Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kan noen være så snill å se om jeg gjør dette rett?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-10, 20:03   #1
mingle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 7
mingle er på en erverdig vei

Kan noen være så snill å se om jeg gjør dette rett?

Jeg synes jeg spiser så ekstremt mye fett.

Til middag i dag laget jeg skinkestek, med blomkålmos m/smør og en liten dæsj fløte, salat, løk og bernais.

Ellers er jeg helt på nybegynnerstadiet, men det går mye i fløte -både i omeletter og smoothier. Samme med chreme fraishe i sauser og pannekaker. Er redd det kan bli for mye fett ift til at jeg har høyt kolesterol?

Hvor mange måltider spiser dere gjennom en dag?

__________________


Min journal
mingle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 20:06   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen være så snill å se om jeg gjør dette rett?

Opprinnelig lagt inn av mingle, her.

Jeg synes jeg spiser så ekstremt mye fett.

Til middag i dag laget jeg skinkestek, med blomkålmos m/smør og en liten dæsj fløte, salat, løk og bernais.

Ellers er jeg helt på nybegynnerstadiet, men det går mye i fløte -både i omeletter og smoothier. Samme med chreme fraishe i sauser og pannekaker. Er redd det kan bli for mye fett ift til at jeg har høyt kolesterol?

Hvor mange måltider spiser dere gjennom en dag?

Det er da ikke mye fett i den middagen der? Såpass må det være. Når det gjelder kolesterol så søk på det her inne (søk ligger til høyre på den grønne linja øverst på skjermen), det står nok mye om det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 21:22   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen være så snill å se om jeg gjør dette rett?

Er fett og ketose farlig?

Les denne + alle tråder startet av Pål, så blir du nok veldig beroliget!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 22:55   #4
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen være så snill å se om jeg gjør dette rett?

Kolestrolet ditt vil gå ned når du dæsjer på med fett, faktisk, så ikke vær bekymret.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen være så snill å svare på noen spørsmål? bobbla Dr Lindbergs 4 18-01-09 19:57
Kan noen være så snill og se litt på bloggen min? Momsa Ketolysekuren 5 28-06-08 23:01
Vil noen være så snill å se på dagsmenyen min? nettie Ketolysekuren 8 18-08-07 20:29
Kan noen være så snill Georgine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 24-02-06 11:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no