Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vanskelig start!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-11, 15:47   #1
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Vanskelig start!

Er på min første uke med lavkarbo (vel, egentlig den andre, men jeg hadde en sprekk), og akkurat nå er det vanskelig! Er sulten hele tida, savner brød og pasta og melkesjokolade. Og jeg blir ikke mett selv etter en god lavkarbo-middag. Selv om jeg spiser både bacon, kjøtt og egg, føles det rett og slett ikke mettende nok.

Var det slik med dere også? Tar veldig gjerne imot tips og råd

__________________




Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 15:49   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig start!

Mye sulten jeg også første uka, men jeg spiste ENORME mengder lavkarbomat for å veie opp Tro meg, det roer seg, og etterhvert blir det vanskelig og få i seg nok mat fordi du er aldri sulten...

HOLD UT, spis mye mat, drikk mye vann og hold deg opptatt med andre ting

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 19:32   #3
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

hehe, ja jeg håper det roer seg. Blir jo fristet til å slutte med dette, når det er så vanskelig som nå... synes liksom ikke at lavkarbo-maten er fullgode erstatninger akkurat nå.. Hmmm.

__________________




Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 20:00   #4
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Vanskelig start!

Husk å få i deg nok fett Det metter gode. Smør, ost, seterrømme, oljer, majones. Ha en dæsj her og en dæsj der, så holder du deg mett lenger Lykke til!

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 21:28   #5
cechb
Nytt Medlem
 
cechb sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 39
Innlegg: 2
cechb er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

jeg har akkuratt starta med lavkarbo.. alltid gått på GR, og det funket forsåvindt, men gått opp igjen, og ikke råd til nye kurs, og tenkte jeg skulle prøve litt for meg selv, og se om lavkarbo er noe for meg.. det jeg sliter litt med er alt fettet, syns det rett og slett er ekkelt.. er så vandt til alle de magre produktene. og vanskelig å ikke spise så mye frukt.

cechb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 22:05   #6
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Vanskelig start!

Jeg hadde det akkurat på samme måten Den første uken var jeg litt småkvalm og uggen, men så gikk det over Du kan "gjemme" det i maten i starten også. Om du feks lager kjøttsaus kan du ha i ost og rømme, eller lag en salat og bland majones med tunfisk i olje og vend det litt sammen. Olje kan du også gjemme i smoothies Lykke til!

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 23:20   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig start!

Opprinnelig lagt inn av Kristin81, her.

hehe, ja jeg håper det roer seg. Blir jo fristet til å slutte med dette, når det er så vanskelig som nå... synes liksom ikke at lavkarbo-maten er fullgode erstatninger akkurat nå.. Hmmm.

Det tror jeg skyldes litt manglende oversikt over hva du kan spise foreløpig, og er ikke uvanlig i starten Jeg spiser mye mer "hotell-buffet" mat (som jeg elsker) nå enn noengang før, og lager meg ofte "tapas-tallerken" når jeg er litt matlei. Nå elsker jeg oliven og fetaost, spanske spekepølser, aioli, kylling da - så fantasien får fritt utløp

I dag har jeg spist min nye favoritt, nemlig en variant av cæsar-salat:
Romanosalatbalder, hjemmelaget chili-aioli (majones som jeg blander med creme fraiche for å få den lettere og ikke så tung på smak, hvitløk, chili eller chiliolje, litt flytende natreen og sitronsaft), kylling (grillet eller stekt kyllingfilet i biter) med bacon-biter og masse parmesan på toppen! Nå OSER det hvitløk her - men det er jo bare deilig! Dette fikk jeg servert hos Jordbærpikene, og er 100% lavkarbo!

Ellers lager jeg mye eggesalat av samme majo/cf blanding, med masse urter, god spekeskinke og kokt egg. I morgen blir det rekesalat med samme basis, en liten dæsj chili-ketchup, (evt sukkerfri ketchup og chili), en dæsj worchestershiresaus og krydder etter smak
Knallgodt sammen med sprø salat og tomat, eller på en lavkarboskive.

Savner du brød - til supper, eller til frokost/lunsj innimellom, anbefaler jeg på det varmeste Karins "mitt aller beste brød". Det smaker som godt grovbrød

Savner du sjokolade finnes det alternativer der også - enten de sukkerfrie som du får kjøpt i helsekosten (innehar maltitol, kan være litt utfordrende for magen), atkins-barene eller du kan lage deg cappuchino-smoothie med smak av sjokolade og kaffe.

Kan du ikke nevne noen matretter du virkelig savner, så kanskje vi kan friste med en lavkarbovariant?

JEG spiser ekstremt mye mer variert, med mer salater, grønnsaker, rene proteinkilder og rene fettkilder nå enn noensinne tidligere i mitt liv Jeg har holdt på i snart to år... lavkarbo har kurert mine chrons-symptomer, og selv om jeg ikke har særlig vektnedgang (sannsynligvis pga kronisk infeksjon) kommer jeg aldri til å spise slik jeg gjorde igjen

Kommer du deg gjennom de første to ukene er veldig mye gjort - så hold ut det ER verdt det!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 15:14   #8
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det tror jeg skyldes litt manglende oversikt over hva du kan spise foreløpig, og er ikke uvanlig i starten Jeg spiser mye mer "hotell-buffet" mat (som jeg elsker) nå enn noengang før, og lager meg ofte "tapas-tallerken" når jeg er litt matlei. Nå elsker jeg oliven og fetaost, spanske spekepølser, aioli, kylling da - så fantasien får fritt utløp

I dag har jeg spist min nye favoritt, nemlig en variant av cæsar-salat:
Romanosalatbalder, hjemmelaget chili-aioli (majones som jeg blander med creme fraiche for å få den lettere og ikke så tung på smak, hvitløk, chili eller chiliolje, litt flytende natreen og sitronsaft), kylling (grillet eller stekt kyllingfilet i biter) med bacon-biter og masse parmesan på toppen! Nå OSER det hvitløk her - men det er jo bare deilig! Dette fikk jeg servert hos Jordbærpikene, og er 100% lavkarbo!

Ellers lager jeg mye eggesalat av samme majo/cf blanding, med masse urter, god spekeskinke og kokt egg. I morgen blir det rekesalat med samme basis, en liten dæsj chili-ketchup, (evt sukkerfri ketchup og chili), en dæsj worchestershiresaus og krydder etter smak
Knallgodt sammen med sprø salat og tomat, eller på en lavkarboskive.

Savner du brød - til supper, eller til frokost/lunsj innimellom, anbefaler jeg på det varmeste Karins "mitt aller beste brød". Det smaker som godt grovbrød

Savner du sjokolade finnes det alternativer der også - enten de sukkerfrie som du får kjøpt i helsekosten (innehar maltitol, kan være litt utfordrende for magen), atkins-barene eller du kan lage deg cappuchino-smoothie med smak av sjokolade og kaffe.

Kan du ikke nevne noen matretter du virkelig savner, så kanskje vi kan friste med en lavkarbovariant?

JEG spiser ekstremt mye mer variert, med mer salater, grønnsaker, rene proteinkilder og rene fettkilder nå enn noensinne tidligere i mitt liv Jeg har holdt på i snart to år... lavkarbo har kurert mine chrons-symptomer, og selv om jeg ikke har særlig vektnedgang (sannsynligvis pga kronisk infeksjon) kommer jeg aldri til å spise slik jeg gjorde igjen

Kommer du deg gjennom de første to ukene er veldig mye gjort - så hold ut det ER verdt det!

Tusen takk for fine svar, dere og for gode matforslag. Salaten din hørtes skikkelig god ut, Nerthus - den tror jeg at jeg "stjeler"
Her er noen retter jeg savner:

ris og nudler (elsker asiatisk mat og pad Thai, etc.)
Chicken Tikka Masala (kan jo spise den uten ris, men såvidt jeg vet inneholder vel Masala-sausen for mye karber?)
Liker spagetti og kjøttsaus, og synes det ikke blir helt det samme uten pasta (men det går forsåvidt greit)
Bananer
Tyrkisk pepper
Og kanskje det jeg savner aller mest: fersk appelsinjuice med fruktkjøtt
Frokostblanding, f eks Weetabix og Crusli Solfrokost
Yoplait-yoghurt

Synes Atkins-sjokoladene er gode, men savner "ekte vare" da de føles som tørre erstatninger. Bruker lavkarbo-brød og frokostblanding fra Spis deg slank, men sitter igjen med en følelse av å ikke være mett. Karbohydrater gir en helt annen følelse i magen (kanskje er det blodsukkeret?), gjør det ikke?

Er inne i en litt "kjip periode av livet" nå, sover dårlig og har vært litt deprimert (uavhengig av kosthold, altså). tenkte at lavkarbo kanskje kunne gi meg gode helsegevinster - men akkurat nå føler jeg meg bare slapp og sulten.

Kanskje blir det bedre om jeg kommer meg over kneika?
Eller hadde det vært bedre å vente med kotomlegging til søvn og ting er bedre?

__________________




Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 15:38   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig start!

Opprinnelig lagt inn av Kristin81, her.

Tusen takk for fine svar, dere og for gode matforslag. Salaten din hørtes skikkelig god ut, Nerthus - den tror jeg at jeg "stjeler"

Stjel i vei! Jeg er rett og slett litt hekta på denne nå for tida
Laget chili-aioli, grønnsalat/fetaost/tomater, grillet paprika med fetaost i chiliolje sammen med grillete asparges (som jeg hadde marinert i chiliolje en time på forhånd) med parmesan på toppen sammen med deilig grillmat (grillribbe og hotte pølser) i går og det var KNALL!

Sitat:

Her er noen retter jeg savner:

ris og nudler (elsker asiatisk mat og pad Thai, etc.) lag blomkålris, i tillegg vet jeg at det finnes en nuddeltype med lite karbo i, shirataki nudler. Du må sikkert søke litt for å finne hvem som har de. Noen sier de smaker rart, andre er fornøyde med alternativet.

Chicken Tikka Masala (kan jo spise den uten ris, men såvidt jeg vet inneholder vel Masala-sausen for mye karber?) Lag egen tikka masala saus - i lavkarboversjon
Liker spagetti og kjøttsaus, og synes det ikke blir helt det samme uten pasta (men det går forsåvidt greit) Alternativet er å raspe tynne skiver av squash og lettkoke disse et par minutter før du har sausen over, eller bruke shirataki nudler. Alt blir en vane etterhvert, men det er greit og ha alternativer man kan bruke innimellom
Bananer Smaker ikke som banan, men en klementin har bare 4 g kh i seg, piel de sapo melon har ca 6 kh pr 100 g (samme som jordbær) og kan være et fint alternativ av og til. Melon med spekeskinke rundt er kjempegodt!
Tyrkisk pepper det finnes alternativer her også - sjekk ut linken
Og kanskje det jeg savner aller mest: fersk appelsinjuice med fruktkjøtt
Fruktkjøttet er lite og gjøre med, meeeen kanskje en appelsin-fun light med klementin-kjøtt i kan hjelpe?
Frokostblanding, f eks Weetabix og Crusli Solfrokost Her nevner du jo spisdegslank frokostblanding, søk litt på oppskriftsforumet under frokost og se om du kan lage dine egne blandinger.
Yoplait-yoghurt Tyrkisk yoghurt, flytende natreen, og feks bjørnebær opptint i mikroen... smaker MINST like godt og ikke så mye sukker som originalen. Jeg har fryseren full av forskjellige bær og lager meg smoothies stadig vekk. De er også gode å ha når jeg lager meg fun-light gele, blander i bær og spiser med pisket krem og flytende natreen på toppen (Fun-light granateple er genial til gele! )

Synes Atkins-sjokoladene er gode, men savner "ekte vare" da de føles som tørre erstatninger. Bruker lavkarbo-brød og frokostblanding fra Spis deg slank, men sitter igjen med en følelse av å ikke være mett. Karbohydrater gir en helt annen følelse i magen (kanskje er det blodsukkeret?), gjør det ikke?

Hva har du i frokostblandingen din/på brødet? Spiser du nok fett bør du få en bedre metthetsfølelse. Majones og salami, røykalaks og eggerøre (sammen med brødet), makrell i tomat og majones osv...

Sitat:

Er inne i en litt "kjip periode av livet" nå, sover dårlig og har vært litt deprimert (uavhengig av kosthold, altså). tenkte at lavkarbo kanskje kunne gi meg gode helsegevinster - men akkurat nå føler jeg meg bare slapp og sulten.

Kanskje blir det bedre om jeg kommer meg over kneika?
Eller hadde det vært bedre å vente med kotomlegging til søvn og ting er bedre?

Hvis du klarer og tenke på alt du KAN spise - heller enn alt du ikke kan spise, kan det bli lettere. Nedstemthet og dårlig søvn blir ikke bedre om du spiser mye høykarbomat heller, men det er klart at de første ukene er tøffe både mentalt og fysisk i en overgang til lavkarbo.

Tenk på å spise mye ren mat, kjøtt, fisk, fugl, salater, tomater, paprika, og mye grønnsaker (blomkål, broccoli, sopp, asparges), fløteskvett i stekesjyen, bearnaisesaus til biffen og grønnsakene, ren torsk med bacon, smør og grønnsaker osv. Tenker du mye på at du forsaker mat ved og spise sånn, blir det vanskeligere, er fokus mer på at "jeg har det litt tøft for tiden, best at jeg prøver og spise så ren og sunn mat som mulig" blir kanskje den mentale og fysiske belastningen på den tøffe tiden LITT lettere?

Av og til tenker jeg at om jeg bare kunne vært hjemme hos deg en mnd og disket opp lavkarbomåltider hver eneste dag ville du ikke betenkt deg med å fortsette kostholdet i det hele tatt - og du ville ikke savnet pasta i særlig grad (TROR jeg da )

Fortsett og spør om råd, tips - sjekk ut oppskriftsforumet, www.lenabeatrice.net sine sider (masse oppskrifter med bilder!) og du, ta EN dag av gangen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 16:59   #10
Nephilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 20
Nephilia er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

Jeg var også avhengig av Tyrkisk Pepper før jeg begynte på lavkarbo, men har funnet gode erstatninger.
På Rema1000(noen hvertfall) har de sånn stativ med "gammeldagse" drops i trekantposer(fra Drammensdrops). Den som heter Pepperdrops uten sukker er vannvittig god.. er pulver inni de også! Det står ikke hvor mange karber som er i dem, men jeg tar nå sjansen og spiser noen i ny og ne uten at det har skjedd noe negativt fordet. Blir full av luft hvis man spiser altfor mange da
På de fleste apotek, bortsett fra Boots, har de også kjempegode drops som heter Fribol. Får de i masse smaker. Den som heter Spejder er best synes jeg.
DeBron lager kjempegod sånn seig salt lakris. Fåes i noen helsekostbutikker og i Sverige.
Lykke til videre!

__________________


Nephilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 19:30   #11
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Stjel i vei! Jeg er rett og slett litt hekta på denne nå for tida

Hva har du i frokostblandingen din/på brødet? Spiser du nok fett bør du få en bedre metthetsfølelse. Majones og salami, røykalaks og eggerøre (sammen med brødet), makrell i tomat og majones osv...

Tenk på å spise mye ren mat, kjøtt, fisk, fugl, salater, tomater, paprika, og mye grønnsaker (blomkål, broccoli, sopp, asparges), fløteskvett i stekesjyen, bearnaisesaus til biffen og grønnsakene, ren torsk med bacon, smør og grønnsaker osv. Tenker du mye på at du forsaker mat ved og spise sånn, blir det vanskeligere, er fokus mer på at "jeg har det litt tøft for tiden, best at jeg prøver og spise så ren og sunn mat som mulig" blir kanskje den mentale og fysiske belastningen på den tøffe tiden LITT lettere?

Av og til tenker jeg at om jeg bare kunne vært hjemme hos deg en mnd og disket opp lavkarbomåltider hver eneste dag ville du ikke betenkt deg med å fortsette kostholdet i det hele tatt - og du ville ikke savnet pasta i særlig grad (TROR jeg da )

Fortsett og spør om råd, tips - sjekk ut oppskriftsforumet, www.lenabeatrice.net sine sider (masse oppskrifter med bilder!) og du, ta EN dag av gangen

Wow - takk for supre svar, dere!
Hehe, ja det hadde jo svært supert hvis du kunne ha vært her i en måned - hadde ikke sagt nei takk til det!

Noe av det "vanskelige" er nok at det tar tid å finne ut av ting, og at det er mye å sette seg inn i, mange ekstra turer til butikken osv. Og det henger kanskje sammen med at jeg generelt har følt meg dårlig i det siste, med søvnproblemer og det som er.. Så hvis jeg hadde fått maten kjøpt eller servert, hadde jeg nok ikke savnet pasta nei. Får jo maten levert fra SDS, men som sagt synes jeg at den er lite mettende...

I frokostblandingen bruker jeg en halv del fløte som anbefalt (regner med det er kremfløte de mener?) og vann, samt litt jordbærsyltetøy (Spis deg slank sin variant.) Til brødskivene bruker jeg gjerne egg og bacon eller omelett i helgene. Til hverdags blir det kokt skinke, baconost, Snøfrisk, Babybel, hvitost eller jordbærsyltetøy (lavkarbo).
Er ikke sånn kjempeglad i fett, så jeg kunne sikkert brukt mer av det ja... bruker ikke majones eller smør på brødskiva.
Var inne på LenaBeatrice sin side, kjempebra! Liker også bloggen lavkarboliv.blogg.no

Nephilia: tusen takk for gode tips om lakris-drops! skal sjekkes ut.

__________________




Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 19:35   #12
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Vanskelig start!

Er det noen lavkarbo nettbutikker som selger deBron? Jeg ELSKER lakris - og helst den salte!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:24   #13
Nephilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 20
Nephilia er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

Jepp, fant noen som selger deBron, men jeg har ingen erfaring med å bestille derfra selv.
Link: http://goodcandy.no/index.php/cPath/58_60

__________________


Nephilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:17   #14
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Vanskelig start!

For meg har lavkarbo hjulpet på den psykiske helsen, så stå på, det blir bedre.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 17:43   #15
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

For meg har lavkarbo hjulpet på den psykiske helsen, så stå på, det blir bedre.

Tusen takk så flott at du har oppnådd gode resultater, håper det samme vil skje meg. Det gjelder bare å ta meg selv litt i nakken og unngå "gamle fristelser", for det er litt vanskelig nå enda skal jeg innrømme.

__________________




Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 17:52   #16
Mitan
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 21
Mitan er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

Viktig og fokusere på all den gode maten man kan spise og ikke tenke på hva man ikke kan spise. Vi har hatt hjemmelaget cæsarsalat til middag med hjemmelaget cæsardressing. Nydelig. Jeg har holdt på siden mai og Er sjelden sulten. Rart men det går så fint. Ønsker deg lykke til over den første kneika. jeg er bare veldig trøtt om dagen, og da tipset ei her inne meg om å spise nok fett.

__________________


Mitan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 20:29   #17
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Vanskelig start!

Opprinnelig lagt inn av Mitan, her.

Viktig og fokusere på all den gode maten man kan spise og ikke tenke på hva man ikke kan spise. Vi har hatt hjemmelaget cæsarsalat til middag med hjemmelaget cæsardressing. Nydelig. Jeg har holdt på siden mai og Er sjelden sulten. Rart men det går så fint. Ønsker deg lykke til over den første kneika. jeg er bare veldig trøtt om dagen, og da tipset ei her inne meg om å spise nok fett.

Det er veldig sant, takk skal du ha. Det hørtes godt ut! Her ble det kyllingwok med grønnsaksblanding og litt chilisaus til middag.
Enig, det kan være en utfordring å få i seg nok fett, når man alltid har hørt at magert og fettfritt er sunn mat... men samtidig befriende å handle inn bacon og kremfløte

__________________




Min journal

Sist redigert av Kristin81 : 23-08-11 kl 20:38.
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanskelig med mat laffenxxx Ketolysekuren 3 03-02-10 17:55
Vanskelig snartsnelle Ketolysekuren 4 17-09-09 17:09
Vanskelig kur K`s choice Ketolysekuren 19 15-10-08 15:12
Vanskelig! Miriell Stoffskifte / hormonproblemer 0 14-01-08 15:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no