Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er dette noe for meg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-07, 01:57   #1
Bente D
Juniormedlem
 
Bente D sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sandnes,Rogaland
Alder: 51
Innlegg: 14
Bente D er på en erverdig vei
Question

Er dette noe for meg?

Da er boka lest,diverse mineraler og vitaminer plassert i skapet og handlelisten er ferdig skrevet. Er "klar som et egg",og kan ikke vente med å ta opp kampen med kiloene. MEN...... .....kan ikke hjelpe for at jeg føler meg litt skeptisk til denne ketolysekuren.Er den virkelig så bra som folk sier?
Forstår det er en del på dette forumet som har "holdt på" en stund. Har denne kuren levd opp til deres forventninger?
Vel,jeg skal nok gi den en sjans og gå hardt inn for å ta av de 20kg som jeg har prøvd å riste av meg etter to fødsler.

Bente D er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 07:10   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av Bente D, her.

Da er boka lest,diverse mineraler og vitaminer plassert i skapet og handlelisten er ferdig skrevet. Er "klar som et egg",og kan ikke vente med å ta opp kampen med kiloene. MEN...... .....kan ikke hjelpe for at jeg føler meg litt skeptisk til denne ketolysekuren.Er den virkelig så bra som folk sier?
Forstår det er en del på dette forumet som har "holdt på" en stund. Har denne kuren levd opp til deres forventninger?
Vel,jeg skal nok gi den en sjans og gå hardt inn for å ta av de 20kg som jeg har prøvd å riste av meg etter to fødsler.

Hei og velkommen hit.

Gratulerer med valg av ketolysekuren.
Jeg og var skeptisk da jeg begynte, men siden man ble lovet at man kunne gå ned i vekt uten å være sulten, tok jeg sjansen. Og jeg har ikke angret et sekund.
Begynte 1. februar og har fått en ny hverdag: Mye mer energi, bedre nattesøvn, bedre humør. Magen har blitt rolig; ikke mere luft!!! Mett har jeg vært hele tiden. Og så masse god mat jeg har spist. Herlig, spør du meg. Jeg har til nå gått ned 9 kg, og krympa 7 cm rundt magan.. Men som alle andre kurer, så starter den store jobben når kiloene er borte og hverdagen skal tilpasses. Derfor har jeg kaldt det min nye livsstil. For jeg vil ikke tibake til "det gamle"

Håper du får like stor utbytte av kuren som meg. Og lykke til!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 11:41   #3
Bente D
Juniormedlem
 
Bente D sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sandnes,Rogaland
Alder: 51
Innlegg: 14
Bente D er på en erverdig vei

Sv: Er dette noe for meg?

Gratulerer med kjemperesultater!!!!!!
Er motiverende å lese innlegget ditt,og tror nok i utgangspunktet at det skal gå bra.Er iallefall ikke redd for å sulte.Tror heller jeg vil få problemer med å finne en variert kost og det å regne ut antall karbohydrater i matvarene.Men det går vel automatikk i det etter hvert håper jeg .
Nå tar jeg minsten med ut på trilletur og går og handler det jeg trenger. Er ingen vei tilbake nå.Gleder meg .

Bente D er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 14:22   #4
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er dette noe for meg?

Jeg og mannen begynnte på mandag og han har allerede gått ned 2,4 kg jeg har gått ned bare 1,5 da

Men 2 dagen i kuren holdt jeg på å besvime
var helt forferdelig hadde kun lyst på karbomat og hodeverk og kvalme og alt du kan tenke det formen var elendig.. men allerede på dag 3 altså i går var formen på topp og alt går bra

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 14:58   #5
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Hei Bente, og velkommen hit!!

Jeg kan bare si meg enig i det Gerd forteller om kuren, og joda, den ER så fantastisk som det du har hørt!!

Hele kroppen nyter godt av slikt kosthold, fysikken såvel som psyken (I mitt tilfelle: økt energi og overskudd, magen er rolig og ikke vond, hoven og oppblåst lenger, blodsukkeret er stabilt, humøret er bedre, ryggsmertene er kraftig redusert, mens-smertene er borte, huden er mye bedre. Kort og godt: livet mitt er radikalt forandret, og det er helt himmelsk )

Jeg startet med ketolyse-kuren for snart 2 år siden, og jeg var så motivert og så innstillt på at NÅ skal kiloene f... meg bort!!! dette etter år med pulver-kurer, grete roede, "mirakel-kurer". You name it - I`ve tried it... og resultatet var typisk for disse kurene: noen kilo ned, men enda flere opp... Og selvtilliten og selvfølelsen var på bånn...

Men, som sagt, så startet jeg med ketolyse. jeg tenkte også at "dette er da for godt til å være sant" og det var nesten det, hehe..
på tre mnd gikk jeg ned 24 kilo, og det er jo for meg helt ufattelig!!! men åh, så deilig!!!

I ettertid har jeg prøvd meg på "vanlig" kosthold igjen, men "bivirkningene" er så ille (alle mageproblemene, tap av energi osv) at jeg har holdt meg til lavkarbo-kosthold, og dermed har jeg holdt vekta også (har enda gådd ned littegrann )

Summa summarum: jeg kan ikke tenke meg et liv uten lavkarbo-kosthold, og jeg VET at også du kommer til å bli storfornøyd, dersom du følger boka!!

LYKKE TIL!!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 17:04   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Hei
Du kan jo sjekke på www.ketolyse.no Se under INFO OM KUREN - BRUKERNES ERFARINGER. det er stort set E-post jeg har fått helt uoppfordret og som jeg har fått tillatelse til å offentliggjøre.
De fleste er med navn og bosted, noen har ønsket anonymitet

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 20:48   #7
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Sv: Er dette noe for meg?

Må bare henge meg på det de andre har sagt her! Er helt nybegynner her jeg, og jeg startet på kuren 5 mars! Siden da har jeg gått ned 3.8 kg og er mega fornøyd med det! Og jeg koser meg hele tiden, alt godterisuget er borte, tenker faktisk ikke på det i det hele tatt! Jeg som kunne få i meg en potetgullpose på en kveld uten å mukke!
Jeg er i bedre humør, psyken er faktisk også blitt bedre og føler meg bedre og bedre dag for dag!

Ja, så jeg vil virkelig anbefale kuren til de som spør!

Takker venninnen min hver dag jeg, siden det var hun som fikk meg til å starte! Hun har forresten skrevet et brev som er gjenngitt på den siden Torkil referere til! Hun gikk ned 30 kg og er superfornøyd!

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:04   #8
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av Bente D, her.

Da er boka lest,diverse mineraler og vitaminer plassert i skapet og handlelisten er ferdig skrevet. Er "klar som et egg",og kan ikke vente med å ta opp kampen med kiloene. MEN...... .....kan ikke hjelpe for at jeg føler meg litt skeptisk til denne ketolysekuren.Er den virkelig så bra som folk sier?
Forstår det er en del på dette forumet som har "holdt på" en stund. Har denne kuren levd opp til deres forventninger?
Vel,jeg skal nok gi den en sjans og gå hardt inn for å ta av de 20kg som jeg har prøvd å riste av meg etter to fødsler.

Nei, dette er nok ikke noe noe for deg, du kommer til å tape på det,,, du kommer til å tape mange kilo fett. Til og med kolesterolet kommer til å minke...Den eneste som kommer til å vinne på det er lommeboken for den kommer til å vokse når du slutter å snope og du begynner å spise mindre mot din vilje.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:59   #9
Bente D
Juniormedlem
 
Bente D sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sandnes,Rogaland
Alder: 51
Innlegg: 14
Bente D er på en erverdig vei

Sv: Er dette noe for meg?

Takk for kjekke tilbakemeldinger folkens .
Nå er kjøleskapet fyllt opp med lav karbomat,så i morgen starter jeg min nye livsstil.Skal starte dagen med egg og bacon tenker jeg .Min første store prøvelse kommer allerede på lørdag da vi skal i barneselskap.Er litt av en kakemons ser dere,men vet jeg bare kan se langt etter sjokoladekaker og annet snadder den dagen.Tror det skal gå fint,for nå er jeg skikkelig gira på dette opplegget.
Er der noen der ute som kan gi meg et godt tips på en saus? Og hvor mange karboer ligger dere på pr dag?

Bente D er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:37   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av Bente D, her.

Takk for kjekke tilbakemeldinger folkens .
Nå er kjøleskapet fyllt opp med lav karbomat,så i morgen starter jeg min nye livsstil.Skal starte dagen med egg og bacon tenker jeg .Min første store prøvelse kommer allerede på lørdag da vi skal i barneselskap.Er litt av en kakemons ser dere,men vet jeg bare kan se langt etter sjokoladekaker og annet snadder den dagen.Tror det skal gå fint,for nå er jeg skikkelig gira på dette opplegget.
Er der noen der ute som kan gi meg et godt tips på en saus? Og hvor mange karboer ligger dere på pr dag?

Heisann... Og gratulerer med morgendagen og starten på denne herlige kuren...

Jeg ligger på 15 - 20 karber hver dag. Syns det går helt greit. Har en bok der jeg skriver ned alt jeg spiser Lettere å holde telling da...
Sjampinjongsausen i ketolyseboka er blitt min favoritt... Har ikke prøvd så mange andre ennå, syns sjampinjongsausen passer til det meste...

Jeg begynte 1. februar og hadde 4 kakeselskap her hjemme første mnd.... Gikk så greit atte... Det eneste jeg gjorde fastelaven, var å lage en frokostpannekake som jeg hadde krem i . Det var godt med den biten jeg tok, men har ikke frista med noe søtt etter det...

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 23:39   #11
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Nei, dette er nok ikke noe noe for deg, du kommer til å tape på det,,, du kommer til å tape mange kilo fett. Til og med kolesterolet kommer til å minke...Den eneste som kommer til å vinne på det er lommeboken for den kommer til å vokse når du slutter å snope og du begynner å spise mindre mot din vilje.

Utrolig godt sagt det der, Kristian!!!

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:19   #12
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Sv: Er dette noe for meg?

Min mor har gått ned straks 50 kilo på denne kuren, hun har hatt pauser fra den i ganske bra perioder, og likevel er det bare 1 år og tja..2 mnd siden hun startet. Hun gikk fra 128 kg til 82 kg, og ser fantastisk ut!

I begynnelsen levde hun ganske strengt, men testet ut grensen sin for å holde seg i ketose, og unnet seg yoghurtis med bringebær, seigemenn i helgene og en skive i ny og ne, likevel fortsetter nedgangen.

Hun er utrolig fornøyd!
Jeg gikk ned 16 kg på denne kuren, men svangerskapet har fått dem på igjen, så da begynner vi på nytt...

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 23:42   #13
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Er dette noe for meg?

Tror du har fått høre det du trenger nå

Velkommen hit og lykke til på ferden...

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 20:40   #14
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Min mor har gått ned straks 50 kilo på denne kuren, hun har hatt pauser fra den i ganske bra perioder, og likevel er det bare 1 år og tja..2 mnd siden hun startet. Hun gikk fra 128 kg til 82 kg, og ser fantastisk ut!

I begynnelsen levde hun ganske strengt, men testet ut grensen sin for å holde seg i ketose, og unnet seg yoghurtis med bringebær, seigemenn i helgene og en skive i ny og ne, likevel fortsetter nedgangen.

Hun er utrolig fornøyd!
Jeg gikk ned 16 kg på denne kuren, men svangerskapet har fått dem på igjen, så da begynner vi på nytt...

Hei
Hils din mor fra meg og gratuler fra meg. Dette er jo helt fantastisk og gir meg energi til å fortsette med å svare på spørsmål her i forumet, fordi jeg vet dette virker og det er den eneste måte det er mulig å få budskapet ut på.
En 1/2 sides annonse i Hjemmet koster 34.000 kr og det har ikke jeg råd til.
Jeg er selvfølgelig glad når noen kontakter ukebladene for å fortelle sin historie. Det kommer visst noe i Hjemmet en av de nærmeste ukene. Ikke noe jeg har arrangert, men noe som kommer fra brukerne.
Gratulerer
Kjempe flott.
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 16:56
Er det noen som vet noe om dette? clueless Lavkarbo generelt 3 30-05-05 22:05
Ny på dette greiene her, har noen spørsmål :) albester Lavkarbo generelt 44 26-03-05 02:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no