Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Svimmelhet-hjelp meg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-10, 21:37   #1
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei
Unhappy

Svimmelhet-hjelp meg

Har vært på Ketolysekur siden januar og egentlig nådd målet mitt. I det siste og hele dagen i dag, har jeg vært så svimmel at jeg har vært nær ved å gå i bakken. Blir litt engstelig og redd. Har økt på med mat og karbo i dag, uten at det har hjulpet.
Kan noen gi meg råd??

__________________


Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 22:52   #2
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svimmelhet-hjelp meg

Jeg hadde noe lignende i to perioder, men vet ikke om det er det samme som deg. Jeg ble veldig trøtt og kunne gjerne sove et par timer om ettermiddagen og alt var utrolig tungt. Jeg har aldri fulgt noe opplegg og antok at det var en liten justering i matsammensetningen som skulle til. For å teste det så drakk jeg noe cognac, da alkoholen tas raskt opp. Jeg fikk mer energi av det, men er ikke til å anbefale som en del av kostholdet, jeg ville som sagt teste en hypotese

Hadde det vedvart for meg ville jeg gått og tatt en blodprøve for å se om jeg hadde for lite eller for mye av noe, men det gikk over. Vil anbefale deg en tur til lege for å sjekke.

Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg skal teste hypotesen litt i kveld også. Kan aldri bli for sikker på det der.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svimmelhet og trening? Bathory Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 30-08-10 19:01
Svimmelhet Heksa Fysisk og mental helse 4 02-11-09 19:35
Svimmelhet og hodepine Bathory Spis deg ned i vekt med Skaldeman 1 28-10-08 09:42
Svimmelhet og matthet Smile Spørsmål og svar 5 29-04-07 18:18
Svimmelhet Femita Lavkarbo generelt 3 28-08-06 18:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no