Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Butikker i Bergen?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-10, 23:26   #1
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Butikker i Bergen?

Hei.

Eg tenkte eg skulle kjøpa noko Bakemiks eller Soyaproteinpulver til å lage meg litt brød. Egg, olje, kruskakli, linfrø, sesam osv alt dette er jo lett å finna i butikkar.

Har søkt på forumet her, men finn ingenting ang. kor det er i Bergen (untatt ein butikk langt ute i gokk.)

Nokon i Bergen her som veit kor ein kan få kjøpt det?

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 00:00   #2
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Butikker i Bergen?

Kinsarvik har masse proteinpulver og greier for body buildere og lavkarbere og så har de som regel mandelmel og kokosmel og masse andre helsekostting. Så der har jeg funnet mye av de litt mer "aparte" ingrediensene. De har også en 330g pose med fiberhusk som gir bedre enhetspris enn de posene jeg har sett på meny.
Liker best den i sentrum. Filialene ute på diverse handlesenter har ikke hatt like bra utvalg de gangene jeg har vært innom.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 00:20   #3
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Sv: Butikker i Bergen?

Sjølv om eg har budd her ei lita stund anar eg ikkje kor slikt ligg :>

Du seier sentrum, kor i sentrum om du har det i hodet er det "kinsarvik naturkost"?


denne?
http://www.gulesider.no/gs/companyDe...ineId=Z0GZBJNN

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 00:23   #4
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Butikker i Bergen?

Jepp. Husker ikke naturkostbiten av navnet men det er den som ligger vis a vis sdet akademiske kvarter. Hvis du starter ved flybusstoppet ved hotell Norge og går oppover mot høyden så er den på høyre side rett før det blir ordentlig bratt

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 00:30   #5
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Sv: Butikker i Bergen?

Jobber ved det akademiske kvarter, så skal klare å finne det

Tusen Takk!

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 00:33   #6
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Butikker i Bergen?

Det burde være forholdsvis greit å finne da ja.
Lykke til med baking.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:42   #7
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Sv: Butikker i Bergen?

Var der idag og kjøpte ein pakke Fiberhusk, kostet 89kr for 150g, mindre pakning med 100g var kr. 69.

Dei har stort utval av ketolyseprodukter og han eg snakka med virka som om han hadde peiling.

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:02   #8
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Butikker i Bergen?

Bakemix, soyaprotein og flere produkter fra ketolyse.no får du fatt i på Meny Sletten Senter. Det ligger jo et stykke fra sentrum, men...
Så i ettertid at det ikke sto noe om ketolyse i kostholdsfilosofien din, men er nå produkter som kan brukes til baking anyway :-)

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:59   #9
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Butikker i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av Thaleia, her.

Bakemix, soyaprotein og flere produkter fra ketolyse.no får du fatt i på Meny Sletten Senter. Det ligger jo et stykke fra sentrum, men...
Så i ettertid at det ikke sto noe om ketolyse i kostholdsfilosofien din, men er nå produkter som kan brukes til baking anyway :-)

*ser i bussrute for å komme til Sletten senter* Jeg ønsker meg sånn bakemiks.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 21:01   #10
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Butikker i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

*ser i bussrute for å komme til Sletten senter* Jeg ønsker meg sånn bakemiks.

Linje 90 (støbotn-sletten) som blant annet går fra Olav Kyrres gate og bystasjonen stopper ved Sletten :-)

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
hvilke butikker har sjokolader fra cachet, og virginias? Calvin Spørsmål og svar 0 12-04-08 14:18
Butikker i Danmark med lavkarbo mat? kelly Lavkarbo generelt 0 04-07-07 09:06
Ketolyseprodukter I 150 Meny-butikker? Torkil Ketolysekuren 32 03-05-07 19:36
LAVKARBO BUTIKKER-ketolysedietten Hyper Spørsmål og svar 4 22-08-06 16:16
Regionalt inndelt tråd om anbefalte butikker. Fjonken Lavkarbo generelt 3 06-03-06 11:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no