå i min andre uke så har jeg da veid 100gram mer hver dag. det blir 1,2 ned første uka, og så opp 400gram denne uka. jeg er i ketose hver dag og syns jeg spiser ganske greit. må vel kanskje bare være tolmodig så håper jeg det løsner snart...

__________________

Superkatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 11:34   #10
only
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
only er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei, jeg synes det går greit foreløbig, veldig fornøyd med maten jeg spiser, og savner ingenting, går ned par hundre gram hver dag ca, så det går jevnt og trutt nedover, spiser alle disse ketolysemineralene så sant jeg husker å ta dem, glemmer ofte den jeg skal ta på kvelden. trening er så som så, men blir litt innimellom, i dag har jeg jogget 10 min på elipsemaskinen min, og tatt en gord rekke med ulike sittups... pluss malt en vekk hehe...
nannahs 70 talls pizza var kjempe god. Tror det blir pizza og norske talenter i kveld med familien, kanskje litt frosne jordbær mixa med fløte og sukrin til desert?? Lykke til alle slankere!

only er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vet ikke kutter ut karbohydrater så godt jeg kan Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 13:39   #11
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys
Thumbs up

Sv: Mars-startere!

Starta 1.mars jeg også. Mista masse vann første dagene, og så sto vekta bom fast. Deretter løsna det, spesielt etter at noen snille piker her inne forklarte meg hvor mye fett jeg skal få inn i meg/døgn. Etter at jeg øka inntaket med ca. 5 eggeglass med Vita Optimalolje/døgn, har vekta starta å rase nedover. 3Kg siste uka

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 13:48   #12
cmh
Medlem
 
cmh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
Innlegg: 150
cmh er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Starta 1.mars jeg også. Mista masse vann første dagene, og så sto vekta bom fast. Deretter løsna det, spesielt etter at noen snille piker her inne forklarte meg hvor mye fett jeg skal få inn i meg/døgn. Etter at jeg øka inntaket med ca. 5 eggeglass med Vita Optimalolje/døgn, har vekta starta å rase nedover. 3Kg siste uka


Wow!!
Så ditt eksakte matintakk pr. dag ser ut hvordan???
Bare litt misunnelig her ja!!

__________________

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 13:55   #13
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Hei,

Sitat:

Mimosaen:
tillegg til maten, så drikker jeg 1-2 liter vann og jeg tar Krom, Magnesium, Kalsium og Selen.


Ser ut som det blir litt lite vann, den vanligste nybegynnerfeilen er for lite fett og for lite vann.

Sitat:

Fleskesilje:
Jeg syns alt går veldig greit utenom frokosten.


Til inspirasjon:
Hva har du spist til frokost i dag

Sitat:

Armath:
…men savne veldigt sjokolade;0)


Kan være at du får i deg for lite fett, min erfaring er at når jeg får i meg nok fett i løpet av dagen så er søtsuget totalt fraværende. …men ikke unormalt å oppleve dette i begynnelsen, hold ut og søtsuget vil forsvinne.


Superkatti
Ikke alle her inne raser ned i vekt, det bare virker sånn, he, he… Hvor mye og hvor fort man går ned kommer an på mange faktorer. Så er det ikke å komme unna at de som skal ned masse går mer ned i begynnelsen enn de som ikke er så veldig overvektige. Husk også at det mann mister første uken i hovedsak er vann…
Husk også at kroppen kan trenge opp til fire uker for å komme i optimal fettforbrenningsmodus.
Vekta vil naturligvis svinge, en ide er å bruke målbånd da man ofte kan gå ned i cm uten at det synes på vekta. Salt mat binder vann i kroppen og noen har fått seg et lite støkk etter en dag med spekemat eller bacon crisp. Mange samler vann rundt mens og eggløsning, vet om de som går opp2-3 kg, men dette forsvinner fort igjen. Dersom man blir deprimert av de naturlige vektsvingningene så anbefales det enten å veie seg på en bestemt dag eller rett og slett hive vekta lengst inn i skapet og heller bruke målbånd.

For de av dere som ikke har lest denne tråden så anbefaler jeg at dere tar en titt, jeg har samlet sammen litt informasjon fra forumet om bl.a. hvor viktig vann og fett er på lavkarbo: Til alle nybegynnere på lavkarbo...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 14:38   #14
Skallesei
Juniormedlem
 
Skallesei sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Elnesvågen
Alder: 40
Innlegg: 12
Skallesei er på en erverdig vei
Question

Sv: Mars-startere!

Hei hei...

Begynte på ketolysekuren 1.mars. Har ikke ført noen oversikt over inntaket mitt til nå men jeg vet at jeg har drukket altfor lite vann, og altfor mye PepsiMax.
Tar magnesium, selen og krom.
Jeg har det med å spise litt mye og få ganger. Ofte bare 2 ganger om dagen..
Spiser som regel 2 stekte egg og 150g bacon til frokost og så en biff eller to til middag. Steker som regel litt løk/sopp/paprika til om jeg ikke bare har brokkoli på siden. På kvelden gomler jeg i meg litt ost og kjøttpålegg.

Regner med jeg ligger på maks 10g karbo om dagen.
Har "målt" med sticks og de blir helt lilla og gir utslag for at jeg er i ketose.

Har gått ned 5kg på 2 uker.

Lurer på hvor høyt fettinntaket mitt bør være? Er kanskje ikke høyt nok?
Sitter mye i ro med datamaskin, og er lite i aktivitet.
Tenkte å kjøpe en slik ergometersykkel eller hva det heter så jeg kan kompensere for mosjonen jeg skulle hatt hver dag. Hvor mye og hvor hardt bør jeg sykle? =)

Takker for svar..

__________________


Skallesei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren... Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 15:24   #15
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Hei,
Mange føler seg litt blytunge i beina i begynnelsen på ketolyse, men det går over etter hvert. Her finner du forresten trenings delen av forumet, http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25
Dersom du har ketolyse boka så står det litt om mosjon på s.46-51

På ketolyse så skal du spise når du er sulten og spise deg passe mett om det er eller 4 ganger spiller ingen rolle, mange her inne, meg inkludert, spiser som oftest bare 2 ganger i løpet av dagen.
10 kh er litt lite på ketolysekurer, prøv og legg inn litt grønnsaker med frokosten, eller med kvelds snacksen.
Vedrørende stiksen, så skal testen tas på kvelden minst 2 timer etter siste måltid, de aller, aller fleste vil teste positiv på morningen) og den mørkeste fargen kan være en indikasjon på at man drikker for lite vann.
For de fleste ketogene dietter ligger fordelingen sånn omtrent på: 75% fett, 20% protein og 5% karbohydrater.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 15:27   #16
Mimosaen
Medlem
 
Mimosaen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 60
Mimosaen er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,


Ser ut som det blir litt lite vann, den vanligste nybegynnerfeilen er for lite fett og for lite vann.

Jeg går å drikker fra en Olden-flaske som jeg fyller med vann. Jeg har tenkt at den inneholder 0.5 liter, men det er jo 0.7. Så i løpet av en dag får jeg nok i meg bortimot 2.5 liter. Mer enn det klarer jeg ikke!


Forresten koselig at det er flere marsstartere.

Mimosaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 20:21   #17
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Mimosaen, her.

Jeg går å drikker fra en Olden-flaske som jeg fyller med vann. Jeg har tenkt at den inneholder 0.5 liter, men det er jo 0.7. Så i løpet av en dag får jeg nok i meg bortimot 2.5 liter. Mer enn det klarer jeg ikke!

Forresten koselig at det er flere marsstartere.

Du skrev først 1-2 liter og under 2 er litt lite, kjempefint at du har kommet deg over 2 tallet…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 20:22   #18
Trulte bollemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 13
Trulte bollemor er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei

Jeg blir med her jeg også, selv om jeg prøvde meg litt frem i februar.
Jeg synes også jeg går tregt ned... men det er nok helt klart det å få i seg nok fett som er mitt problem!

Takk for tipset om diett.no - 884 kalorier i dag, og lite fett - Runegutt: drikker du fettet? Andre som har gode resultater på det?

Ketose tab. begynte jeg med på mandag, og stiksene - er i ketose, litt svak i går etter å spist hjemmelaget tomatsuppe. I dag er den igjen mellomrosa...
Tror kroppen min er i sjokk, men føler meg utrolig pigg og tiltakslysten.

Hvor mye vil dere ned?

Jeg er veier 118 kg og skal ned så mye som mulig over lang tid - håper på 24 kg det neste år. Selvfølgelig mer - men vil ikke gå for raskt ned heller. Da løs hud ikke akkurat er så sexy.

Jeg trener 4-5 ganger per uke. Og er det jeg kaller en "Sporty tjukkas". Har spist sundt og trent mye, men spist altfor mye karbo og altfor lite proteiener og nærmest aldri fett. Har vært tykk i altfor mange år, jeg la på meg 50 kg i løp av få år etter at jeg opplevde posttraumatisk stress. Men nå skal det bort, og jeg kjenner mange som har endelig klart det med lavkarbo og fett.

Lykke til - og takk for alle gode tips!
Jeg synes ketosebrødet er godt jeg da ;-)

__________________
Trulte Bollemor



Trulte bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 20:58   #19
Trin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 40
Trin er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Jeg er også mars-starter!
Begynte mandag 8/3. Har gått ned 2,6 kg på de første 5 dagene. Supert Håper det fortsetter! Fikk boken og tablettene i går, håper å virkelig komme på rett kurs nå! Føler det er vanskelig å finne gode måltider, satser på at boken inspirerer til videre utforsking av maten.
Kjenner en voldsom forbedring i kroppen, og gleder meg til fortsettelsen
Veldig på jakt etter gode tips, så erfarer du noe eller kommer over en god oppskrift - del det gjerne!

Trin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 23:37   #20
mat
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 8
mat er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Jeg er ny her så klar som et egg å begynne hi hi.
Ønsker alle en flott helg

mat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 23:50   #21
misstoril
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Østfold
Innlegg: 13
misstoril er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei
Jeg har tenkt mange ganger å begynne, men SLITER med hva jeg skal spise Jeg er ikke glad i verken kjøtt eller fisk. Jeg er veldig glad i grønnsaker, salat og slik, og ellers sikkert slik jeg ikke bør spise, som knekkebrød. Men så har jeg skjønt det slik at mange grønnsaker har en del karb iseg, og frukt er omtrent fy..

Håper jo å få til dette, men jeg trenger rett og slett tips til hva jeg kan spise
Lykke til alle sammen! Og god helg.

misstoril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 00:39   #22
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av misstoril, her.

Hei
Jeg har tenkt mange ganger å begynne, men SLITER med hva jeg skal spise Jeg er ikke glad i verken kjøtt eller fisk. Jeg er veldig glad i grønnsaker, salat og slik, og ellers sikkert slik jeg ikke bør spise, som knekkebrød. Men så har jeg skjønt det slik at mange grønnsaker har en del karb iseg, og frukt er omtrent fy..

Håper jo å få til dette, men jeg trenger rett og slett tips til hva jeg kan spise
Lykke til alle sammen! Og god helg.


Ikke så mange vegetarianere på lavkarbo, men de finns. Temaet er oppe fra tid til annen og her har jeg funnet noen tråder vedrørende temaet, håper du finner litt inspirasjon her:
Lavkarbokosthold basert på vegetarkosthold?
Veggis på ketolyse
Vegan + Lavkarbo?
Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat
Ingen karbo - mye protein for vegetarianere...
proteiner når man er veggis...
Måltidsplan for en vegetarianer.
Vegetar-Lindberg
Er vi flere vegetarianere her inne?
Lavkarbokosthold basert på vegetarkosthold?
Ketolyse uten kjøtt
Hvordan være (stort sett) veggis (uten melkeprodukter) og lavkarbo?
Lavkarbo for vegetarianere
Vegetarprodukter/ lavkarbo?
Vegetariske middager
Fascinert veggis venter på
Hvor er alle vegetarianerne?
Muskuløse vegetarianere
Vegeterianer....
Vegetariske frokoster
Vegetarisk lunsj

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 00:55   #23
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av cmh, her.

Wow!!
Så ditt eksakte matintakk pr. dag ser ut hvordan???
Bare litt misunnelig her ja!!

En typisk dagsrasjon:
Frokost: En munn tran, ett eggeglass olje, En tomat, en agurk, 1/2 boks tunfisk i majonaise

Lunch: En avocado
Ekstra Lunch; Ribbe og 200g brokkolokolokolioglei

Middag: Kjøtt/fisk og brokolikokkeliko med masse smør, og et glass olje til dessert.

Kvelds: 6 skiver Bason og 3 egg, og hvis jeg gidder,,,Brokkolikkolei


Er nøye med mine 20g karbo.
Fett nok
Og må spise ketotabletuttene

Ja også 40 minutters gåtur.

Starta med ketogreiene fordi jeg har fått betennelse i muskelfester i begge knær, og dermed måtte skru ned treninga radikalt.
Det passer udmerket med litt vekttap uten sulteseg samtidig.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 00:58   #24
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Mars-startere!

Tester ny olje: Odelia rapsolje. Smaker bedre enn Vita Optimal.
Spennende å se om kroppen liker den.
Tror det er for mange solsikker i optimaloljen.
Eksemen min liker ikke solsikker i flytende form, mystisk nok

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 02:17   #25
Fax
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 46
Innlegg: 4
Fax er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Hei!

Jeg begynte for 4 uker siden, i begynnelsen gikk jeg ned kjempefort, men så stoppet det helt opp 2 uker siden. Var så desperat noen dager siden at jeg kjøpte inn Nutrilett og tenkte å drikke bare shakes i en uke..... jeg klarte det 1 dag så fikk jeg sånn hodepine og var SÅ SULTEN at jeg ikke orket mer. Så nå er jeg tilbake på lavkarbo igjen. Eneste bra med 'nutrilettutskeielsen' er at det fikk fart på dobesøkene igjen, for jeg har strevd en del med forstoppelse de siste ukene på lavkarbo.

Tror muligens jeg drikker for mye PepsiMax, vet ikke helt om det har noe å si. 1 liter dagen omtrent. For min del gjør det jo dietten mye enklere, selv om det beste hadde vært å drikke vann.

Uansett, her er jeg! Får jeg værme i gjengen eller?

__________________


Fax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Januar-startere. Er det mange av oss der ute? Chin Ketolysekuren 456 02-02-11 13:33
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no